לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

(עוד) כמה משפטי סיום.


  - אין דבר כזה "הפסקה." זו פיקציה של אנשים שחושבים שהשליטה שלהם ביחסים כל כך מוחלטת, שהצד השני יחכה להם. זה לא משנה אם זה חודש או שנתיים. אמרתי את זה בעבר לאנשים, ואולי בגלל זה אני יכול לומר את זה עכשיו לעצמי בלי הסתייגויות - אין כזה דבר. "הפסקה" זו דרך יפה להגיד "פרידה", אבל המשמעות היא אחת.

 - ובהמשך לזה - אולי בגלל שאני כזה בן אדם ריאליסטי, הגעתי היום למסקנה שזה נגמר סופית, עם כל הכאב בזה. זה מעבר לעניין שאני לא אנסה לחזור. זה העניין שאני לא ארצה גם אם תהיה לי ההזדמנות. אני אפילו לא אגיע למצב של fool me twice - shame on me.

 - לזה שעכשיו מתחילה תקופת מבחנים יש יתרונות וחסרונות. עוד לא החלטתי אם אלו או אלו משמעותיים יותר.

 - נראה מישהי מנסה להרגיל אותי לא לישון באלכסון עכשיו.

 - אני מודע לחלוטין לזה שיכול להיות משהו הרבה יותר עמוד מתחת לכל הקלישאות, העובדה המצערת היא שעכשיו - זה ממש לא משנה.



טוב שיש אנשים טובים, ומקומות טובים עם בירה טובה. הכל נראה פחות נורא אחרי ליטר גינס, אין ספק.

אני אחיה, אני רק צריך להתשדל לא להישאר לבד יותר מדי בזמן הקרוב.
נכתב על ידי , 25/6/2009 21:50   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, מחשבות שעוברות לי בראש באופן לא רציף  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-29/6/2009 20:52



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)