לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

6/2005

אייריש האוס, קאמה סוטרה, ומה שביניהם (מבחן בכתב"מ) וגם: overdose עדי


זה היה סופ"ש פאבים. יום חמישי, כדי להתכונן נפשית למבחן בכתיבה מדעית, שהסכנה הגדולה ביותר בו היא להירדם תוך כדי, אני וטיטוס הלכנו לשתות. ניסינו להזמין עוד מספר אנשים מהכיתה (עדי, אייל, דודו, איתי, עמית) אבל גילינו שיש אנשים שלוקחים את המבחן הזה הרבה יותר מדי ברצינות. לאנשים ברי מזל שמעולם לא היו במכינה בטכניון: כתיבה מדעית דומה מאוד למקצוע חיבור בתיכון, כלומר הוא לא באמת קיים. הוא פיקציה מוחלטת של הטכניון. נותנים לך שלושה מאמרים, ושלוש שעות לכתוב מאמר משלך המבוסס על המאמרים שקיבלת. במילים אחרות - מבחן בזיון שכל. פלא שאני שאנן בקשר למקצוע הזה? זה כמו שיעשו לי מבחן במשחק בשטן... משהו שאני טוב בו, ושאני עושה בין אם אני חייב ובין אם לא. אני מתבטא יותר טוב בכתב, אגב. במיוחד כשהנושא הוא שוויון בין המינים, ואני חי מגיל 11 עם שתי אחיות גדולות ואמא בבית, בלי אבא. אתה קולט דברים בין אם אתה רוצה ובין אם לא בצורה הזו. במילים אחרות: למושג mixed company אין משמעות בבית שלי.
בקיצור, אחרי הלימודים ביום חמישי הלכנו להמשיך את הסקר שלנו לגבי איכות הפלאפליות במרכז זיו (בינתיים המצב קשה, אין שווארמה אחת נורמלית לרפואה), אחר כך היינו כמה שעות בבריכה, ומשם לאייריש האוס במרכז הכרמל.
לא באמת השתכרנו. טיטוס היה צריך לנהוג, חבר של טיטוס שתה כוס יין אחת, ואני הסתפקתי בשני פינטים של גינס. אני תופס ראש די בקלות, בסך הכל, אבל באמת שממש לא הרגשתי כלום. בסך הכל הספקתי לבדוק את ההצהרה של עמית, שגינס פשוט דורשת משהו ללעוס - ולהפך, שהתבררה כנכונה. היה קצת קשה לקום בבוקר, אבל זה לא הפך את יום שישי לשונה מכל יום אחר במהלך השבוע. סיימתי את המבחן בשעתיים (הוא לא היה לוקח לי שלוש שעות גם אם הייתי מתאמץ לעשות אותו לאט), שקלתי להישאר בחיפה בשביל הפיקניק בכרמל שהיה מתוכנן למחרת במשך כל שבע דקות ההליכה מהטכניון לדירה שלי, וכשהגעתי אליה כבר לא טרחתי לעלות לפני שהכנסתי את תיק אגודת הסטודנטים שלי לג'ינה, שתתחיל להתכונן נפשית לנסיעה בזמן שאני מכין את התיק עם הבגדים.

הערת צד: הבייבי שלי מתנהגת למופת בזמן האחרון. עד לפני לא הרבה זמן, בקושי היו לי מקרים שבהם עברתי את המהירות המותרת בכבישים בין עירוניים (מין שילוב של מנוע ליטר, מכונית זקנה עם אחיזת כביש שיש לה הרבה מקום לשיפור ואי רצון לחזור על ההנאה המפוקפקת של לעוף לתעלה במהירות 150 קמ"ש דרך עמוד ועץ תוך כדי שתי סלטות, שחוויתי בפורד פוקוס לפני שלוש שנים, פלוס-מינוס), אבל בזמן האחרון קצת התחלתי להגביר. אני עדיין לא מגזים (זה לא כאילו ממש אפשר להגזים, גם אם הייתי ממש רוצה, ואני לא ממש רוצה), אבל נסיעה במאה, מאה ועשר קמ"ש מקצרת לי את הנסיעה הבייתה בחמש עשרה-עשרים דקות יקרות, ואל תשאלו אותי למה ואיך, אני יודע שאין בזה שום הגיון, אבל בדקתי, וזה גם לוקח לי פחות דלק.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


