לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009

עדכונונים


כי העובדה שיש מחר מבחן פשוט דורשת את זה. אל דאגה, הוא מתחיל בשעה הבריאה והכלל-לא-מחסלת-כל סיכוי-לעשות-משהו קונסטרוקטיבי-ביום2 בצהריים, כך ששעות שינה הן לא מה שיהיה חסר לי.



אותו מבחן לעיל הוא האחד לפני האחרון בסוף תקופת מועדי ה-א' לה אני קורא בחיבה "עונת איסוף מועדי ה-ב'". בינתיים יש לי שניים מתוך ארבעה ציונים שחזרו, אלא אם כן אני ארצה לשפר את הציונים בשני המבחנים הקליםאותם עברתי בהצלחה כזו או אחרת, ואז מועדי ה-ב' יהיו ארבעה, כל זאת לפני הציון בסטטיסטיקה, שבזמן המבחן variance המחשבות שלי היה גדול למדי, העובדה שהייתי צריך לקרוא שאלה 5 פעמים עד ששמתי לב שגודל המדגם הוא 10 מעידה על זה. בגדול, הסמסטר הזה מסתמן כשידור חוזר של הקודם, ולומר שזה לא מניח את הדעת תהיה אנדרסטייטמנט רצינית. אני מקווה שהמבחן מחר ישנה את המגמה הזו, ממוצע 90 בתרגילי הבית שמהווים רבע מהציון הסופי בנוסף לעובדה שבכל זאת אני די מחובר לחומר צריכים בתקווה להוכיח את עצמם, ומשום מה אנשים כל כך בטוחים בזה שאת החומר למבחן האחרון אני יודע על בוריו, שכבר לפני שבועיים הודיעה לי בחורה אחת שהיא לומדת איתי ומאז רק נוספו אנשים. היום אותה בחורה הודיעה לי שאם אני לומד איתה זה דורש לקום כל בוקר ב-8 וללמוד עד 10 בלילה, על כך דאגתי להזכיר לה שזו היא שלומדת איתי ולא להיפך, ואני לא אקום בשמונה בבוקר גם בשביל השיחה שתבוא בקרוב ללא ספק ממנהלי ההגרלה של מקדונלד'ס שהודיעו לי שזכיתי בבוקסטר, קל וחומר בשביל בחורה עם היוצא מן הכלל של דברים שאני לא עומד להרוויח ממנה ככל הנראה.
בכל מקרה, לאור התמשכות תקופת המבחנים שלי עמוק לתוך מועדי ה-ב', אני דוחה את ההתמודדות שלי עם מצבי ברצון עד לסיום המבחן האחרון.



And now for something completely different:

דקסטר זו אחת הסדרות. מעטות הן אלו שגרמו לי להתחייב לראותן במלואן בהקדם האפשרי אחרי פרק אחד ויחיד, אולם לה יש מקום של כבוד בין אלו. כרגע אני אחרי סיום העונה השניה, השלישית כבר צרובה, ולמרות שאני משתמש בידע שרכשתי מצפיה מוגזמת ב-"24" ולקחתי הפסקה, אני מאמין שהיא תהיה קצרה. בינתיים אני חוזר למחוזות נעוריי ובחסדי הביטורנט מצאתי סדרת אנימה בה צפיתי עוד בימי המודמים שנשמעו כחתולים נשחטים, מן הסתם באיכות גבוהה הרבה יותר מאז וכולל הסרטים אותם מעולם לא ראיתי. מארז 50 ה-DVD לצריבה הראשון שקניתי כבר נמצא בשלבי סיום מתקדמים, למזלי קניתי מבעוד מועד עוד שניים. אני תוהה כמה זמן יעבור עד שאיאלץ לקנות קייס נוסף בשביל להכיל את כל השלל שלי. אפילו True Blood התחילה כבר לפני חודש וחצי את עונתה השנייה וזה עוד לפני שצמצמתי באופן דרסטי את רשימת ההורדות הראשונית שלי.



אם רק הייתי מקבל ציונים כמו 97 ו-93 בלימודים האקדמיים שלי ולא בקורס הרכב הציבורי, הייתי מסופק בחלקי. בינתיים הלכתי לשיעור חד פעמי של כיבוי אש ועוד אלך בתחילת אוגוסט לשיעור חד פעמי של חבלה כדי לצמצם את הדרישות להשלמה בעתיד, ולמרות שאלו השיעורים היחידים אליהם עוד אלך, הם מספקים אתנחתא נעימה מכל מיני מונחים שאני לומד ואחסוך מכם, אבל הם בטח יותר מסובכים מנקודת ההצתה של בנזין.

איחולי ניתוח ועיצוב מערכות מידע מוצלח מחר יתקבלו בברכה. נשתמע באוגוסט.
נכתב על ידי , 27/7/2009 01:10   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, סתם פוסטים, לימודים באופן כללי, לימודים ברופין בפרט  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-12/8/2009 23:48



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)