לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

9/2005

no rest for the wicked, על טעויות משלמים, גבר! וגם: הלקאה עצמית


אז הנה החדשות, למי שלא נמצא איתי בקשר קבוע: ג'ינה במצב קשה, כרגע במוסך, וכן, הכל באשמתי. לא דאגתי לה כמו שצריך, ועכשיו היא בנתניה ואני פה, מחכה להערכת מחיר על התיקון שלה ומנסה להחליט עד כמה אני מוכן לשלם לפני שאני אומר "זה יותר מדי" ואומר לה שלום, וגם "ברוכים הבאים" ל-5,000 השקלים שאני אחסוך השנה הבאה אם היא לא תהיה ברשותי לפי חישוב גס. עם כל מה שעברנו ביחד, אחזקת רכב היא עסק יקר, ולהיות סטודנט חסר הכנסה ממש גרם לי לשקול את ההיבט כספי של ממש הכל. עד עכשיו הנוחות והחיים הטובים שליהם התרגלתי איזנו את העלויות, אבל אני כבר לא בטוח שאני מעוניין. בסך הכל, הרבה אנשים מסתדרים בלי רכב, וגם אני יכול.

 

אתמול גררתי אותה ממקום מושבה בתחנת הדלק בה השארתי אותה, אחרי שבעל התחנה דאג לומר לי שגרמתי נזק לתחנה שלו (נשמע לי מעט מופרך, אבל נניח). לא היה לי כוח להתווכח איתו, כי בשעה ששמתי את האוטו שם, באמת לא הודעתי לאף עובד בתחנה שיש מצב שהיא תישאר שם יום-יומיים, מה שלא היה בסדר מצידי, ולא היה לי כוח להתחיל עם זה. אחרי בערך שעה שחיכיתי הגיעה ניידת שירות (לא גרר, כמו שביקשתי) ואישש את חששותי שאכן, צריך להזמין גרר (רציתי לשבור לו את השמשות והפרצוף. בשביל מה מלכתחילה הזמנתי גרר?!). הוא הזמין ואמר לי שתיקח בערך שעה. חסר הסעה ואחרי חישוב מהיר הגעתי למסקנה שעדיך לי להישאר כבר בתחנה (ההליכה אלי הביתה בקצב 6 לוקחת חצי שעה פחות או יותר). אחרי כמעט שעה הוא הודיע לי שכנראה הזמן האמיתי הוא שעתיים, אבל שוב לא היה לי טעם ללכת הביתה עד שהוא הודיע לי את זה, ארור הוא ובני ביתו. אחרי שלוש שעות (וקצת עודף!) הגרר הגיע למצוא בחור אחד מעט מיובש (לא שתיתי או אכלתי כלום משבע וחצי בבוקר, והיה כבר אחת ומשהו בצהריים), מעט עפוץ (בגלל ההרגל שסיגלתי ללכת לישון לפנות בוקר בחודש האחרון, העדפתי להישאר ער בבוקר מאשר לישון שלוש שעות פלוס מינוס, ולא, זה לא היה רעיון חכם) והרבה עצבני מחכה ליד האוטו. העלינו אותו על הגרר ושמנו פעמינו לנתניה.

היעד הראשוני שלי היה חדרה, וחשבתי שאבא שלי יאסוף אותי אחר כך, או שאני פשוט אלך אליו ברגל ובמקרה הכי גרוע, אשאר אצלו למשך הלילה. הארנק שלי נשכח בתחילת השבוע אצל תאודור (הייתי אצלו בבית פעם ראשונה מזה כמה חודשים טובים), אבל לא ראיתי טעם להעיר את הבחור מוקדם מדי בבוקר, ולכן כשעליתי על הגרר, הוא עדיין לא היה ברשותי.

כן, אני יודע, כל מי שקורא את זה ויש לו טיפה שכל יודע איך הסיפור ממשיך. טעות, ועל טעויות משלמים.

 

בסוף נסענו לנתניה לנצל קשרים של אבא שלי, שמתי את האוטו והתקשרתי אליו לבדוק מה עכשיו. הוא אמר לי שהוא היה בא לאסוף אותי, אם הוא לא היה בחופשה בדרום. לאבא שלי יש נטיה לצאת לחופשות בלי להודיע, הוא יכול סתם לקום בוקר אחד, להעיר את אשתו ולהחליט שהם נוסעים בערך לכל מקום בארץ, לפעמים הוא מחליט על המקום גם תוך כדי נסיעה. זה השאיר אותי באמצע איזור התעשיה הישן בנתניה בלי כסף, ער בערך שלושים שעות רצוף, ועדיין בלי אוכל או שתיה מהבוקר.

אני לא יודע בדיוק מה המרחק שעברתי עד שהגעתי לצומת השרון, אבל היו כמה קילומטרים טובים, את זה אני יודע, וההליכה בשמש לא עשתה לי טוב, אבל רק כשהגעתי לצומת התקשרתי לדן שיבוא לאסוף אותי. מן עונש שהבאתי על עצמי על כל השטויות שעשיתי בימים האחרונים, החל באי טיפול בג'ינה, מה שגרם לתקלה, המשך באי גרירתה מיד יום אחרי ובביקור אצל תאודור והשארת הארנק אצלו, וכלה בעליה לגרר לפני שאני מוודא שיש לי לאן ללכת ואיך להגיע לשם אחר כך.

בקיצור, כשהגעתי לצומת השרון, הייתי קרוב לאפיסת כוחות כמו שלא הייתי קרוב מאז התראו"גים בצבא, ולקח לדן קצת זמן להגיע לאסוף אותי גם כן. לקח לי בערך שלושים שניות ספק להירדם-ספק להתעלף אצלו באוטו, וכשהגעתי הביתה בצירוף הוספת עוד דבר שדן עשה בשבילי ושאני חייב לזכור שתיתי משהו וישר פרשתי לישון. אני לא חושב שהייתי ממש מסוגל לעכל משהו במצב שבו הייתי, אז זה בסדר. התעוררתי באחת לפנות בוקר ואכלתי.

 

מאורעות הימים האחרונים לא השאירו לי הרבה מקום לחשוב או לדבר עם האקסית (ועל זאת נאמר: every cloud has a silver lining), והמצב לא ממש שונה מהעדכון הקודם, חוץ מזה שלמדתי שאני גרוע בפול וירטואלי כמעט כמו שאני גרוע שאמיתי (לא, זה לא ממש קשור). מחר נפגשים ב"ה בלי נדר עם תאודור שוב, ובסוף השבוע (שוב, אי"ה) איתו ועם דן. ברגע שנראה מה קורה עם ג'ינה נתחיל עם שאר הסידורים, ויש רשימה קצרה שאם אני מכיר את עצמי כמו שצריך אני אדחה לרגע האחרון, אבל אני אנסה שלא. זה שהנסיון מעולם לא עזר לי בעבר לא אומר שהוא לא יעזור גם הפעם.

 

ושוב Godsmack, בהמשך כמעט ישיר לפוסט הקודם (השיר אפילו בא ישר אחרי הקודם בדיסק):

 

Godsmack \ Mistakes

 

No, I don't feel a thing.
Life's going by me. And still I say,
Oh God! I'm making the same mistakes.

Low? I'm on empty.
Try to erase all the bad times.
Free? I don't seem to be.
My soul remains tied to your life.

Every breath you breathe deep, I feel you circulating through
me.
I'll never forgive myself again.
I'm so sick and tired of making the same mistakes

נכתב על ידי , 14/9/2005 20:47   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-16/9/2005 14:32



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)