לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2009

יש לי תירוץ מתקבל על הדעת-


- לסיבה שבגללה אני מעדכן עכשיו, למרות שבאמת תכננתי לשמור את הבלוג הזה חף מעדכונים לחודש הקרוב לפחות. הסיבה? אני slowly but surely מדרדר נפש צחה וטהורה לעולם האפל של הבלוגים (פייסבוק היא כבר השיגה).
והפעם - פוסט הצד שלו\הצד שלה. עד כדי כך רציני, שאני מתכוון לקרוא את הצד שלה רק אחרי שאני אעתיק אותו מהוורד ואפרסם את הפוסט. וחוץ מזה, כבר המון זמן לא היו לי תגובות "אוי, זה נורא ארוך" ואני ממש מתגעגע, וכמה כאלה גם יתנו לי דלק להמשיך את העיזבון שלי מהבלוג ביתר שאת.



הצד שלו , או - oh max, give me more

מאז סוף נובמבר פשוט לא יצא לנו לחגוג את אחת החגיגות האלה שחוגגים כשהקשר עוד טרי (אה! היום זה חודש לפעם הראשונה שנסענו ביחד באוטובוס\צחצחנו שיניים ביחד\ניהלנו דיון גיקי על פיזיקה! הבה נחגוג! וכידוע, יהודים לא ממש צריכים סיבה לחגוג), בגלל כל מיני שפעות, לימודים וכיוצ"ב, אז באמת הגיע הזמן שנעשה משהו בנידון, ואם כבר זכיתי בהתערבות על כך שיש סניף של "מקס ברנר" בנתניה, היה עדיף מבחינת כולם שפשוט ננצל את זה. בפעמים הקודמות שהייתי שם ולא נכנסתי (כי הוא נמצא ממש ליד הקולנוע, שהיה בדרך כלל המטרה העיקרית שלי בהגעה לפולג) ראיתי תורים שאפילו המרצה בחקב"ץ 2 לא היה שם בתור שאלה במבחן מרוב שהיה קשה לאמוד את הזמן שתבלה שם לפני שתיכנס, ולכן יש צורך לומר שדי חששתי להגיע לשם בסביבות שבע וחצי בערב.
 אני לא יודע אם זה קשור לזה שיום חמישי עדיין נחשב אמצע שבוע בחוגים מסוימים או לא, אבל תור ממש לא היה שם. להפך. אפילו הטלנו וטו על החלטת המארחת לשים אותנו בשולחן אסטרטגי במרכז לידו את כל דרכי התנועה למטבח\שירותים\שולחנות אחרים ועברנו לשבת בצד.
 ההמלצה שקיבלתי מבת זוגתי בקשר לשתיה עוד מהתכנון המקורי ללכת למקס ברנר נשמעה מאוד מבטיחה, והעובדה שיש אפשרות להכין את זה עם חלב סויה ממש הפכה אותה לבחירה מועדפת. אולי כדורוני הוופל המצופים בתוך ה"שוקו פאפס" לא ממש הפתיעו אותי כי הוזהרתי מבעוד מועד, אבל זה לא משנה שזה פשוט היה טעים.
  לקחנו מנת sharing זוגית כי זה היה פשוט מתבקש (ולמען האמת, הייתי די רעב), אבל גם חלקית בגלל שדי התאכזבתי מהתפריט, אין מה להגיד. המשקאות היו מאוד מגוונים וכל אחד נשמע יותר מפתה מהשני, אבל התפריט עצמו קצת לוקה בחסר, וחבל. מה גם שיש תפריט שהוא לא שוקולד שלא ברור לי מה הוא עושה שם, כי זה לא כאילו השוקולד עצמו זול וארוחה של 300 ש"ח לזוג נראית לי קצת מוגזמת כשהמקום הוא מקס ברנר, ולהגיע לסכום כזה זו לא בעיה גדולה אם אכן באים לאכול בשר. בכל מקרה, ה-sharing היא גם לא מנה זולה, אבל היא בהחלט מספקת. היא כוללת פונדו מלווה במרשמלו ופירות (ומבער למרשמלו, שאפילו הצלחנו להימנע מלהצית את עצמנו או עוברי אורח תמימים בעזרתו), סוג של מילקי שדי נמנעתי ממנו בעיקר בגלל הקצפת, מבחנה של קרם פרש, ופל עם קרם שוקולד ובננות, ואצבע של שוקולד ואגוזים שהכרתי עוד קודם כמספיק מרוכזת בשביל להיחשב כשוקלת בערך פי ארבעה ממה שהיא נראית.
 כמובן שגם את השוקו צ'ילי שלה הייתי חייב לטעום, רק כדי לסגור את הפינה הזו. בהחלט מוזר, אבל חביב. מעניין מי הראשון שחשב על זה - "או, הכנתי משהו מתוק, בואו נוסיף לו פלפל חריף!"
/ורה תחתונה - היה מאוד נחמד, החוויה בהחלט חיובית, ומשאירה טעם לעוד.
<אין סרקאזם>



