לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

6/2016

המוות הקטן


אני והאשה לא רואים הרבה סרטים. סליחה, זה ממש לא נכון - אנחנו כמעט ולא רואים סרטים בקולנוע, וזה שראינו את מלחמת אזרחים ממש לא מייצג כי מתוך כלל סרטי MCU ראינו ממש מעט בקולנוע. יש הרבה סיבות לראות סרטים בבית, הסיבה היחידה האמיתית שמפריעה היא הזמן ש(עדיין) בימינו לוקח לסרטים האלה להיות פנויים להורדה באיכות שאתה יכול להרשות לעצמך לראות במסך מחשב קטן (כי טלוויזיה אין לנו, מבחירה, ואין תכנון להשיג כזאת בעתיד הקרוב)


 


 




 


 


אבל אנחנו ישראלים ואם נותנים לנו אנחנו לוקחים ואם מרביצים בורחים, אז כשאמא שלי קיבלה שני כרטיסים חינם לסינמטק והציעה לנו אותם אמרתי סבבה. 


מישהו ראה פעם את רשימת הסרטים בסינמטק? זה אחד הדברים ההזויים, מלא בדברים שאני לא רוצה לראות ודברים שרק מהשם אני לא רוצה לראות אפילו את התקציר. למרות כל זאת, ב-30.6, היום האחרון של החודש בו אפשר להשתמש בכרטיסים הללו, יש ב-23:59 המסגרת הלילה הלבן את The Force Awakens, ובצירוף מקרים שכזה אנחנו בדיוק באמצע צפייה של כל סדרת מלחמת הכוכבים, פרקים 4-5-6 ואז 1-2-3 ואז זה שהזכרתי כרגע, (אנחנו כרגע כבר עומדים לסיים, התחלנו את 3) וממש בא לנו לעשות את זה. אבל זה לא הסתדר.


 


אז ראינו את חטאים קטנים.


 


 




 


 


הייתי ואני מניח שגם אהיה בעתיד לא מעט פעמים בסינמטק בת"א, אבל תמיד בסמגרת כנסים כאלה ואחרים ואני לא זוכר שבאמת אי פעם ראיתי שם סרט במתכונת רגילה. מסתבר שרשימת הסרטים זה לא הדבר הכי הזוי שם. 


בתור התחלה, הגיל הממוצע של האנשים שהיו איתנו בסרט, שעוסק רובו ככולו בסקס, היה בערך 3,452. 


אחרי הפרסומות לכל הסרטים שעברנו עליהם והחלטנו שלא רצינו לעשות את זה לעצמנו, יש שתי כתובות שאף פעם לא ראיתי בקולנוע - "מרגע זה המקומות אינם שמורים" ו"סינמטק ת"א תומך ביוצרים ולכן האורות ידלקו לאחר הקרנת הכתוביות" ולשם שינוי לא בגלל שיש טיזר לסרט הבא כמו ב-MCU.


 


 




 


 


אבל לסרט, שאם היו מתרגמים את שמו כמו שצריך השם שלו היה שם הפוסט הזה (שמסתבר שמשמעותו בסלנג "אורגזמה"). 


מעט מאוד סרטים, במיוחד קומדיות רמנטיות, נוטים להיות אינפורמטיבים, אבל זה ממש היה, עם ביטויים כמו זה שההגדרה שלהם מופיעה רגע לפני שאנחנו רואים זוג בסרט המדגים בצורה קיצונית את המצב. המתכונת של קומדיה רומנטית שאני מכיר ממש לא נשמרה פה, מתוך כל הזוגות בערך אחד נשאר ביחד לקראת הסוף, ולפחות אדם אחד אם לא שניים מתו, אבל באמת שכשאני יוצא מסרט וזה גורם לי לנהל דיון תיאורטי ארוך עם האשה על פנטזיות אונס ולמה הן קורות מנטלית (לאחת מבנות הזוג בסרט הייתה פנטזיה כזאת) כנראה שבכל זאת היה משהו שווה בו (חוץ מזה שהוא היה בחינם).


 


ועם זאת, הדבר הכי משמעותי שהיה לנו להגיד עליו הוא "מוזר". למרות שמצאתי איזשהו מוטיב חוזר מעניין שאני לא יודע אם אני כרגע ממציא אותו או שהיה מכוון. קצת כמו שיעורי ספרות בתיכון.


 


אזהרת ספוילר? מישהו בכלל שמע על הסרט הזה קודם? אני לא.


 


לאורך כל הסרט מה שמקשר בין כל הזוגות הוא אדם מבוגר שעושה סיבוב בשכונה כי בדיוק קנה שם בית ומגיש לאנשים עוגיות בצורת גוליווג (אם כבר מדברים על דברים אינפורנטיביים) ואומר שהחוק הפדרלי מחייב אותו לומר לאנשים בשכונה שהוא עבריין מין מורשע. אף אחד לא מתרגש מזה (הדמויות הרבה יותר מתרגשות מהעוגיות ואף אחד לא מניד עפעף לאור ההצהרה הזו), ואם כל אחד מהזוגות שנפרד בסוף או חי בשקר או סיים ביחד כשאחד מהם מאושפז בבית חולים היה לוקח את הרעיון של פאקינג להיות כנה ולדבר עם בן הזוג השני, לא היו קורים כל הדברים הרעים. כאילו עבריין מין מורשע הוא האדם היחיד הנורמלי בכל הסרט.


הוא אחד מהאנשים שמתו, אגב.




סוף אזהרת "ספוילר? מישהו בכלל שמע על הסרט הזה קודם? אני לא"


 


 




 


 


בסה"כ אני באמת לא מצטער שראינו אותו, אבל זה לא שחיינו לא היו חיים בלי לראות אותו. למי שאוהב סרטים איפורמטיביים, דבר ראשון, אולי עדיף לכם לעשות מנוי לסינמטק, ושנית אולי שווה להוריד את הסרט הזה.


אם אתם עושים מנוי בעקבות זה, אני לא אגיד לא אם גם אתם תרצו לתת לי את שני הכרטיסים חינם שאתם מקבלים ליום ההולדת. אני בטוח שאני אמצא משהו לראות גם אז סבבי


 






 


לציין פוסט ראשון בלי שאני מזכיר את אבא שלי?


aw, shit.

נכתב על ידי , 25/6/2016 11:42   בקטגוריות ביקורת, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-27/6/2016 13:51



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)