לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

11/2005

פורטיס, סחרוף ודברים לא קשורים


שבוע שני ללימודים עבר, ואיתו הזכות שלי לקטר בזמן שאני לא עושה כלום. עכשיו הגיע הזמן לשנות, או במילים אחרות: לקטר, אבל לשבת מול המחשב ולהדפיס הרצאות, תרגולים ושיעורי בית כמו ענק. מה שאומר שבשאיפה, הפוסט הזה לא יהיה ארוך כמו הקודם. בחיי שאני צריך דברים חדשים לשאוף אליהם בחיים, או יותר חשוב, לשאוף אותם. כמו שאמרתי לחבר'ה לפני ההופעה ביום רביעי, קראתי מחקרים שעישון גראס עוזר לזיכרון. לא העליתי את הנושא בעצמי, פשוט איזה יחצ"נית של האולטרסאונד הסתובבה וחילקה פליירים עם שקיות שמכילות איזשהו סוג של סוכריות. אחרי שאימתנו שאכן אין עליהן סמיילי אבל הן מרעננות את הנשימה ורק בשתי קלוריות, איכשהו השיחה הגיעה לנושא הזה. כמו שאתם מבינים, סטודנטים בטכניון לא צריכים עילה חזקה מדי כדי שהשיחה שלהם תגיע לנושא סמים.

&nbsp;


&nbsp;

ואם אמרנו פורטיס-סחרוף, מעניין, למרות שלא מפתיע, ששמעתי על ההופעה במקרה אחרי ההרצאה במערכות ספרתיות ביום שלישי. הופעה לכבוד פתיחת הלימודים בטכניון. אם יש דבר ממש לאהוב בטכניון (ואני עדיין בספק אם דבר כזה קיים, אבל במקרה שכן) זה ההופעות. בלי הטכניון, לא היה יוצא לי להיות בהופעות של כל כך הרבה אמנים ישראלים שאני מוקיר ומעריך, גם אם הם לא שפויים, או פשוט באים דלוקים כמו חנוכיה להופיע, כמו פורטיס. ביום רביעי הלכתי לקנות כרטיס, ורק אחר כך בדקתי אם כבר הגיע כרטיס הסטודנט שלי.

מיותר לציין שהוא לא הגיע, נכון? אבל הבחורה שבודקת הייתה שווה בטירוף. הלאה.

למזלי, צהרי יום ד' נמשכים שעתיים, כי זה פחות או יותר הזמן שלקח לי להסדיר את העניין. ברור שיכולתי להשתמש בכרטיס הסטודנט שלי מהמכינה, אבל מה אם הכרטיסנים יבדקו בצורה יסודית? (הם לא בדקו, ובסוף נכנסתי עם כרטיס המכינה, אבל הרי צפוי שאם לא הייתי משיג אישור, הם היו בודקים יסודית)

אנשים נדיבים כיוונו אותי למערכת ממוחשבת (זה נשמע משוכלל, אבל כל העניין הוא שני מחשבים תקועים בקיר) של הוצאת אישורים, ולהפתעתי הגמורה (as if) בשל תקלה דבר לא עבד. ובהזדמנות זו, עלי לברך על יחסן האדיב והאוהד של המזכירות, שזו שאיתה דיברתי אפילו לא טרחה להרים אלי את מבטה כשהיא ענתה לי ב"לא" עצבני כששאלתי אם יש דרך להדיג אישור חוץ מדרך המערכת בתקולה. אני רוצה גם להתנצל, כי הרי ברור שבעצם הכל באשמתי, שהעזתי להניח שחלק מתפקידה במהלך השעתיים הארוכות בהן היא יושבת בדלפק בימים א'-ה' הוא לענות לי על שאלות במידה ויש לי.

למזלי, אס"ט מיקמה את המשרדים הארעיים שלה באותו בניין בדיוק, כך שההליכה הלוך וחזור לא לקחה לי יותר מדי זמן, למרות שנאלצתי לפרוץ את דרכי דרך אנשי בנק&nbsp;הפועלים שמזמינים אותי לקפה שממש לא קשור לעובדה שכל זמן שאני אשב ואשתה אותו הם ישבו מולי ויספרו לי כמה טוב להיות בבנק שלהם. מישהו היה צריך לספר להם שבאופן כללי, אני לא מרגיש נוח כשבחורים מזמינים אותי לקפה על חשבונם, ובטח לא כשאני עסוק בלמצוא דרך לראות את פורטיס וסחרוף עוד אותו ערב. מזכירות אס"ט, אני חייב לציין, היו אדיבות בהרבה ממזכירות הטכניון עצמן, ולאחת מהן לקח בדיוק שלושים שניות לאמת את היותי סטודנט ולהפיק לי אישור לימודים. בדרכי החוצה הרגתי שתי ציפורים במכה אחת (עקפתי את שלחנות הקפה של הבנק ועברתי ליד אותה מחלקת כרטיסים שווה) ושמח וטוב לב, הגעתי לתרגול מערכות מספריות. על מה שהלך שם, בהמשך.

