לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

7/2016

(עוד) משהו שאני בחיים לא אבין


אזהרה : יש מצב סביר ל- humble  brag בפוסט הזה, לפחות אחד שכבר עכשיו עולה לי, ומי שקרא פה בשנים עברו אולי כבר יודע שאני בד"כ לא עורך פוסטים אלא פשוט write them as I go along אז יתכן ויהיו כמה. 


 






 


אני עובד בעבודה הנוכחית כבר קרוב לשנתיים וחצי. המעבר מהעבודה הקודמת היה מוצלח בכמה דרכים שונות, שהשכר אולי החלק שהכי קל להבחין בו, אבל הוא בהחלט לא היחיד. 


אנשים מעריכים אותי כאן. זו אמנם עדיין עבודת outsourcing, אבל אני מוערך כעובד גם בחברה שמעסיקה אותי וגם בזו שבה אני עובד בפועל. 


אני לא מבין הרבה במיקור חוץ, אבל מן הסתם אני יודע שהתשלום שהמעסיק שלי מקבל גבוה בהרבה, אולי כפול מכמה שאני בסופו של דבר רואה נכנס לחשבון הבנק שלי. לא שהסכום הזה נמוך, הוא גבוה משמעותית מהמשכורת הממוצעת במשק ויותר מכפול מהשכר החציוני שהוא נתון הרבה יותר מייצג מציאות. עם זאת, כשהיה לי דיון שכר לפני שנה ומשהו, לא הייתה בעיה להעלות אותו בצורה מכובדת. נוסיף רק לזה את העובדה שאני באופן כללי עובד מוצלח שלא עושה בעיות, ואת הרשמים האלה הם מקבלים אם לא מעצמם אז ממקורות בעלי סימוכין אחרים. 


 


עד כאן החברה המעסיקה. 


 






 


בחברה שבה אני עובד בפועל מכירים אותי הרבה יותר, אולי זה קשור לעובדה שכאן אשכרה עובדים איתי ורואים אותי בצורה יומיומית, אבל מה אני יודע. אם כבר, פה מעריכים אותי יותר. 


כשמנהלת הפרויקט שבו אני עובד יצאה חופשת לידה ופגשתי את המחליפה שלה בתור המנהלת הישירה שלי, הבנתי ממנה שהיא שמעה עלי הרבה דברים טובים, מה שהפתיע אותי כי המנהלת שעזבה הייתה מאלו שלא באמת מאמינים בח"ח אז לא היה לי מושג אבל מסתבר שהיא העריכה אותי ולדעת את זה גם בדיעבד היה נחמד. 


עם המנהלת הנוכחית עבדתי הרבה יותר זמן ואני יודע בתור עובדה שהיא מעריכה אותי כי היא מאלה שיותר אומרים את זה, לפחות בשיחות חתך. 


הסמנכ"לית שיצא לי לעבוד אתה גם כן, וגם מנהלת הפרויקט החדשה (זו שמעל הישירה שלי). גם מנהלת היחידה, ועכשיו פתאום קלטתי כמה נשים מנהלות יש בסביבתי המיידית וכמה זה לא מייצג את שוק העבודה בעולם בכלל ובישראל בפרט, גם כן. 


גם אם לא הייתי שומע את זה ישירות, העובדה שהן רצו ולפנים משורת הדין נתנו לי בונוס, סוג של משכורת 13 למרות שאני בכלל לא עובד חברה ולמה שאני בכלל אקבל בונוס, ועוד בסכום של המשכורת שלי שגבוהה משמעותית מרוב המשכורות של תפקידים לא ניהוליים באגף שלי, קצת מעידה על זה. 


 


וכאן אנחנו מגיעים לבעיה ומה שאני לא מבין. 


 






 


אני אולי לא באמת מהנדס בשום בחינה פרט לתואר בו השקעתי ארבע שנים, אבל אני כן זוכר קצת השיעורים ואם אני לא טועה, עובד מוערך ובאופן כללי טוב, הוא נכס חיובי לחברה בו הוא עובד. הייתי אפילו מגזים ואומר שהיא תרצה לשמר אותו. שאם הפרויקט שבו הוא עובד עומד להסתיים, היא תשקיע מאמצים בלמצוא לו תפקיד אחר בו יהיה רווח הדדי. 


אז זהו, שלא. 


 


אני אפילו לא אדבר על החברה המעסיקה שלא ברור לי איך הם עובדים ובאמת שהם לא כ"כ מכירים אותי למרות הרשמים החיוביים שקיבלו (הבונוס היה חייב להיות מתואם איתם כי הם אלו שבפועל משלמים לי את המשכורת). אבל החברה הענקית, של כמה אלפי עובדים, הרבה מהם בכל מיני משרות IT שאני לפחות על הנייר מוכשר אליהן, עדיין לא מראה שום כוונה לחפש איך שהם ימשיכו להרוויח מעצם העובדה שאני עובד בשבילם. להיקלט ממיקור חוץ זו לא מילה גסה ולמעשה אני מכיר בפועל כמה אנשים שנקלטו מהחברה שלי ספציפית, ככה שזה קורה. 


בתיאוריה. 


 


אני קיימתי שיחות בנושא גם עם המנכ"ל שלי וגם עם הסמנכ"לית של החברה בה אני עובד. ניסיתי להוריד אותם לסוף דעתי והם פשוט הסתכלו עליי יורד וזרקו עידוד מלמעלה שלפחות נראה חסר תוכן מהזווית שלי. 


אז אני מחפש עבודה באופן פעיל וזה די מתסכל מעבר ללא מובן. זו למעשה כל הנקודה שלי. 

נכתב על ידי , 7/7/2016 11:53  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-10/7/2016 15:48



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)