ביום שישי, קצת אחרי שחזרתי מהעל האש הטקסי אצל אבא שלי, עדי התקשרה ואמרה שהיא מגיעה לקאמה סוטרה (זה פאב, בלי רעיונות מוזרים) ושאלה אם בא לי לבוא. התקשרתי לדן והודעתי לו שאנחנו נוסעים, וברכב שלו. הגענו בשעה די גרועה, ונכנסנו רק אחרי שעה, פלוס-מינוס, שבה חיכינו בחוץ, וגם אז אני ודן בנפרד מעדי ושתי החברות שלה, אבל די מהר התפנה מקום ועברנו לשולחן שלהן. היה סבבה, הרבה זמן עבר מהפעם האחרונה שהייתי שם, ותמיד נחמד לחזור, במיוחד כשעדי שם אחרי שלא ראיתי אותה הרבה יותר מדי זמן (מאז המוסד אין לי חשק לצאת לשום מועדון שהוא לא רוק, ועדי לא תצא למועדון רוק אלא אם כן אני אבטיח לשכר אותה על חשבוני קודם, והבחורה על רמה, שותה רק ייגר). איששתי שוב את ההצהרה של עמית, עם נאצ'וס, שדרשו גינס אפילו יותר מהפלטה האירית של יום חמישי.
אחרי נסיונות מספר לתאם איך אנחנו יכולים ללכת למחרת לים (האוטו שלה היה בפתח תקווה אצל החברה שלה, מה שלא אפשר לה להישאר אצלי לישון או לי להישאר אצלה), סיכמנו שהיא תתקשר אליי כשהיא תקום. למרבה הפתעתי, היא אפילו עשתה את זה. בשבת בצהריים נסעתי אליה, ורק כשהגעתי אליההיא אמרה לי שחברה שלה מהבסיס נמצאת בחוף "הצוק" ולשם היא רוצה לנסוע.
עכשיו, אף פעם לא הייתי שם ולא ידעתי בדיוק איפה הוא נמצא ביחס לשוהם. הוא לא קרוב. למעשה, הוא הרבה יותר קרוב אלי הביתה מלשוהם, ואני גר בערך ארבעים דקות נסיעה משוהם.
היה נחמד בים, אבל כדי לקצר, היום נגמר במריבה קטנה ובזה שהודעתי לה שאם היא רוצה ללכת לים, שתיקח אותי, אבל אם היא רוצה הסעה כדי לפגוש את חברה שלה בחוף, שתיקח מונית. העליתי את הנושא רק אחרי שחזרנו כבר אליה, וככה מנעתי מהשיחה לעלות בטונים או להכיל כעס אמיתי למרות שעדי חצי מרוקאית, וכבר למדתי שאצלה זה הצד השולט. הסיבה היחידה שאני בכלל מעז לכתוב עליה כאן היא שאני יודע שהיא לא קוראת את הבלוג.
ביום ראשון התקשרתי אליה בערב כדי לשאול איך עבר עליה הטיפול אצל האורתודנט (שמו לה גומיות, בקרוב גשר). אחותי בדיוק ישבה על המחשב, ובדרך על הראש שלי באותו זמן, אז קיצרתי את השיחה. היום דיברתי עם עדי במסנג'ר, שיחה שהתחילה ב(ציטוט ישיר): "בוא נסכם שאם בא לך לדבר איתי רק כדי לשחק אותה שאכפת נורא, ובעצם לא ממש בא לך, אז פשוט תוותר, ואל תתקשר בכלל, סבבה?" ומשם התדרדרה.

