לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

חסר


דיסקליימר: לא באמת חזרתי לעדכן.

זו אשליה אופטית.

 


 

ברור לי שתקופות כאלה קיימות בחיים של כל אחד, חלקית בגלל שחוויתי כמה כאלה על בשרי והן עברו בסופו של דבר, בדרך כזו או אחרת. עם זאת, המון אספקטים בחיים שלי מרגישים כאילו הם לא מספיקים, וברור לי לחלוטין שהכל בשליטתי בתיאוריה וקורה בגללי, ואיכשהו פשוט לא משתנה.

 

אני לא קורא מספיק.  היו תקופות בחיי, לעיתים שנים, שהייתי קורא כמויות באמת אדירות של ספרים גם אם לא לוקחים בחשבון שמספר הספרים הממוצע של בני נוער בימינו הוא i. איכשהו עברתי בתקופה האחרונה מלקרוא קצת לפני השינה כל יום (neverhwere של גיימן כרגע. מומלץ למי שלא קרא ומומלץ פעם נוספת למי שכן) ללא לקרוא בכלל. כלום. אפילו בשירותים (tmi? idc).

איך זה קורה למי שלא מחזיק ברשותו טלוויזיה? בהנחה שברשותו חשבון מתוחזק היטב המכיל מנויים להרבה ערוצים ביוטיוב, התשובה ברורה.

שקלתי לרגע לנסות להעריך כמה יוטיוב אני רואה בממוצע ביום, ואז הגעתי למסקנה שאני לא באמת רוצה לדעת, פרט לברור מאליו: יותר מדי.

 

אני לא מרוצה מספיק מהעבודה. פרט לובדה שהשכר שלי קפץ ב-33% כשעברתי אליה לפני חצי שנה, העבודה הזו לא מרגישה כאילו היא מקדמת אותי במיוחד מבחינה מקצועית, גם אם אני ממש אנסה להגדיר אותה בקורות החיים שלי בתור "data analyst" אני תמיד אדע שאם לא הייתה אפשרות ל-ctrl+c ו-ctrl+v במחשבים לא הייתה לי עבודה.

 

אני לא יוצא מספיק. או בכלל. לפני לא המון שנים (חשבתי לרגע והבנתי שלא המון =7 בערך. פאק.) הייתי יוצא, אפילו סתם לפאבים, בצורה די רציפה. כרגע, אני לא באמת זוכר מתי בפעם האחרונה הייתי בפאב. יותר גרוע - אני מרגיש שזה חסר לי מצד אחד ולא רוצה לעשות את זה מצד שני.

 

אני לא משקיע מספיק בדברים שחשובים לי. ובראשם - לרדת מהארץ המזעזעת הזו כבר. זה אפשרי, באמת שכן, כשעברתי עם חבר על תמונת המחזור של התיכון שלי והוא, שבאופן כללי לא ניתק כל זכר לתיכון כמו שאני ניסיתי לעשות, עבר על כל האנשים שהוא יודע שגרים כעת בחו"ל, התברר לי כמה זה באמת אפשרי גם בלי דרכון אירופאי. ועם זאת - הנה אני כאן.

 

אני לא מתייחס מספיק לאשתי. ובהתחשב בכל שאר הדברים שאני אמור לעשות ואל עושה, זה ממש מטריד לפעמים. 

 

אני לא מעדכן מספיק את הבלוג. כ, בטח. כי במספק השנים האחרונות עשיתי את זה בצורה ממש רציפה.

 

טוב לדעת שזה איכשהו עדיין עוזר להקליד דברים שמטרידים אותי.

נכתב על ידי , 15/8/2014 16:24   בקטגוריות סתם פוסטים, קצת רצינות, בבקשה, תראו, פוסט!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)