לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2009

Fred & Cathy


אם יש דבר ממש ממש מבאס, שלא לומר מתסכל, זה לשמוע את חברה שלך חולה ובקושי יכולה לדבר ולא להיות מסוגל לעזור לה.
אני שונא חוסר אונים.



ישור השיניים שלי עבר שלב, כנראה כדי שחס וחלילה אני לא אתרגל למצב הקיים ואחיה איתו בשלווה במשך 12-18 החודשים שנותרו לי עד לסיום הטיפול. לפני חודש וחצי הועברו לי גומיות "Fred" (שום קשר לפרד שעל הזרוע שלי) שאותן הייתי צריך לשים בכל זמן שהוא לא אכילה. יש אחת לכל צד והן נתפסות במקומות מיוחדים על הגשר ובאופן כללי מכאיבות ממש בימים הראשונים וקצת פחות אחר כך. במשך הזמן הזה למדתי שלמצוא משהו בקוטר רבע אינצ' על רצפת שיש זו משימה קרובה לבלתי אפשרית, מה גם שהצבע של הגומיה משתלב ממש נהדר על הרצפה.
לקח לי קצת זמן, אבל התרגלתי. מה שכן, יום אחד שמתי לב שיש זיזים זהים לאלו שנתפסות בהם הגומיות גם במקומות נוספים.
A foreboding feeling overcame me.



ביום רביעי האחרון חזרתי אל האורתודנטית לביקור, והיא הציגה אותי לפני אותו דבר שחששתי ממנו. גומיה נוספת, שקרויה "Cathy", שנוספת. שתיים כאלה התווספו לאחת מהקודמות (משניה נפטרתי). עכשיו, איתן יש בעיה. הקוטר שלהן הוא חצי מגומיות "Fred", כלומר אם הן נופלות (ובגלל שהן כל כך קטנות, הן אכם נופלות) למצוא אותן זו לא משימה קרובה לבלתי אפשרית אלא בלתי אפשרית בעליל. מה גם, הן קרויות על שם נקבה, מה שמבטיח שהם גם יותר מכאיבות.

כמו המשפט שיצא לי להגיד כמה פעמים בימים האחרונים: ישור שיניים זה שטויות. הישור של הלסת עצמה, זו היא הבעיה האמיתית.



אני מניח שקצת סטיתי מהכוונה כשהבעתי דעה בפוסט הקודם, הוא בהחלט נחל פחות הצלחה מהראשון, אולי כי זה נושא שקשה יותר להגיב עליו, כמו שנאמר לי ממקורות שעל דעתם אני סומך. אני אמשיך לבחון את העניין של הפוסטים העמוקים בכל זאת, כי אני כן נהנה מדי פעם לכתוב משהו שמעורר דיון ומחשבה יותר מרוב הפוסטים שלי בשנים האחרונות ובכלל.
נכתב על ידי , 24/4/2009 22:36   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-4/5/2009 19:51



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)