לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2009

כמה דברים קטנים לפתיחת חודש


זהו זה. אחרי בצורת (מבורכת) של תשע שנים לערך, מאז המחלה בטירונות (שכמובן קרתה כשהייתי בבית), אחרי שלפני כמה שנים פתאום שמתי לב לזה ש-היי, המון זמן זה לא קרה, ואחרי שעשיתי כל מיני דברים שהשתיקה יפה להם עם החברה כשהיא הייתה חולה ושרדתי - נגמר.
אני חולה.

כמובן, לא יכל להיות זמן יותר טוב להתחיל להיות חולה מיומיים לפני המועד ב' שלי בהסתברות (שהיה היום. יצאתי אחרי רבע שעה כדי לשמר את הציון שלי ממועד א', שאולי היה לא מספק בזמנו, אבל כנראה יותר גבוה ממה שהייתי מקבל אם הייתי נשאר לעשות את המבחן היום), ולכן ישבתי בלימודים אצל נדב ושתיתי כמויות של תה שאני באמת לא מבין איך לא סיפקו לי הרעלת קפאין זוטרה, לכל הפחות, ועוד עם הכמויות המזעריות של הקפה שאני שותה בימינו (גם אם הוא "קפה נאצי", כמו שנדבר קורא לו כי אני שם שתי כפיות גדושות של טייסטר'ס צ'ויס), עד שנכנעתי ולקחתי כדורים.

אנשים שאומרים "בלי כדורים זה עובר תוך שבוע ועם כדורים תוך שבעה ימים" לא יודעים על מה הם מדברים, בחיי. אמנם עוד לא החלמתי לגמרי, אבל בהתחשב בזה שמצבי נעשה רע יותר ויותר עם הזמן ובינתיים אני כבר מרגיש די בסדר כשהכדור הראשון נלקח אתמול בסביבות שבע בערב - אני חושב שהוכחתי לעצמי שיש טעם בזה.



אני אנצל את במה זו להתנצל בפני מי שהיה לו העונג המפוקפק לדבר איתי במספר הימים האחרונים, אבל כשאני כותב פוסט כמו האחרון ואתם מתעקשים להתעלם - הבאתם את זה על עצמכם. היחידה שלא ספגה רטינות, מבט זועם (או במקרה של נדב, שחש צורך להודיע לאנשים נוספים שיש לי יום הולדת, איומים בחניקה) היא אמא של סקאי, שאיתה צריך לשמור עם יחסים טובים. מזל שדי מהר הגענו לשתיקה מעיקה וסיימנו את השיחה.
נכתב על ידי , 2/4/2009 12:35   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, סתם פוסטים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-5/4/2009 19:34



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)