לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2009

I'll take my chances -


ואקווה שכל העניין של פרסום פוסטים בתקופת מבחנים לא באמת מדבק והכל מקרי.



בסוף השבוע בעבודה אולי לא למדתי הרבה חשבונאות, ואין ספק שהייתי צריך כשאני רוצה וצריך לקבל מעל 90, אבל לפחות למדתי דברים אחרים:

1) כנראה שהזדקנתי, כשאני מגיע למסקנה ש- I'm serious as cancer when I sai rhythm is a dancer היא חתיכת שורה מטומטמת.

2) בגלל המחסור המציק בגלגל"צ, והחזרה שלי לרדיוס, קרה לי כבר מספר שבועות לשמוע האוס כלשהו שמבוסס על המוזיקה מ"שודדי הקאריביים". זה לא סוד שאני לא מחבב האוסים באופן כללי, אבל זה ספציפית חביב ביותר.

3) חברים שגרים בטירת צבי זה נחמד. ביום חמישי, כשקפצתי לנדב לסיים את התרגיל ב-C (במקום counter לרשום counter-1 זו אכן משימה לאמיצים בינינו) אהרון, חבר נוסף, הגיע עם סטייקים ונקניקיות מרגז, ככה שהעובדה שלא אכלתי צהריים באותו יום לא ממש הורגשה בסוף.

4) סוף השבוע הזה יהיה נצור לעד בליבי בתור סוף השבוע בו למדתי מה ההבדל בין Turbocharger ל-Supercharger.

5) פחות או יותר לאורך כל הסמסטר אני עורך משחקי ממוצע במחשבון, גיליתי שבהתחשב בצינוים הריאליים למדי בחשמל וחקב"ץ, אני בהם. אני לא חושב שאקבל מעל 70, זה נעשה קרוב לבלתי אפשרי לקבל ממוצע 85. 
אני אומר "קרוב" , כי יהיו אנשים שבטח יקבלו את זה. אני פשוט לא אהיה ביניהם.

6) אחרי לא מעט שבועות שבהם מדור הפנאי של "7 ימים" הציב לי אתגרים רבים, הפכתי לקראקן צוללות (רציתי להגיד כריש, אבל אז הבנתי שצוללות לא כל כך חוששות מכרישים באופן כללי, גם עם שמות כמו "דולפין")

תודו, תודו שלא יכלתם לחיות בלי המידע הזה.



תודו, אמרתי!  
נכתב על ידי , 1/2/2009 21:05   בקטגוריות תראו, פוסט!, לימודים באופן כללי, לימודים ברופין בפרט  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-2/2/2009 19:19



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)