לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   




הוסף מסר

2/2012

We're not Evil


And no, we're not lazy (and by "no", I of course mean "yes, but not as much as can be expected").
We never liked we had to do it, and we would avoid it if we could.
We cried a little after we did it. 
We're still saddened by it as I'm writing these lines, but the fact remains - 
Returning the dog was necessary and unavoidable. For his quality of life as well as ours.

And now for something completely different:
אני מבין עכשיו למה אנשים בורחים להתחתן בוגאס. כמובן שלנו זה לא יחסוך את עניין הוצאת הויזה שהוא מטריד כשלעצמו, אבל סידורים אחרים יכולים להיות הרבה יותר קלים... פחות ניירת, פחות fuss, פחות ווג'אראס.
וואו, אני צריך להוציא סטיקר כזה.
מסתבר שהתשובה ל"האם היית רוצה להיות מחותן על ידי חקיין אלביס" לא כל כך ברורה, או אולי כן ברורה, אבל הפוכה לחלוטין אצל כל מי ששאלתי על זה משלי. כלומר, אני מבין שזו חוויה חד פעמית (למרות שאם הייתי צריך להמר על שיעור הגירושים אחרי 24 שעות בווגאס הייתי שם אותו הרבה מעל הממוצע הכללי של גירושים ככלל), אבל זה לא אומר שצריך שהיא תהיה מגוחכת. 

אני כמעט בטוח שכתבתי על זה פעם, אבל יש לי ארכיון גדול מדי מכדי לבדוק מה היה הנוסח אז  -
אני לא שנון כמו פעם. בכלל, הפוסטים שלי פעם היו הרבה יותר מוצלחים, עד שאני ממש יכול להבין למה אנשים קראו אותי. האם זה בגלל שאני מזדקן? האם זה בגלל שהחיים שלי יותר מסובכים? האם זה בגלל ששנינות מעולם לא הועילה לי יותר מדי? האם זה בגלל שמעולם לא באמת הייתי שנון אלא רק בעל מלאי נרחב של אמירות שנונות של אנשים אחרים וכשהוא נגמר הפכתי למה שאני היום? האם אני צריך להפסיק לשאול שאלות שמתחילות ב"האם?" ומסתבר, גם לפעמים מסתיימות ב"האם?"
רק ל-Invisible Pink Unicorn הפתרונים (ואולי גם הפתרונות). כי FSM זה לחנונים לייט, ואני רק מקצין עם השנים.
אני חושב שהארוסה (כן, אני אקרא לך ככה עד שתהיי אשתי, suck it up!) מחבבת אותי, אולי כדאי לשאול אותה למה. אבל מצד שני, היא גם חושבת שאני חתיך, אז אני לא בטוח שהדעה שלה קבילה בבית משפט. אולי בבית מרזח.

פעם Valentine's Day היה מאורע שצריך להתכונן אליו. היום זה פשוט מאורע נוסף ללכת לבורגוס (ולקבל אלכוהול חינם). אולי גם זה אומר שהזדקנתי. אולי זה אומר שהקשר שלנו הוא כבר כמו של זוג נשוי. אולי זה סתם אומר שאנחנו אלכוהוליסטים בנשמה. אולי אני צריך גם להפסיק להתחיל משפטים באולי. אולי אני גם צריך להפסיק למחזר בדיחות, על אחת כמה וכמה אם הן לא מצחיקות מלכתחילה.
אולי לפוסט הזה הייתה פואנטה כשהתחלתי לכתוב אותו. 
אבל אני בספק. אולי לבא תהיה, אני מקבל הימורים.
נכתב על ידי , 14/2/2012 18:36   בקטגוריות תראו, פוסט!, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אראמיס ב-6/5/2013 23:58



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)