הצד שלה, או - ביקור במקס ברנר

נתחיל בכך שההיסטוריה שלי עם מקס ברנר היא יותר ממקרית. אז ברור שהופתעתי שקוויקי ניצח בהתערבות שיש מקס ברנר בנתניה. נתניה! מכל המקומות. אז הוא צדק, ואני אשלם על זה, בריבית אח"כ ;) ואין ספק שהמסקנה הראשונה מהערב היא – לא להתערב עם אנשים שיודעים את התשובה הנכונה. לפחות גם אחותי (הגורו, בכל הנוגע למקס ברנר) הופתעה גם היא לשמוע. אם בארזים...)

נסענו מצאנו, ואפילו לא חיכינו בתור בשביל להתיישב. כמובן שהיו לי השגות לגבי המיקום האופטימאלי בשבילינו אז הזזנו עצמנו לשולחן אחר. מי אמר שלמלצריות קל – שירים יד.

כל הדרך דיברנו על מה אנחנו מזמינים. לפחות בקטגורית השתייה זה היה קל. הבחור לא ידע שאפשר להזמין חלב סויה בשוקו במקום חלב – ו(לקרוא בקול דרמטי) העולם נפתח לרגליו! אז החלטתי שהוא ייקח (כן, אני שתלטנית. בדברים שאני צודקת, אני צודקת J ) את השוקו פופס, כי חוץ מזה שזה טעים זה גם מפתיע (אותי) כל פעם מחדש (אותי). למי שלא מכיר – זה שוקו עם "קליק" קטנים שצפים אך לא נמסים, אז אתה שותה וחוץ משוקו צפים לך לפה אורחים. זה גם משקה וגם הפתעה J

אני לקחתי את המקסיקני, כי אני חייבת להיות מיוחדת. וגם רציתי שקוויקי יכיר את זה (את המשקה, לא את זה שאני מיוחדת. את זה הוא כבר יודע :P). וגם הזמנו כ"כ הרבה שוקולד לאח"כ שלא דאגתי לגבי זה לפחות.

אחרי התלבטות לקחנו את מנת הsharing. כמה מילים על המנה, עוד לפני שהיא מגיעה לשולחן שלנו:

אף פעם לא לקחתי אותה. למה? כי אחותי (כאמור, הגורו) אמרה שזה מיותר. ואין כמעט מנות שלא ניסיתי בשום שלב בתפריט, אז זה קצת מרגש.

חוץ מזה, אתם לא חושבים שזה נשמע רומנטי? J ארוחת sharing לכבוד החודשיים שלנו? עם שוקולד, והאכלות הדדיות מעל להבה? (כן, אתם יכולים ללכת הצידה להקיא עכשיו, זה בסדר)

עד שהשתיה הגיעה הצלחתי לגרור אותו לקרב שיפודי פונדו קצר... (לגרור זאת לא מילה)

טוב, אז השתייה הגיעה (או כמו שאני אומרת את זה, השוקואים) והניבו את התוצאה הרצויה. קוויקי היה נראה שמרוצה משלו ואני הייתי משלי (למרות שזה היה טיפה קר, וזה מבאס). אין כמו ניחוח צ'ילי בשוקו שלי! קוויקי טעם ממנו ונראה היה שהוא לא נגעל – נקודות לזכותו. למרות שאני רוצה לראות את היום שבוא הוא יזמין את זה ביוזמתו האישית.

ולא הרבה אחר-כך הגיעה המנה.

