לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

6/2010

בואו נכיר בעובדות.


גלעד שליט לא יחזור. אני מרגיש צורך לכתוב את זה כי מסתבר שרוב האנשים מתעלמים מהעובדות. למען האמת, הייתי בטוח שמדובר ברוב האנשים במשך זמן כל כך רב, אבל עכשיו אני כבר לא. אני לא מהרגע שבפאנל של כמה חברי כנסת שהתארחו אצלנו במכללה שאל אחד מהם בתור סקר לקהל כמה אנשים מעוניינים לשחרר את גלעד שליט במחיר שהחמאס דורש. לפחות מחצית מהאנשים לא הרימו יד, בדיוק כמוני.
    זה כואב, כמובן. המשפחה של גלעד שליט רוצה שהוא יחזור בכל מחיר, כמובן. הרבה מאוד אנשים אחרים רוצים שהוא יחזור גם במחיר של רבי מרצחים כמו ברגותי, וזה כבר פחות מובן לטעמי.
    האם אנחנו באמת מוכנים להתמודד עם ההשלכות של שחרור האנשים הללו, בטחוניות ומוראליות כאחת? אני אישית לא מעוניין בזה וככל שעובר הזמן אני מגלה שאנשים רבים חולקים את דעתי. גלעד שליט הוא חייל, והעובדה שאם היה בארץ הוא היה כבר משתחרר לא קשורה כהוא זה לעניין. תפקידם של חיילים הוא לפעמים לסכן את חייהם למען המדינה, וזה גם מה שהוא עשה, בדיוק כמו שני חבריו שמתו בפעולת החטיפה. בוודאי שאם היה לנו מודיעין אני הייתי הראשון לתמוך בפעולת חילוץ. אני לא שמח שגלעד עדיין בעזה. אני שמח שלא שיחררו עבודו את מי שהחמאס דורש ומקווה שזה גם לא יקרה לעולם.
    וכאן אני חוזר לנקודה ההתחלתית - אני לא חושב שהוא יחזור, כי הממשלה מבינה מספיק את רגשות העם כדי לדעת שהדעה היא לא אחת ויחידה ויש אנשים שלא מעוניינים בעסקה הזו. הם יכולים ללכת סחור סחור ולהמציא תירוצים שונים כדי לא לומר את זה ישירות, כי זו מהות הפוליטיקה, אבל האמת היא שהם לא רוצים לשחרר אותו תמורת האסירים וכנראה לא מתכוונים לעשות את זה.

אני אנסה לחסוך חלק מהתגובות אם יהיו כאלה - כן, ברור שהייתי עושה הכל כדי לשחרר אותו אם הוא היה הבן שלי, בדיוק כמו שמשפחת שליט עושה, וזה לגיטימי לחלוטין. אבל הוא לא הבן שלי, ולא שלכם, ולכן לנו יש את הפריבילגיה לחשוב בהגיון ולשקול את האפשרות לשחררו לחיוב ולשלילה. בעיקר לשלילה.
נכתב על ידי , 28/6/2010 04:03   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mythical K ב-4/7/2010 15:36



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)