לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2009

קצת נחת זה עדיף מכלום.


מאז הפוסט האחרון היו כל כך הרבה עליות ומורדות, הרבה יותר ממספר הציונים שהתקבלו, במיוחד שהתחשב בזה שאף אחד מהם לא היה סופי. זה התחיל בזה שידעתי שמצפים לי שני מועדי ב' עוד לפני שקיבלתי את הציון באחד המקצועות (לצורך העניין, עדיין לא קיבלתי, אבל אני יודע ללא עוררין שלא עברתי) שאני עומד להיבחן עליהם שוב, כי יש ציונים שלא מתקבלים על הדעת בחשבונאות גם אם הם בחזקת "עובר", ו-20% מתחת לממוצע הכיתתי לא ממש מתקבל על הדעת בשום מקצוע שהוא.
בהמשך היה את שפת C הידוע לשמצה שהיה קל בצורה קיצונית ועל זה יעידו פחות או יותר כולם, הוא גם התחלק לשתי עקומות גאוס לפחות, כמו שחשבתי.
אחר כך היה גם חשמל, שהתגלה כקל הרבה יותר מהפוטנציאל שלו, מסתבר שהיראה מהמקצוע הזה הייתה מוגזמת, אבל חלק מאותה רוח רעה שנפלה עלי הייתה העובדה שאני כנראה לא אנצל את מלוא הפוטנציאל להוציא ציון גבוה מה-70 שקיויתי אליו עוד מאמצע הסמסטר. אחרי חשמל הייתה הפוגה קצרה בצורת הסתברות.

הסיפור שלי עם הסתברות היה די נינוח, אני פתרתי כמעט את כל תרגילי הבית בימי רביעי בלילה בעבודה, אחרי ההרצאה ולפני התרגול, ולמרות שהתרגילים שלי הכילו לפעמים ציונים כמו B בשל השעה שבה הכנתי אותם ולא שום סיבה אחרת, הם התאזנו על A לקראת הסוף ולא היו קשים יותר מדי. אני ונדב, שכבר טענתי יותר מפעם אחת שהוא מוציא תואר בהנדסת דפי נוסחאות, עבדנו על חמשת הדפים (שני צדדים) האלה כמעט כל הזמן שהיה לנו להתכונן לבמחן. בסופו יצאתי רק קצת אחרי הזמן שיצאתי ב-C, למרות שנאמר לי אח"כ שהייתי בין ארבעת היחידים שסיימו את המבחן לפני הזמן הנקוב. אני עדיין לא מבין למה, הוא היה מאוד הוגן לדעתי, שאלות בהסתברות יכולות להיות מ-א-ו-ד קשות כמו שהובהר לנו כבר בשיעורי הבית ואפילו במבחנים של שנים עברו, ולא היה ממש שום דבר ברמת קושי כזו במבחן עצמו. די רצתי עליו, הרגשתי שאני יודע, ואני כרגע מקווה לציון בסביבות הציון שקיבלתי ב-C רק היום.
וזה מביא אותנו ל-C.



ידעתי על טעות כלשהי שהייתה לי עוד יום אחרי, ומאז התקוות שלי פשוט הפכו מ-
100 יפה ועגול לכך שלא אאבד יותר מחמש נקודות על אותה טעות. בסופו של דבר הציון היה 94, שזה סביר בהחלט.

לפני שאתם קופצים וצועקים "94 זה מצויין!!!אחדשתיים" אני ממוקם במקום ה-15 בכיתה מתוך בערך 60. אז נכון שגם אלו שקיבלו מעלי לא קיבלו הרבה מעלי, אבל זה רק ממחיש שהמבחן באמת שלא היה קשה. כמו שאמרתי, עקומת הגאוס כפולה, כך שאמנם יש 15 אנשים שקיבלו 94 ומעלה, אבל יש גם 15 נכשלים והשאר ממוקמים באמצע. 94 זה אולי 20 נקודות מעל הממוצע והרבה מעל הממוצע שלי נכון לרגע זה, אבל הרגע שישתקללו שיעורי הבית כל הציונים בסביבות ה-60 יקפצו 7-8 נקודות למעלה, והציונים בסביבתי לא יקפצו בכלל או לכל היותר בנקודה, אז זה כבר לא יהיה כל כך מזהיר.
גם לא רע, מצד שני. בכל זאת, אתם רואים שאני מעדכן. אפילו שיניתי את ההודעות בפייסבוק ובמסנג'ר, שזה כידוע מדד מאוד אמין למצב הרוח שלי. נקווה שהן לא ישתנו בחזרה. שוב, רק נקווה לציון דומה בהסתברות, שאני חושב שיש בהחלט מצב אליו.



לא באמת ציפיתם לפוסט שלא מכיל לימודים, נכון? תמשיכו לא לצפות, במיוחד בהתחשב בעובדה שביום שישי יש לי את המבחן השביעי והאחרון, במד"ר ימח שמן וזכרן, ויומיים לאחר מכן אני כבר מתחיל את הסמסטר הבא, עם או בלי נסיעה לים המלח בין לבין.
נכתב על ידי , 24/2/2009 01:27   בקטגוריות לימודים באופן כללי, לימודים ברופין בפרט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חצמקשת ב-24/2/2009 11:52



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)