לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

7/2005

אין מילים


אני לא יודע אם יש משהו שאפשר להגיד על פינק פלויד שלא נאמר בעבר. פורצי דרך, שוברי מוסכמות, ההשפעה הגדולה ביותר על מוזיקה בעידן המודרני, גאונות צרופה. פינק פלויד צריכים שיר אחד כדי לגעת במקומות שרוב הלהקות, ולא משנה איזה ז'אנר, לא נוגעות בהם במשך קריירה שלמה.
ארבעה שירים, זה הכל, אבל הבטחתי לעצמי שאני לא אתלונן על שום דבר בהזדמנות הזאת לראות את פינק פלויד בהופעה חיה. ארבעה שירים שהעבירו בי צמרמורות בלתי פוסקות, בדיוק כמו בפעם הראשונה ששמעתי אותם, ולא משנה שבסלון בבית שלי עכשיו אפשר לאפות לחם.
ביליתי עכשיו מספר דקות לא מבוטל בריצה רנדומלית דרך הרשימה שלי בנסיון למצוא משהו שאני אוכל לשמוע תוך כדי כתובה, ואחרי שנעצרתי על Master of Puppets של מטאליקה חשבתי שמצאתי. אני לא זוכר את הפעם האחרונה שבה דילגתי על השיר הזה. בעצם, את הפעם האחרונה ממש אני כן זוכר, כי היא הייתה לפני דקה.
שום דבר לא משתווה. פינק פלויד הם בליגה משלהם, במין רמה אחרת לגמרי ושונה, ועשרות השנים שעברו מאז (והעובדה שהם התפרקו כשהייתי בן פחות משנה) ממש לא משנות כלום. היום למוזיקה שלהם יש אותה עצמה כמו בעבר, אם לא יותר. היא תשרוד הרבה אחרי שהאנשים עצמם יעברו להופעות חיות בגן עדן.

אני מעריץ? אני לא חושב שאפשר לקרוא למה שאני חש כלפי פינק פלויד הערצה. יראה, אולי. קשה לי למצוא מילים להגדיר זאת במדויק. ואלי המילים פשוט לא קיימות ואין טעם לנסות למצוא אותן.

לסיכום, היה מרגש. ואני ביליתי שנים בהבאת האפתיה שלי לכדי אומנות. לכדי תכונה פיזיולוגית ולא סתם אופי.

Pink Floyd/ Comfortably numb

Hello?
Is there anybody in there?
Just nod if you can hear me.
Is there anyone at home?
Come on, now,
I hear you're feeling down.
Well I can ease your pain
Get you on your feet again.
Relax.
I'll need some information first.
Just the basic facts.
Can you show me where it hurts?

There is no pain you are receding
A distant ship, smoke on the horizon.
You are only coming through in waves.
Your lips move but I can't hear what you're saying.
When I was a child I had a fever
My hands felt just like two balloons.
Now I've got that feeling once again
I can't explain you would not understand
This is not how I am.
I have become comfortably numb.

O.K.
Just a little pinprick.
There'll be no more aaaaaaaaah!
But you may feel a little sick.
Can you stand up?
I do believe it's working, good.
That'll keep you going through the show
Come on it's time to go.

There is no pain you are receding
A distant ship, smoke on the horizon.
You are only coming through in waves.
Your lips move but I can't hear what you're saying.
When I was a child
I caught a fleeting glimpse
Out of the corner of my eye.
I turned to look but it was gone
I cannot put my finger on it now
The child is grown,
The dream is gone.
I have become comfortably numb.



נכתב על ידי , 3/7/2005 02:08   בקטגוריות מחשבות שעוברות לי בראש באופן לא רציף  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)