מי שמכיר אותי יודע שאני ממש לא משחק משחקים באופן כללי, כשאני מתקשר לאנשים ושואל מה שלומם זה כי באמת אכפת לי, ואחת הדרכים הכי מהירות לעצבן אותי היא להגיד לי שאני משחק משחקים. באופן כללי אני ממש לא מתעצבן מהר, אם בכלל. מעטים האנשים שראו אותי ממש עצבני אי פעם. מישהו פעם לימד אותי את המשפט "היזהר מזעמו של אדם סבלן" וחור בקיר החדר שלי בצבא פלוס סדק בארון שלי בדירה הקודמת שבה גרתי תומכים באמרה הזו. אני רק מקווה שגם כשאני אתעצבן בעתיד הנזק יגרם רק לחפצים דוממים. מה שטוב בשיחות דרך המסנג'ר הוא שאני יכול לחשוב פעמיים לפני שאני אומר משהו.

בכל מקרה, השיחה השתפרה קצת לקראת הסוף והסתיימה במין קרירות כזאת של "טוב נדבר" שאומרת גם "לא בזמן הקרוב", אבל יהיה בסדר. אני חושב שהלקח שלי לעתיד הוא למתן את כמות הפעמים שאני נפגש עם עדי בסופ"שים, גם אם לא נפגשתי איתה כבר מלא זמן.  גם צריך להיגמל מהרצון שלי לראות אותה למרות שהפגישה דורשת יותר ממה שהיא אמורה (ע"ע נסיעה אליה ואז לחוף ליד הבית, ואז להחזיר אותה הביתה). סוף שבוע הבא קשה לי להאמין שניפגש, רם בא אלי ביום שישי בבוקר ונשאר עד מוצ"ש. אם תפנו את מבטכם לרשימה של חברים שאני רואה פעם באף פעם, תגלו שהפעם האחרונה שראיתי אותו הייתה באוקטובר. וכן, הרשימה מעודכנת. אז זה מאורע די רציני. אנחנו מנסים לתאם את הפגישה הזרת כבר חודשים, אבל אני עבד מכינה במשך כל אמצע השבוע והוא עבד אינטל ארבעה ימים רצופים כל שבוע (וכל שבוע אלו ימים אחרים, רוב הפעמים לפחות חלק מהסופ"ש נכלל בהם). יום שישי הזה יניב אחת משתי תוצאות: או שהוא יגיע, או שאני אצוד אותו ואגרום לו להצטער על זה שהוא נולד.


לסיום: הבלוג מתחיל להשתלט. השעה עכשיו כמעט שלוש, מה שאומר שאם אני רוצה לנהוג מחר אני אצא מאוחר ואפסיד את השיעור הראשון, הוספתי שתי רשימות (ויש עוד לפחות אחת בדרך), ואפילו כפתורים. התחלתי לקרוא עוד כמה בלוגים (שבשלב זה עוד לא נוספו לקבועים שלי, אבל גם זה יבוא)...

 

קללה ומארה על ראשך, טיטוס קלאודיוס סקיפיו!

הנה שיר שאתה אמור להכיר:

 

Pantera / Heresy

 

Here we are
In a world of corruption
Human nature is
Of violent Breed
Who cares if there;s no tomorrow
When I die for my future's
Laid out for me
Can't you see?
Rise above the lies
Morals on a backwards globe
A sin to you
For me it's hope.

It's my life and provision
Black or white
Some pay to pray
You question why they
Act this way
It's their fucking decision

No more judgement day
Only tranquility
Peace signs, protest lines
Mean nothing to me

Honesty born in me
Heresy

I know what's right or wrong
And my belief is stronger
Than your advice
People, they go to war
Because religion gives them
Reason to fight
Sacrifice, die for pride
A group that caters
No one's fees
Or synthetic deities
Is where I belong
My stand is the human race
Without a label or a face
So they can lick my sack

No more judgement day
Only tranquility
Peace signs, protest lines
Mean nothing to me

Honesty born in me
Heresy

נכתב על ידי , 14/6/2005 02:46   בקטגוריות מחשבות שעוברות לי בראש באופן לא רציף  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-16/6/2005 18:39



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)