אני רק רוצה לציין, שכמו בהרבה מקס-ברניים אחרים שהייתי בהם, מים זאת בהחלט נקודת תורפה. הם פשוט שוכחים את המים. לא ברור. אז גם פה לא היו יוצאי דופן. ניחא.

ואז המנה הגיעה. שירים ידו מי שלא שורף דברים קטנים מעל אש גלויה במסעדות.

אני לא. מי אתם? איזה מן חברים מוזרים יש לקוויקי? ~הרמת גבה מפוחדת משהו~

בכל מקרה, המנה הייתה מורכבת מ:

מילקי – מקום טוב להתחיל. ביחוד שזה היה שלי (שלי וואהאהאה. שלי) כי לקוויקי אסור קצפת. מורכב מדברים שונים, טקסטורות שונות ומאוד שוקלדי. אני אהבתי.

פונדו – הנר של הפונדו נכבה, אז אפשר להאשים אותו בסמיכות היתרה של השוקולד פונדו, אבל אני חוששת שזה לא העניין. באופן כללי מנה באמת מוצלחת, ביחוד עם המבער (כן, מבער!! ייאי!) בשביל המרשמלו (ויצר הפירומניה המדובר), והקלילות היחסית שהפירות נתנו לארוחה. חכו לתותחים הכבדים.

גלידה – שוב רק שלי, אבל הפעם בלי הצחוק המרושע... אני תמיד לוקחת גלידה וניל, למה הם היו חייבים להרוס אותה? (מקורות יודעי דבר, ר"ע הגורו, ר"ע אחותי, אומרת שכבר זמן מה הגלידה שלהם מתדרדרת...). אז החלפתי אותה. כן. זה עד כדי כך אכזב אותי. ושלא תעיזו להזדעזע ממני. אני הזדעזעתי מהם קודם. הגלידה שקיבלתי (בטעם שוקולד חלב) הייתה דווקא אחלה. רק בסוף הארוחה, כשכבר גם היא נמסה לגמרי קלטתי שגם לה יש עכשיו את הטעם לוואי המבאס הזה. אוף איתם.

אצבע שוקולד – טוב, אני מניחה שהיינו צריכים להגיע לזה. זה לא שהיא לא טובה. והיא גם קצת קראנצ'ית והכול, אבל.... היא יותר מידי. אי אפשר לאכול אותה כשיש לך מה שזה לא יהיה על השולחן, מחכה (ומפתה. יותר.) להיאכל. כבד מידי. זאת הבעיה, אני חושבת.

טיפות מרנג – המממ... טיפות מרנג... מממ... אולי טיפה מתוקות מידי, אפילו אם לוקחים בחשבון את ההקשר. אבל אבל! טיפות מרנג! המממ!

ואפל עם בבנות מקורמלות – אחרי פעם קודמת שאני ואחותי הזמנו את הואפל עם הבננה נשבענו לעולם לא לעשות את זה שוב! ~הנפת יד טרגית השמימה~ אבל הפעם זה היה דווקא סביר. הוואפל קצת קשה, אבל חוץ מזה היה חביב בהחלט. אם לא היינו מופצצי שוקולד בכל מקרה היינו יכולים להוסיף לו יותר-

קרם פראש – מבחנה עם קרם שוקולד... המממ.... רק חבל שהגענו לסף השוקולד כל כך מוקדם, שהפעם לא היה ניעור מסיבי של המבחנה כמו בדרך כלל.


בסופו של דבר היה מאוד מספק, והצלחנו להתקע בלי לסיים את הכל מהצלחת, כך שהסדר הטבעי נשאר על כנו. אפילו שקוויקי טען שהוא רעב. ושאין כזה דבר מתוק מידי. טיי היי...


המוזיקה הייתה נחמדה, אבל חזקה מידי. השירות בינוני, כרגיל. אבל זה מקס ברנר. זה נראה כמו מקס ברנר. אני כבר שלהם, מאז ומעולם J מי עוד יכול לשים אותי על כזה היי של שוקולד?





עכשיו, אם תסלחו לי, גם אני אתפנה לקרוא.

נכתב על ידי , 6/12/2009 19:38   בקטגוריות It wasn't me, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, תראו, פוסט!, אופטימי, ביקורת  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה* ב-1/3/2010 09:13



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)