לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2009

בתיאוריה, הייתי צריך לעבור...


וגם באמת עברתי. 
לא, זה לא היה צפוי כמו שנדמה לכם, כשפתאום שלושה ימים לפני אני ואבא שלי מחליטים (הוא החליט, אני הסכמתי, כל אחד מאיתנו מתמקד במה שהוא עושה יותר טוב) שכדאי שאני אגש לעשות מבחן עיוני, תיאוריה, בלשון העם, לרכב ציבורי, שזה רק עוד דבר שאני צריך לעבור מחדש בגלל הקורס הזה שתקוע לי כבר הרבה זמן כמו עצם בגרון.  (מספר הפעמים שנשאלתי "למה אתה עושה את זה?" השבוע: אחת. שיא שלילי חדש)
הידעתם? יצאו הרבה, המון תמרורים חדשים בעשר השנים האחרונות, אלו שחלפו מאז שעברתי תיאוריה לרכב פרטי. וזה לפני שאנחנו אפילו מדברים על השאלות ההזויות של הרכב הציבורי (למה, למה אני אמור לדעת כמה עודף אמור נהג אוטובוס להחזיק אצלו בנסיעת שירות? איך בדיוק זה יעזור לי לנהוג יותר טוב?) או בכלל, על השאלות הממש מעצבנות (בתמרור של מעבר החציה, התשובה הנכונה היא "מקום מעבר חציה", שזה בסדר, אבל יש תשובה נוספת, "מעבר חציה", שהיא משום מה טעות מוחלטת!). בסך הכל יש 1207 שאלות (!!) אפשריות. זה קצת בלתי אפשרי לעבור על כולן כשאני שומר על עקביות מהסמסטר ויותר רואה "גיבורים" מאשר לומד למבחן, ואכן עברתי "רק" על בערך 800 עד אתמול בלילה לפני שנמאס לי.
כך שבשורה התחתונה, הייתי זקוק למזל כלשהו כדי שיצאו לי שאלות עליהן אני כן אדע לענות. רובן היו כאלה, גם כאלו שלא ידעתי במקור לענות עליהן (איזו מערכת ברכב מונעת את החלקת הגלגלים, לדוגמה) אבל זכרתי את התשובה. ניחוש מושכל היה אחד, אבל בגלל שהרבה הגיון אין בשאלות האלה, הוא היה אחת מארבע הטעויות שלי (מותר עד חמש).
אז זה עוד כאב ראש אחד שירד לי ועוד יתד אחת על קיר הטיפוס של רשיון האוטובוס\מונית שלי.





אגב, דולורס (המחשב הנישא שלי, תהיו בעניינים, אנשים) התחבבה עלי במהירות ובה גם השתמשתי ללמוד לתיאוריה. עכשיו סתם עברנו לישון כפיות כל לילה ביחד. אני רק צריך להשיג לה כבל רשת כדי להתחבר לרשת בעבודה ואז אני אפילו לא אצטרך את "גיבורים" כדי להעביר זמן, או את שמוליק כדי לקרוא בלוגים.





ולסיום אופטימי - עברתי גם סטטיסטיקה, בציון כל כך דומה לממוצע השנתי שלי שהוא כבר יכול להיחשב זהה אחרי הוספת הציון של שיעורי הבית. מישהו מכיר משרד כ"א טוב שכדאי לי להירשם אליו כדי למצוא עבודת סטודנט במקצוע?
נכתב על ידי , 16/9/2009 21:00   בקטגוריות לימודים באופן כללי, לימודים ברופין בפרט, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, תראו, פוסט!, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-24/9/2009 09:26



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)