לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

9/2005

תשובות לשאלון השבועי (והפעם גם ערכתי את השאלות!) וגם: Disclosure


"בלשון נקבה לשם נוחות", my ass!

 


 

אנשים שמעורים במה שקורה בחיים שלי מספיק יודעים מה חדש, שזה לא הרבה, חוץ ממאורע אחד מרעיש-עולמות, מזעזע יבשות, מבקע ימים ומעלה רייטינג של סדרות כמו "פיק אפ." בבוא העת אני אעדכן גם כאן. ועד אז:

 


 

בהנחה שעוד לא התחלת לפתח קריירה, באיזה תחום היית רוצה לעסוק (היי-טק,פוליטיקה,אומנות)?

 

היי טק, נו מה? זה חדש למישהו? בטח שהיה נחמד אם הכתיבה שלי הייתה יכולה להיות מקור הכנסה, אבל "הופ, הגענו לשלב הכאפה המצלצלת"

 

האם אתה עושה משהו לגבי זה (לומד בבית ספר או בחוג)?

 

לא, אני הולך ללמוד בטכניון להשכלה כללית. לא, בשביל ההנאה הצרופה!

 

האם היה לך איזה חלום ילדות ישן, שכרגע הוא קצת פחות ניתן לביצוע?

 

ע"ע  'כתיבה'...

 

האם בחופש הגדול תכננת לחפש עבודה בחנות בגדים או ביתן מזון מהיר? האם עבדת בסופו של דבר, בחופש הגדול?

 

חיפשתי קצת עבודה, אבל מעט כבוד עצמי עוד יש לי (למרות שממש מעט!). אני מעדיף לקחת הלוואה מאשר להגיד אפילו פעם אחת "להגדיל לך את הארוחה?" ועוד בגילי המופלג (אבל הייתי דווקא מוכן לחזור ל"פותחת תיק בקשה!" לחודשיים האלה).

 

מה דעתך על עבודות כמו הדרכה בקייטנה, שיעורים פרטיים וכו’?

 

כשאבטחתי גנים, היה לי דוקא כיף עם הילדים, אבל זה גם תודות לעובדה שבכל עת הייתי יכול לצאת מהשער ולעמוד בחוץ אם נמאס לי. בקשר לשיעורים פרטיים, אני לא חושב שאני מסוגל (אני מתעצבן מאנשים טפשים, כזה אני).

 

האם היית עובד במקום, בו המשכורת היא מתחת לשכר מינימום, רק מכיוון שאתה אוהב את העבודה או שאתה זקוק לכסף?

 

רק אם העבודה הייתה מקנה לי מספיק חופש כדי לעשות דברים אחרים מועילים תוך כדי (נגיד, לענות על שאלונים בבלוג... ממש מועיל).

 

האם היית עובד בעבודה שאתה שונא (או עבודה מגעילה/משפילה), רק מכיוון שאתה מרוויח בה טוב מאוד?

 

זאת שאלה בכלל? אני צריך להזכיר למישהו שהייתי מאבטח במשך ששה עשר חודשים? (וכן, תתפלאו, הרווחתי כמות נאה של כסף, לא השתכרתי מינימום). כרגע, כן, כי אני זקוק לכסף. בתור בחירת קריירה, לא.

 

האם אתה עובד גם בשנת הלימודים, אחה"ץ?

 

אהה, בטח. הציונים שלי לא מספיק נמוכים as it is.

 


 

האקסית מתקשרת. "אני בדרך לרעננה."

"אבל אמרת שאבא לא מרשה לקחת את האוטו." הזכרתי.

"נכון." היא מסכימה.

"יהרגו אותך." אני מקשה.

"זה שווה את זה." היא מחזירה.

 

אחרי מקלחת בזק והסבר מהיר איך בדיוק מגיעים אלי (בכל זאת, פעם ראשונה, דירה חדשה) ירדתי ופגשתי אותה באוטו. את הדיסק closure שכחתי בבית. גם את ההגיון הבריא.

בואו נסכם שאמרנו לילה טוב בצורה של מעבר לסתם ידידים, ועכשיו אני מרגיש מעבר לסתם אדיוט. סיטרואן C5 הוא אולי הרכב המרווח ביותר שאי פעם היה לי העונג להיכנס אליו, אבל אני עדיין לא מאמין שכמות כזו של אי שפיות נכנסה ביחד איתי. אני הולך להקשיב קצת לדיסק שכבר צרבתי, אולי נקבל קצת שכל.

שורה תחתונה: Disclosure.

 

Godsmack / Going Down

 

I see the world it's going 'round.
Seems to me it's upside down.
Looking for something to say.
I feel a little different anyway.

Does it make much sense to you?
Doing all those things you do.
Making sure that I'm all right? Yeah, I'm fine!

I've been feeling I'm going down

נכתב על ידי , 11/9/2005 23:20   בקטגוריות אהבה ויחסים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-4/11/2005 10:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)