לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

8/2011

חידוש


כמה דברים שיש לי בדירה החדשה ולא היו לי במעונות - 

 

* חדרים, ברבים.

* מיטה שלא דורשת סולם כדי לעלות עליה.

* מים חמים 24\7.

* חיבור אינטרנט 12 מגה (היה, אבל בערך שמינית מהמהירות)

* כלב (!)

* חתולה (!!)

* דלת כניסה פלדלת, כזו שלא יכולה להיפרץ אם ילד בן שמונה ומעלה נשען עליה בטעות.

* מקום על השיש.

* מקרר עצום בהגזמה פראית.

* מכונת כביסה.

* שידה ליד המיטה.

* עוד 2 שידות ליד המיטה.

* שכ"ד פרופורציוני לגודל.

* חשק לעדכן.

 


 

אז, כן, עברנו, אני והחברה, בצורה לא מפתיעה בכלל חוץ מהפתאומיות שלה (כשפתאום שולחים הודעה מהמעונות שעוד פחות מחודש מתחילים שיפוצים ומי שלא רוצה לחיות בתוך כאלה יכול להתפנות עד הראשון לאוגוסט ולא לשלם על החודש הנוסף). היו כמה ימים קשים שעברנו בעיקר תודות לשני חברים שעזרו לנו (אחד מהם פעמיים, יום אחרי יום) להעביר כמות שאם הייתי צריך לנחש קודם, לא הייתי מאמין בכלל שיכולה להיכנס לחדר של 24 מ"ר כולל שירותים ומקלחת.

אז מה, אם וכאשר יהיו עדכונים בבלוג הזה עכשיו הם באמת יהיו של אנשים גדולים? 30+ עם תואר (ברגע שאני אסיים עם שני המבחנים האחרונים שנדחו הרבה יותר מדי מכל מיני סיבות) שמחפשים עבודה? איך בכלל נראה עדכון כזה? ימים יגידו.

 


הייתי רוצה להביע דעה על המחאה, אבל אני לא אעשה את זה כי אין לי אייפון.

אה, שיט, כרגע בעצם עשיתי את זה, לא?

אבל ברצינות, אני מאמין שהיא מאוד נחוצה וטובה לפריפריה, והעובדה שהיא התחילה בתל אביב רק עושה יח"צ גרוע למאבק באמת מוצדק. כי קשה לי להגיד שאני תומך בחבר שלי, מתכנת בן יחיד שאחד מהוריו רופא, שלמד בבין-תחומי סתם כי זה היה לו נוח וקרוב לבית, שהוריו קנו לו גולף בתקופת הצבא כדי שיוכל ליסוע לבסיס ביתר קלות, שגר בפנטהאוס (בבעלות ההורים) ברעננה, כשהוא מציין כמה השכירות בת"א מוגזמת ובאותה נשימה שאין סיכוי שהוא ישכור דירה בשום מקום אחר.

כשאני עברתי דירה ת"א הייתה אחד המקומות היחידים שאפילו לא שקלנו. למה? כי קחו רדיוס של 10-15 קילומטרים ממנה ותמאו דירות זהות בחצי מחיר, כמו שאני והחברה מצאנו. אפילו בלי יותר מדי מאמץ. אז כן, אנחנו צריכים ליסוע קצת (ברוב במקרים כמה דקות) כדי לצאת, אבל יהיה לנו כסף לצאת בגלל כמה אלפי שקלים שאנחנו חוסכים בשכר דירה כל חודש.

 

אני מרגיש שאני מתחיל להתלהם, ובאמת שזה לא מה שהתכוונתי לעשות בפוסט הזה, הראשון אחרי חודשים רבים של יובש. בסך הכל יש לי בשורות טובות, לא?

 

בתקווה שיבואו עוד כאלה בעתיד הקרוב. נתקראה.

נכתב על ידי , 14/8/2011 13:55   בקטגוריות תראו, פוסט!, אופטימי, אקטואליה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של d. tusha ב-7/9/2011 00:08



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)