לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009

סוגשל יום טוב.


אז שבוע ההפוגה חלף לו ונגמר, אבל אני דווקא די מרוצה ממנו. אני לא מתחרט על כל מיני ציונים שנעים סביב ה-70 שבחרתי לא לנסות ולשפר כדי שהחודש הזה לא יהיה פשוט שידור חוזר של החודש הקודם, בו כל שלושה-ארבעה ימים היה מבחן.


ביום חמישי הספקתי להיות אצל ארתור* שהיה בחופש מהעבודה, אחרי ממש הרבה זמן שלא נפגשנו ("מה, אתה כבר עוד מעט מתחיל שנה שלישית?!"). השלמנו קצת פערים (הוא כרגע לומד לתיאוריה אחרי שהשלילה שלו בגלל נהיגה בשכרות, באורך שנה וחצי, עומדת להיגמר), הלכנו לאכול ואז עשינו את הטעות הגורלית של הפעלת האקס-בוקס. כשבאתי אליו בסביבות חצות היום, אמרתי לו משהו בסגנון "אני מתחיל לעבוד מחר רק מאחרי הצהריים, אז אני אצלך עד שאתה זורק אותי בכח." הסיבה שזה לא יצא לפועל היא שבסביבות עשרה לחמש(!!) בבוקר החלטתי שאולי באמת הגיע הזמן שאני אלך. במשחק שהתחלנו (Resident Evil 5, אם זה אומר משהו למישהו) הגענו כבר לשלב לא רחוק מהסיום, ברגע שנכנסנו לאווירה ההתקדמות באמת הייתה מרשימה. אבל עכשיו יקח זמן עד שיצא לנו להיפגש שוב, ככל הנראה. וחבל, כי היה לי חסך של שנים של ירי בשוטגאן מטווח אפס בכל מיני יצורים שמסתובבים עם מסורים חשמליים (סיפור אמיתי).
כל השבוע הה התעלמתי לחלוטין ובהצלחה מרובה מהעובדה שבכלל היו מבחנים שהייתי אמור לקבל בהם ציונים. היום נכנסתי בפעם הראשונה לבדוק מה המצב. את מועד ה-ב' בחקב"ץ 2 ימח שמו וזכרו עברתי, אפילו בציון לא רע (69 שהפך ל-72 אחרי תוספת ש"ב, הייתי שביעי בכיתה), וכעת אני לא אצטרך יותר לראות את המרצה הזה, שאין לי יותר מדי בעיה איתו, אבל השאלות שלו בחלק מהמבחנים הן דבר אחר לגמרי. ממערכות מידע הייתי מאוכזב, 73 זה ממש לא הציון אליו יחלתי (כיוונתי למשהו בערך 10 נקודות יותר גבוה), אבל אחרי שראיתי שהציון הכי גבוה הוא 88, חלק גדול מאוד מהכיתה נמצא בתחום ה-70-80 ואני מעל הממוצע, זה קצת הרגיע אותי. גם העובדה שבשיעורי הבית שמהווים שלושים אחוזים מהציון אני ונדב הרבה מעל הממוצע ולאחריהם הציום יהפוך ל-79 קצת מעודדת. מבנה המחשב מעולם לא היה לי קשה במהלך הסמסטר, וגם כשיצאתי מהמבחן הייתי בטוח כמעט לחלוטין שעברתי. הכל הפך לשאלה של האם הנימוקים שלי לשאלות האמריקאיות נכונים, כי לכו תדעו איך מרצה שאומרת לסטודנטית שבאה אליה לשאול שאלה "אם את לא יודעת את זה עד עכשיו, כל מה שאני יכולה להגיד לך זה בהצלחה" בודקת מבחן. לציון מעל ה-80 אפילו לא העשתי לפלל, אבל זה בדיוק מה שקיבלתי. 82, שהוא הציון הראשון שממלא את שלושת הקריטריונים לציון טוב שלי** מזה הרבה, הרבה יותר מדי זמן.
היום גם הלכתי לאחראית על קורס הרכב הציבורי לראות מה אני צריך להשלים ומתי. מערכת לקורס הבא שיפתח ב-6 לספטמבר עוד אין, אבל כשבדקנו את השיעורים ראינו שמשום מה אני רשום בכל השיעורים של דיני תעבודה למרות שלא נכחתי בערך במחצית מהם. זה חסך לי פחות או יותר שבועיים של שלוש וחצי שעות כמט בכל ערב של חפירה רצינית, ורק שיפר לי את היום עוד יותר. אז עכשיו אני רק צריך ללכת לעשות תיאוריה מתישהו, לשהלים בקורס הבא את נושאי חברה ועבודה ועזרה ראשונה, והנה, יש לי תעודה שמאשרת לי להוציא רשיון לרכב ציבורי מתישהו בשנתיים הבאות. יש סיכוי טוב שזה יהיה מאוד יעיל, כי מסתמן שאנחנו נלמד ארבעה ימים בשבוע שנה הבאה, וזה די מחסל כל סיכוי לעבודה בכל חברה שדורשת מעבודת סטודנטים להיות בערך 100 שעות בחודש (במילים אחרות - כולן). אם אני אוכל לעבוד במונית בסופי שבוע במקום באבטחה - לפחות מבחינה כספית אני אהיה מסודר.
חשתי צורך לעדכן בגלל שהמועדים לשני המבחנים הבאים כבר די קרובים ואני חייב ללמוד לשניהם, כי את שניהם אני חייב לעבור, ורצוי לפחות אחד מהם בציון ממש טוב כדי שהממוצע השנתי שלי יתקרב עוד קצת ל-80, לקראת שנה ג' בו אני מקווה להעביר את עצמי מעל המספר המיוחל (והדרוש, אם אי פעם ארצה לעשות תואר שני, ואני ארצה). שני הדברים האלה אומרים שעדכונים לא יהיו בקרוב, וגם מצב רוח טוב לא. אז רציתי לשמר אותו בפוסט.

 

* השם לא באמת ארתור, אבל זה בגללה.

**  1) 10 נקודות לפחות מעל הממוצע (במקרה הנתון - 28)

     2) ציון ב-33% העליונים של הכיתה (במקרה הנתון - 8%)

     3) ציון מעל 80

נכתב על ידי , 17/8/2009 01:55   בקטגוריות לימודים באופן כללי, לימודים ברופין בפרט, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, תראו, פוסט!  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-18/8/2009 08:00



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)