לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009

The Trick is to Keep Breathing*


הכל מתרחש בשלבים. הקצבתי לעצמי זמן של מספר ימים בין כל שלב לבא אחריו, כדי שלא אצטרך להתמודד עם עוד משהו בנוסף למבחנים, שגם ככה לא בדיוק תורמים לשלוות הנפש שלי.
1) השלב המתבקש הראשוני, כמה עצוב, היה שינוי הסטטוס בפייסבוק, גם הוא בא מאוחר מדי, אבל מוטב מאוחר וכל זה.

2) אחריו, שלב שינוי ססמאות האינטרנט שלי, בכל זאת העובדה שאנשים יודעים פחות או יותר את כולן (כי כולן היו בעצם אחת שחזרה על עצמה כמעט בכל מקום בו נרשמתי) לא מניחה את הדעת. אחרי הכל, גם החשבון שלי ב-PayPal היה מוגן באותה ססמה בדיוק.

3) מספר ימים של בהיה במברשת השיניים המיותרת כל בוקר וערב הספיקו לי וכעת עברתי לבהיה בה רק כאשר אני פותח את הפח כדי לזרוק משהו, כל זאת עד שאני ארוקן אותו.

4) לשלבים שעוד דורשים ביצוע - תלישת הטיוטות בסוף הפנקס שלי (ממנו אני מעתיק ממש עכשיו את הפוסט), אחת של כרטיס ברכה ליום ההולדת שניתן זה מכבר והשניה, כמה משעשע, מה שהיה אמור להיות כתוב בכרטיס הברכה לציון שלוש השנים. מסתבר שהייתי אופטימי מדי, אני מניח פחות או יותר שנתיים, אחד-עשר חודשים ושבוע.

5) מחיקת תיקיות במחשב בהן מעולם לא היה לי שימוש, ועכשיו אפילו פחות.

6) העברת השקית שעל המיטה שלי שתפקדה בתור השידה שליד המיטה (והמבין יבין) לאחסון למקום בו היא, להערכתי, תשמש כקולט אבק ארוך טווח.

7) הספר וכפכפי הפלטפורמה מן הסתם לא פשוט יזרקו, מה שכן, הם ידרשו קצת יותר תכנון משאר השלבים, וככל הנראה גם יותר זמן.

8) אני לא אפסיק להכין את החביתות המשודרגות שלי, זה יהיה אדיוטי שלא לומר פאתט, אבל איכשהו אני לא רואה את עצמי מכין ריזוטו, ולכן גם את המתכון אפשר להשליך.



חודש או סוף תקופת המבחנים, המאוחר מביניהם (כי בלי פקטור אין לי שמץ של סיכוי לעבור חקב"ץ 2, מה שמציב את מאזן המבחנים\מועדי ב' שלי על 1\1 מבטיח) הוא המועד בו אני אחליט מה בדיוק קורה איתי. אנשים אמנם כנראה לא מכירים אותי מספיק כדי לדעת שזה שאני נראה אדיש ו-complacent לא באמת אומר שזה מצבי הנפשי, אבל אני מניח שבמועד הנקבע, כשלא יהיו לי דברים שיסיחו את הדעת, אנחנו נראה.



הקריאה שלי לחברת אנשים עדיין עומדת בעינה. זה שיש לי מבחנים לא אומר שאני לא יכול מדי פעם להקדיש כמה שעות של ערב בחברת אנשים שבכל זאת מחבבים אותי אחרי הכל. מה זה ערב אחד? מאימת יום ההולדת ניצלתם.



*הציטוט משיר של גארבג' שבצורה מתואמת להפליא התחיל לנגן לפני שתי דקות, כשהוא נבחר מתוך כמה מאות טובות.
נכתב על ידי , 3/7/2009 22:36   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, מחשבות שעוברות לי בראש באופן לא רציף  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של m g ב-17/11/2009 01:32



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)