לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

3/2005

ביטולים ואכזבות, או- אחד ירד, עוד הרבה יותר מדי נשארו


יום שני שוב. אתמול הלכתי עם עמית לחדר כושר, וזה נעשה כבר מספיק עקבי כדי למחוק את ההליכה לחדר כושר מהדברים שאני צריך לעשות. זאת התחלה, לפחות. השלב הבא: בריכה, אחרי שסידרו לנו להיכנס בחינם. שאיפה חדשה: לסירוגין שחייה ואימון בחדר כושר, ועדיין להשאיר זמן ללמוד. זה כבר יותר מסובך, אבל ננסה.
נזקי השטן לסופ"ש זה: לג'ינה נגמר המצבר, אז עכשיו בנוסף לזה שהיא לא נוסעת, היא גם לא מתניעה. ברור שזו הייתה טעות לא להתניע אותה בגלל שהייתי עסוק בלשחק בשטן, ועל טעויות משלמים.
עדי הזמינה אותי להופעה של מוש בן ארי (כן, אני שומע גם מוזיקה ישראלית בנוסף למטאל לא-ארצישראלי) בסופ"ש הקרוב, אבל אתמול היא כבר הספיקה לבטל, כי אין לה רכב, וביום חמישי אני רק אספיק לשלוח את ג'ינה למוסך, ואני לא רואה מצב שהיא תהיה מתוקנת עד הערב. באותה הזדמנות היא גם הספיקה לבטל את ההגעה ליום הולדת שלי בראשון לאפריל. גם רם ביטל, ועוד אנשים. הגיוני, שביום הולדת הראשון שלי מזה אולי עשור שאני ממש מזמין אנשים כולם יבטלו. אז אני נכנע, ומה שבסוף יהיה כנראה תהיה ארוחה עם שלושה חברים קרובים כמו שהיו בכמה השנים האחרונות (אם גיא כבר יענה לי לטלפון וישריין את התאריך). בהתחשב בזמן שעבר מאז ראיתי שניים מהם בפעם האחרונה, זה גם יהיה בסדר.
את דן ראיתי במוצ"ש. נקודת אור חיובית אחת בסופ"ש שהזכיר לי שוב עד כמה אני חסר חיים. הוא קנה את מטאל גיר סוליד 3 לפלייסטיישן 2, ולמי שלא מכיר את סדרת המשחקים הזאת זה יהיה הרבה יותר נדי מסובך להסביר מה הולך שם, אבל היה מרשים בהחלט, ובכלל, לשבת עם חבר שגם לומד בטכניון ולהשוות למי מאיתנו יש פחות זמן פנוי זה תמיד נחמד.
אילתרתי. עכשיו אני בא עם דיסקמן, ויש לי מוזיקה גם כשאני כותב בטכניון. אז שיר נוסף של Dream, שכרגע סיימתי לשמוע:

Dream Theater / Lie

Daybreak
at the bottom of lake
it's a hundred degrees I can't breathe
And I won't get out
'til I figure it out
Though I'm weak like I can't believe
So you tell me 'trust me' l can trust you
Just let me show you
But I gotta work it out in a shadow of doubt
'cause I don't know if I know you

Doing fine but don't waste my time
Tell me what it is you want to say
You sin, you win, just let me in - hurry
I've been out in the rain all day
So you tell me 'trust me' I can trust you
as far as I can throw you
And I'm trying to get out of a shadow of doubt
'cause I don't know if I know you

Don't tell me you wanted me
Don't tell me you thought of me
I won't, I swear I won't
(Did)
I'll try, I swear I'll try
(Lie)

Mother Mary quite contrary
Kiss the boys and make them wary
Things are getting just a little bit scary
It's a wonder I can still breathe

Never been much of a doubting Thomas
but nothing breaks like a broken promise
You tell me 'bout your two more coming
but once is just enough for me

I had gotten used to being a soul destroyed
She comes in apparently to fill the void
All dogs need a leash and
at least I'll forget it
And she would never hurt me though
she's never said it
But I'm not gonna ask her today
I don't wanna scare her away
Your town, I'm all alone
and I just can't stare at the phone
I wanna talk about lifelong mistakes
and you can tell your stepfather I said so

זאת לא פעם ראשונה שאני חושב כמה זכרון מבוזבז על מילים לשירים במקום דברים חשובים, אבל מאוחר מדי לשנות את זה. או שאולי אני אוסיף את זה לדברים שאני צריך לעשות. זה יהיה אפילו יותר מאתגר מלשמור על ממוצע 85 במכינה, מה שבינתיים לא נראה מבטיח ב-כ-ל-ל...
נכתב על ידי , 21/3/2005 10:57   בקטגוריות סתם פוסטים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-24/10/2005 14:57



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)