לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

לחוץ


כן, אני יודע שרובכם ואפילו ארחיב ואומר כולכם יודעים ברמה מסוימת מה אני לומד. אני חייב לומר, שמספר השבועות האחרונים, שלא לציין את הבאים, הם לא מה שחתמתי עליו כשבאתי ללמוד הנדסת תעשיה וניהול.
"הנדסת מעשיה וטיול" my ass. תרגילים רודפים תרגילים, בססטיסטיקה אני כבר מזמן לא מחובר לחומר, בוחן האמצע בחקב"ץ 2 היה "רצחני" אם לשפוט לפי כל מי שעשה אותו כולל אני, או "הוגן" אם לשפוט לפי דברי המתרגלת. הרבה זמן פנוי אין לי, במיוחד עם תרגילים במערכות מידע שהם "לא חובת הגשה", אבל כל אחד מהם מהווה 7% מהציון הסופי ובערך 7 שעות עבודה give or take, שזה בתרגום חופשי אומר יומיים.
אבל אלו רק לימודים.



בשעה טובה ומוצלחת התחיל קורס הרכב הציבורי שלי, אותו אני עובר עם אנשים שחלקם צריכים להתחלק לזוגות אם הם רוצים להגיע למנת המשכל שלי. אחד-עשר גברים (ואישה אחת!) יושבים בכיתה ולומדים דברים אלמנטריים יותר ופחות במשך שלוש וחצי שעות זה דבר מתיש. את הקורס אני לא אסיים הפעם, זה כבר ברור, תקופת המבחנים מתקרבת בצעדי ענק וכשהיא תתחיל הרצון שלי לבזבז כל יום-יומיים את הערב שלי על הקורס הזה ישאף לאפס (אני כמובן אעבור לבזבז את הערבים שלי על דברים אחרים, נגיד הסדרות שמצטברות לי במהירות על ההארד דיסק כשאין לי אפשרות לצפות בהן מאז שהלחץ התחיל). מה שאני כן מתכוון לעשות, זה לעבור כמה שיותר משמונת החלקים הפעם כדי שבפעם הבאה שיפתח קורס אני אוכל להשלים אותו בלי יותר מדי בעיות (החלקים שאסיים עכשיו ישמרו לי לפעם הבאה).
בינתיים, בכל מקרה, זה בטח לא תורם לזמן הפנוי שלי.

אנקדוטה - המורה שלנו בשיעור "הכרת הרכב" שואל איך מחשבים את נפח הצילינדר של הבוכנה. אני פשוט פולט "שני פאי R כפול h" בלי לחשוב בכלל, והוא מתסכל עלי קצת לפני שהוא ממשיך "שטח הפנים של הצילינדר כפול הגובה שלו".
הבן אדם הנדסאי, אני בטוח שהוא ידע על מה אני מדבר (בניגוד לרוב שאר האנשים שישבו שם), אני מאוד מצטער אם כשאתה מכריז ש"זה החלק הכי קשה בקורס, כי הוא קולט מתמטיקה ופיזיקה" אני מניח שנוסחת שטח גליל לא תהיה ברמה גבוהה מדי.

מה שכן, לפחות הפגנתי ידע במנועים ואפילו למדתי קצת (לא, לא ידעתי שבמנוע דיזל אין מצתים! כן, אני יודע שכולם יודעים את זה, אני לא!), והכי חשוב, הוא הבטיח לי שהוא יסביר לי איך מנוע W12 של טוארג או W16 של בוגאטי עובד, שזה דבר שאני תוהה עליו כבר שנים.



העבודה בסדר, לפחות השעות שלי קבועות, גם אם תקועות קצת על שישי ושבת בצורה שמקשה עלי לראות את החברה, אבל מבחינה כספית אני די מסודר, במיוחד עכשיו כשסיימתי בשעה טובה ומוצלחת את התשלומים על הגשר (אה, חוץ מזה שאני ממשיך לשלם על המעונות, וביטוח, ודלק, וכל הדברים מסביב). זו חזית שאיתה אני מתמודד באומץ, עד כדי כך באומץ שגייסתי את נדב לעזור לי לבחור אפיק השקעה במניות כשיהיה לנו זמן (ואני באמת רציני הפעם).
לפחות זה יחזיק אותי עד שתהיה לי עבודת סטודנט במקצוע, והבה כולנו נקווה שזה יהיה ממש בקרוב (אני מתחיל לשלוח קו"ח despite הציונים שלי מהסמסטר הקודם כבר בסוף השנה).



פתאום אני מגלה המון אמנים שמגיעים לכאן בזמן הקרוב פחות-או-יותר, אני תוהה לכמה מהם יצא לי ללכת (כי יש לפחות שתי הופעות off the top of my head שבא לי ללכת אליהן).
נשתמע.


נכתב על ידי , 19/5/2009 19:58   בקטגוריות סתם פוסטים, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, תראו, פוסט!  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה* ב-2/6/2009 09:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)