לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2005

תזכורת לעצמי: משחקי מחשב זה דבר שטני, או: closure at last


אזהרה לפני קריאה: לא, לא קרה לי שום דבר מעניין בזמן האחרון, עד כדי כך שאפילו אני לא התעניינתי בחיים שלי, מה שאומר שאין סיבה שמישהו אחר יתעניין בהם. שלא תגידו שלא הזהרתי.

כן, טיטוס הביא לי את Neverwinter Nights, ומאז אין לי יום ואין לי לילה. יש רק את המשחק. אין שיעורים, אין לימודים, יש שינה (מעטה), אכילה (לא סדירה), והמשחק. לתת לי משחק שמבוסס על משחקי תפקידים זו טעות כמעט גדולה כמו הטעות שלי לבקש אותו מלכתחילה. לפחות כשאני בטכניון אין לי שום גישה למשהו שיכול להריץ את המשחק, אז אולי אני בכל זאת אצליח להתרכז קצת בדברים החשובים. עד הסופ"ש הבא, לפחות, שבו שוב אני אחזור להיות Wizard level 6. ואז אני גם אשכח שיש לי בלוג, ואזכר בו כנראה ביום שני הבא. נו, טוב, גם ככה יכול לקחת לי בכיף שבוע לאסוף מספיק נתונים כדי שממש יהיה לי מה לכתוב.

אתמול הלכתי כבר פעם שניה לחדר כושר עם עמית, למזלי הוא בהקבצה א', אז יש לו כל יום ראשון שיעור חופשי באמצע, מה שאומר שנוכל להפוך את זה להרגל. so far so good, ואני עדיין לא רואה סימן לזה שאני אשבר. עוד שבוע שבועיים ואני אמחק סופית את האימון בחדר כושר מדברים שאני צריך לעשות. אני גאה בעצמי, ואם הייתי יכול להזיז את הידיים בצורה נורמלית הייתי טופח לעצמי על השכם.

אפשר להגיד באופן סופי שיש סגירה עם האקסית, אנחנו לא עומדים לחזור, וככה זה ישאר. תודה לאל שזה נגמר. פשוט הייתי חייב לבשר את זה למישהו, לא הספקתי להגיד את זה לטיטוס כי ברחתי מהבוחן שהיה לנו שיעור ראשון באלגברה במהירות האפשרית, אבל הוא ישמע על זה בין אם הוא ירצה או לא ירצה שיעור הבא.

שוב אין לי מוזיקה, ואיך שזה נראה, גם לא תהיה לי באף אחד מהפוסטים הקרובים. מזל שהמשחק (צריך להפסיק לקרוא לו ככה. אני אקרא לו מעכשיו "השטן". יותר מתאים) מספיק ידידותי לווינדוס (הוכחה ניצחת לשטניותו) כדי שאני אוכל לשמוע מטאל רצחני במקום המוזיקה של המשחק. הרבה יותר מתאים, לדעתי. בכל מקרה, אני אוותר על המילים הטקסיות שלי להיום, ונחזור לזה פעם הבאה. ןתזכרו שכבר יש לי fireball, אז תיזהרו ממני בסופ"ש...

נכתב על ידי , 7/3/2005 10:50   בקטגוריות סתם פוסטים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-14/3/2005 11:35



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)