לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      




הוסף מסר

2/2010

תקופת מבחנים -


מאז ומעולם הייתה תירוץ לעדכן. גם העובדה שבכל זאת, עבר הרבה זמן מהפעם האחרונה (וכרגע ינואר 2010 הוא החודש היחיד מאז ומעולם בו אין לי ולו עדכון אחד ויחיד) ובכל זאת יש לי כמה דברים לחלוק, היא סיבה בפני עצמה.



תקופת המבחנים עברה עלי בשלום כזה או אחר בינתיים, כמובן שכל זאת לפני שקיבלנו אפילו את הציון השני (הראשון היה 85 שברגע שישתקללו ציוני שיעורי הבית אמור להפוך ל-90, שזה פחות טוב ממה שזה נשמע בקורס המדובר) מבין חמישה מבחנים שהיו עד לרגע זה והשישי והאחרון, appropriately, הוא גם ביום השישי של השבוע הזה. כן, זה מין תחביב של המכללה, לתקוע מבחנים בימי שישי, מה שבד"כ משאיר לי שלוש שעות לערך מרגע סיום המבחן עד שאני צריך להתחיל להתארגן לעבודה.
לא, מסתבר שהחוסר בעדכונים לא ממש הפחית את המרמור שלי. אני מניח שלזה יש דברים אחרים. ואם כבר מדברים על זה:



החברה המושלמת, revised:

1) תשיג לך תמונות כאלה לשולחן העבודה בגלל שנמאס לה לראות את עצמה.

2) תחליט בלי ממש לשאול אותך שבגלל שלך אין כוח לארגן לעצמך יום הולדת במסורת הדו-שנתית שהחזיקה מעמש עד עכשיו זה לא אומר שלא צריך לארגן אחד, וכאן ראוי לציין שכמה מכם כבר קיבלו בקשה לאשר הגעה ומי שלא וקורא כאן יש מצב שעוד יקבל. כל זאת זתנאי שלא הגעתם לכאן במקרה או שאני פשוט לא אוהב אתכם מספיק (או שסתם אין לי דרך ישירה להשיג אתכם, זו גם סיבה קבילה). למי שמעוניין, עוד לא הוחלט על מקום או אפילו על אופי האירוע,אבל יש מצב טוב שזה בגלל שהוא יערך רק עוד חודש וחצי בערך, ב-1 לאפריל. זה יוצא יום חמישי.



יש לי טלפון סלולרי חדש ומספר חדש, אפשר לפנות אלי בפייסבוק או סתם לשלוח סמס לישן כדי לקבל אותו, או פשוט להחליף את הספרות הרביעית והחמישית (לא כולל קידומת) ב-66 אם אתם ממש עצלנים ו\או לא מעוניינים ליצור קשר. הבנתי שכבר חלו כמה תקלות בנסיון לאתר אותי ולכן הגיע הזמן שאני באמת אפרסם את זה במקום שבו רוב האנשים שמכירים אותי ישימו לב.



לפני כמה חודשים תרמתי דם (הודעתי לחברים באגודה שזו תקלה רצינית לעשות אירוע עם בירה חינם ביום שבו באים להתרים דם, נראה לי שמתוך כמה אלפי סטודנטים אולי מאה תרמו דם באותו יום) והיום החלטתי בגחמה פראית לבדוק את סוג הדם. מסתבר שהשערה שבגלל שאני ממוצע בערך בהכל (צבע שיער\עיניים, אורך, גובה, משקל) ואין בי שום דבר יוצא דופן גם סוג הדם שלי יהיה נאמן לזה הייתה נכונה בעיקרה, אבל החדשות הטובות הן שכולכם יכולים לקבל ממני תרומה, אז כדאי שתתחילו להתנהג יפה ולאשר הגעה ליום ההולדת.



האם חזרתי לעדכן? כל מי שעדיין לא נרדם בוודאי תוהה. ועל כך אני אענה: כשתגלו תודיעו לי. אין לי מושג. אני מניח שאת רוב הציונים הבאים שלי אני לא אחלוק כאן, כי אני בספק ניכר שאי אילו מהם באמת יהיו כמו הראשון, אבל מועדי ב' אני מאמין שיהיו (אפילו אם לוקחים בחשבון רק את הנדסת תכנה שהיה אתמול) וזו כמובן סיבה נוספת לעדכון. טוב, נו, לא עולה כסף להשאיר את המנוי לבלוג.
נשתמע.


נכתב על ידי , 16/2/2010 14:52   בקטגוריות לימודים באופן כללי, לימודים ברופין בפרט, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, תראו, פוסט!  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של m g ב-18/2/2010 04:05



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)