לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2005

השתלטות שטנית, או- ראיתם פעם חדר מלא אנשים שצועקים "שיט!" באותו הזמן?


פוסט, יום שני, כמו שאמרתי, בסופ"ש הברירה שלי היא בין לעשות משהו עם עצמי לבים להרחיב את ההתמכרות שלי לשטן, והבחירה שלי ברורה. אני דרגה 9, מתקרב ל-10, תודה ששאלתם.
לא יצאתי מהבית בסופ"ש, אפילו לא להתניע את ג'ינה (המכונית) כדי לוודא שהמצבר שלה לא יתרוקן כל עוד היא מושבתת בחניה עד שאני אטפל בה. לא פתחתי ספר אלגברה, לא אכלתי או ישנתי באופן סדיר (הערך של שינה לאכילה הוא מוגזם בעיני בכל מקרה), רק ישבתי ושיחקתי.
ועדיין, עד אתמול בלילה (או בערב, או היום בבוקר. יום ראשון, 15 שעות שינה רצופות, זוכרים?) עדיין חשבתי שלפחות באמצע השבוע יש לי קשר כלשהו למציאות. אתמול חלמתי על השטן, ובזה זה נגמר. אני לא ממש זוכר על מה בדיוק, אבל אני זוכר שהוא היה חלק מזה, בין להתעורר בתשע בערב מהשעון המעורר ששכחתי לכבות ובעשר מאמא שלי שהתקשרה לבדוק אם אני חי. אז זהו. "תלוש מהמציאות" מקבל משמעות שונה לגמרי בשבילי עכשיו.

הייתה הפסקת חשמל באמצע שכתבתי קודם. יכול להיות שהייתי נהנה מלהיות בחדר עם שלושים איש מלאי תסכול אם לא הייתי אחד מהם. הייתם חושבים שבטכניון לא יהיו הפסקות חשמל או מחיקות פוסטים, נכון? מרפי הזה גאון, זה מה שאני אומר. אדם נערץ.

גויסתי לחפש נושאים לעדי (חבר לכיתה) לפרזנטציה שלו באנגלית, בגלל שהוא עכשיו בשיעור, ואני, כמו תמיד מאז שגיליתי את חוות המחשבים, לא. אם לא ציינתי את זה בעבר, פטור באנגלית זה אחד הדברים הכי טובים שקרו לי במכינה הזו. אתמול אפילו הספקתי לעשות שיעורים בזכותו (זה, ועמית הבריז לי, אז לא הלכתי לחדר כושר, והיום לא היה מספיק יפה כדי ללכת לים. אז כל הקבצה א' באנגלית, שעכשיו גם להם יש שיעור אנגלית חופשי אחד, נשארו בכיתה לעשות שיעורים ואני איתם.

התחלנו חדוו"א, וגילינו שניוטון המציא גם את הנגזרת, בנוסף לחוקי הפיזיקה שלו. זה רק עוד סיבה לשנוא את הבן אדם, ואם אפשר, למצוא את הקבר שלו ולהחזיר אותו לחיים רק כדי להרוג אותו שוב. הספקנו גם ללמוד שיעור אחד אח"כ שהוא גם מצא את הגרביטציה, אבל זה כבר היה ידוע לאנשים בעלי ידע חסר משמעות כמוני וכמו טיטוס, אז זה לא ממש שינה את רמת השנאה שלנו אליו. וחוץ מזה, אין משמעות לחיבור מספר עם אינסוף.

ולסיום, משהו שאני חושב שמתאים מאוד להתמכרות שלי לשטן בזמו האחרון. אני מניח שאני אחזור ביום שני הבא:

Metallica/ The Frayed Ends Of Sanity

Never Hunger
Never Prosper
I Have Fallen Prey to Failure
Struggle Within
Triggered Again
Now the Candle Burns at Both Ends
Twisting under Schizophrenia
Falling Deep into Dementia

Old Habits Reappear
Fighting the Fear of Fear
Growing Conspiracy
Everyone's after Me
Frayed Ends of Sanity
Hear Them Calling
Hear Them Calling Me

Birth of Terror
Death of Much More
I'm the Slave of Fear,my Captor
Never Warnings
Spreading its Wings
As I Wait for the Horror She Brings
Loss of Interest,question,wonder
Waves of Fear They Pull Me under

Old Habits Reappear
Fighting the Fear of Fear
Growing Conspiracy
Everyone's after Me
Frayed Ends of Sanity
Hear Them Calling
Hear Them Calling Me

Into Run
I Am Sinking
Hostage of this Nameless Feeling
Hell Is Set Free
Flooded I'll Be
Feel the Undertow Inside Me
Height,hell,time,haste,terror,tension
Life,death,want,waste,mass Depression

Old Habbits Reappear
Fighting the Fear of Fear
Growing Conspiracy
Myself Is after Me
Frayed Ends of Sanity
Hear Them Calling
Frayed Ends of Sanity
Hear Them Calling
Hear Them Calling Me
נכתב על ידי , 14/3/2005 11:44   בקטגוריות סתם פוסטים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-8/6/2006 12:52



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)