לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2005

הייתי רוצה לכתוב פוסט, וגם: הספירה לאחור החלה


אני אדם חלש. יום שני מבחן טרימסטר במתמטיקה, והמצב נראה חמור מאי פעם, אבל אני לא מצליח ללמוד. וזה לא כאילו אני מנצל את הזמן שלי לדברים אחרים, כי חיים אין לי. הייתי רוצה לכתוב פוסט על איך אני נהנה מהחופש ומה עשיתי מאז שהתחילה חופשת הטרימסטר, אבל באמת אין שום דבר לכתוב עליו. גם לא היה (ולא יהיה) דייט שני. באסה.
חלק מזה היתה בחירה שלי, אני מודה, כשאני נשאר בבית אין לי על מה לבזבז כסף, וזה דבר מאוד חיובי לסטודנט שצריך לממן לעצמו את הלימודים,
עכשיו כבר מאוחר מדי ללמוד, כי למרות מה שאני כותב כאן לפעמים אני מוצא את עצמי מתקשה להביא הוכחות לעובדה שאין לי חיים. עונת ימי ההולדת עכשיו, שזה אומר דן, אחותי ואמא שלי. ביחד עם הנסיעה לאבא שלי זה משאיר לי מעט מאוד זמן פנוי עד מוצ"ש, אני עוד שעתיים שלוש יוצא לאבא שלי, משם לארוחה עם החברים, שאחריה אני בספק אם אני אוכל לזוז, מחר על הבוקר נוסעים לספארי עם אחותי, ונסיים מתישהו אחרי הצהריים. עדיין לא קיבלתי אישור מטיטוס לגבי הגעה אליו במוצ"ש, אז עכשיו אני תלוי לגמרי בו ובזמן שיהיה לנו ללמוד ממוצ"ש עד יום שני על הבוקר, בו נבוא במצב רוח מרומם ככל האפשר וננסה לעזוב במצב רוח לא-התאבדותי. מה שכן, אנחנו נבחנים בקומה שביעית בבניין אולמן, אז קפיצה היא בהחלט אפשרות קבילה. טוב לשמור את האופציות פתוחות במצבים כאלה.

אני אעדכן, בשלב זה או אחר, כשדברים יקרו, למרות שכל מי שקורא את הבלוג הזה כרגע מכיר אותי אישית, נראה לי...
נ.ב. הערה לעצמי: צריך להוריד עוד שירים. או לפחות להרחיב את קשת הלהקות.

Iron Maiden/ The prisoner

On the run kill to eat
You're starving now you're dead on your feet
Going all the way nature's beast
Do what I want as I please

Run fight to breathe it's tough
Now you see me now you don't
Break the walls I'm coming out

Not a prisoner I'm a free man
And my blood is my own now
Don't care where the past was
I know where I'm going ... out

If you kill me it's self defence
If I kill you then I call it vengeance
Spit in your eye I will defy
You'll be afraid when I call out your name

I'm not a number I'm a free man
I'll live my life how I want to
You'd better scratch me from your black book
Cos I'll run rings round you

נכתב על ידי , 13/5/2005 13:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)