לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

7/2005

תשובות לשאלון השבועי


לו היית מתבוננת בראי של ינפתא – ראי שניתן לראות דרכו את משאלת הלב העמוקה ביותר, מה היית רואה?
אותי נוסע לעבודה באינטל בפורשה קאררה GT שלי (במהירות 20-30 קמ"ש, למען יראו ויראו)

אם היה לך כדור זיכרון - כדור שקוף שהופך לאדום כששוכחים משהו, באיזה צבע הוא היה רוב הזמן?
צריך לחשוב על זה... רגע, תזכירו לי לאיזה צבע הוא הופך?

לו היית משיגה שיקוי פולימיצי - שיקוי שמאפשר להיראות כאדם אחר במשך כמה שעות, לאיזה בן אדם היית הופכת?
בראד פיט. מעבר להרגשה איך זה ללכת ברחוב כשנשים נמסות מסביבך, הוא עכשיו עם אנג'לינה ג'ולי. Need I say more?

באיזה רגע בחיים היית ממש שמחה, אם הייתה לך אפשרות להזמין את אוטונוס הלילה – אוטובוס שמגיע לאסוף אותך בלילה, ומסיע אותך לאן שתרצי בהנפת שרביט?
ביום שישי אחד בזמן השירות שבו הייתי צריך לחזור לבסיס אחרי שהובלתי עצורים פלשתינים והגעתי רק אחרי שהאוטובוס האחרון כבר יצא. תפסתי הסעה עם אחד הקצינים, אבל עד היום אני מרגיש בר מזל ששרדתי.

אם היית פוגשת סוהרסן – יצור נוראי, שמשבית שמחה ומזכיר רגעים עצובים וכואבים, באלו רגעים היית נזכרת?
כבר פגשתי את בן-ציון קון. אני נזכר כל פעם במבחני טרימסטר במתמטיקה שהוא כתב למכינה.

אם היית נתקלת בבוגראט - חיה שמתחפשת לדבר שהכי מפחיד אותך, למה הוא היה נהפך?
לחתולה שלי, נינג'ה. רוצחת אכזרית מאין כמוה.

אם היה לך מחולל זמן - שעון חול שיכול להחזיר אותך בזמן אחורה, ולשנות דברים בעבר, למתי היית חוזרת? מה היית משנה?
יש יותר מדי דברים שהייתי רוצה לשנות, אבל ה-new year's resolution שלי מלפני כמה שנים הייתה להפסיק לחשוב על מה הייתי יכול לעשות ולא עשיתי. אז כנראה שכלום.

אם היית פוגשת טסטרל – חיה שניתן להבחין בה רק אם ראית אדם בעת מותו, היית מסוגל לראות אותו?
לא כרגע. אבל אם הייתי פוגש את מי שכתבה את השאלון הזה כולו בלשון נקבה, יש מצב. מה, גברים לא יכולים לקרוא את הארי פוטר?

ולסיום, אם היית צריכה לכלוא את עצמך באחד מספרי הארי פוטר, באיזה ספר היית בוחרת?
השלישי הוא היחיד שהרגשתי שממש קרוב להיות ראוי לשבחים עליו. הסדרה לא רעה בכלל, אבל מוערכת הרבה יותר מדי בהשוואה לאיכות. את החמישי לא קראתי, ולא נראה שאני אקרא אותו בזמן הקרוב. לא מלהיב אותי כל כך.

נכתב על ידי , 30/7/2005 14:27  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-25/1/2006 13:39



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)