תמיד אהבתי את פורטיס, ובטח את סחרוף, וביחד הם מעולים. באמת שקצרה היריעה מלהכיל עד כמה נהניתי מההופעה, וכמה הייתי נהנה עוד יותר אם לא הייתי אוכל לפני כן משהו שאמור להיות מעורב ירושלמי והיה יותר קרוב לפסולת תעשייתית מבתי הזיקוק. הפוסטים שלי ארוכים גם ככה. אז נעבור לציטוטים של פורטיס:

-"שנה הבאה אני וברי באים להרצות פה!"

-"אל תתביישו להעתיק, כולם עושים את זה!"

-"מי מתחתן בחודש הקרוב? ומי מתגרש?"

&nbsp;

ועוד רבים וטובים.

&nbsp;


&nbsp;

לתיקון: בפוסט הקודם הזכרתי את מערכות ספרתיות בתור אחד הקורסים הקלים, וטעויות צריך לתקן. מעבר לעובדה שתוך שתי הרצאות הוא שבר את השיא של חדו"א בהרצאה שאחריה&nbsp;זכרתי הכי מעט&nbsp;ממה שלימדו, הוא גם המשיך להחזיק בשיא "הקורס שהתרגול בו הכי לא קשור להרצאה" שבוע נוסף. אני פשוט חייב לחלוק&nbsp;משפט פיתוח&nbsp;שהמציא אדם הקרוי קלוד שאנון, שלפי המרצה הוא האיינשטיין של הנדסת החשמל:

&nbsp;

(F(X1,X2,...,Xn)= X1*F(1,X2,...,Xn) + X'1*F(0,X2,...,Xn

&nbsp;

יש עוד אחד, שאותו אני אחסוך ממכם. אל תרגישו רע אם אין לכם מושג מה כתוב למעלה, כי אלא אם כן אתם לומדים מערכות מספריות, לא צריך להיות לכם מושג, ולי אין למרות שאני כן לוקח את הקורס. פשוט העתקתי את משפט הפיתוח של שאנון מדף ההרצאה.

&nbsp;


&nbsp;

ולסיום אופטימי, הרי ציטוטי השבוע הנבחרים:

&nbsp;

- ויטלי, המרצה למבוא למדמ"ח - "void הוא טיפוס שהוא בעצם לא טיפוס." אהה... כמובן.

- ישי, המתרגל בספרתיות - "רגע, אני אעשה ריסט ואתחיל מחדש, כי הצלחתי לבלבל אפילו את עצמי." ועל זאת נאמר: ישי, לפני שיעור, תוודא שמה שאתה מעשן עדיין לא עבר את תאריך התפוגה!

"יש שתי שיטות: נקודה קבועה, כלומר הנקודה נשארת במקום אחד, ונקודה משתנה, כלומר הנקודה מחליפה את המקום כך שיש נקודה שונה בכל פעם." אממ... מה הנקודה שלך?

- אלכס שלנו, המתרגל האהוב של חדו"א -

"אפסילון הוא האויב שלך. הוא בא אליך בהפתעה, בד"כ עם ערך מאוד-מאוד קטן."

"אני אמרתי דבר כזה? אני גם לא עומד להגיד דבר כזה, למקרה שחשבת."

"באיזשהו שלב של התרגיל יהיה ניחוש. זה יכול להיות ניחוש מושכל, כלומר מסתמך על משהו שאתה כבר יודע, או לא מושכל, כלומר מסתמך על כך שאתה יודע כבר להטיל מטבע." יש! אני יודע להטיל מטבע!

"כן, בשלב מסוים המקצוע הזה הופך להיות קצת כמו חדר." (במבטא אשכנזי כבד ומבוצע להפליא). קצת? קצת??

"נתחיל בכיוון הקל - טוב, אני לא יודע, שניהם קלים." אני עד- אף אחד מהם לא קל.

"זה ההלם הראשון, בבליינד דייט, אתה רואה כזה דבר בפעם הראשונה וזה מפחיד." והתשובה של סטודנט אחד:

"אין פעם שניה אחרי בליינט דייט כזה, במקרה הזה אני אפילו לא משלם על הקפה!"

&nbsp;

אין מה לעשות, דברים כאלה מצחיקים כשאתה בטכניון. אני מניח שזר לא יבין זאת. עד לשבוע הבא, תישארו פיכחים, ותשמעו כמה שיותר רוק כבד.

 

עדכון: למי שתוהה, &nbsp זה קוד html ללעבור שורה, או משהו דומה, ואם לא הייתי עצלן אולי הייתי מוריד את כל המיותרים, הם פשוט נשארים כשלוחצים "העתק" ו"הדבק", ובפעם הראשונה שניסיתי לעדכן לא הצלחתי.

ובנוסף, על גימיקים חייבים לשמור:

 

השיר מוקדש ל-Tarja (תהרגו אותי, אין לי מושג איך מבטאים את זה), הסולנית של Nightwish, שנזרקה מהלהקה. בסדר, היא כנראה הייתה כלבה רצינית, אבל אהבנו אותה בכל מקרה.

 

Nightwish / Feel For You

 

You were my first love
The earth moving under me
Bedroom scent, beauty ardent
Distant shiver, heaven sent

I'm the snow on your lips
The freezing taste, the silvery sip
I'm the breath on your hair
The endless nightmare, devil's lair

Only so many times
I can say I long for you
The lily among the thorns
The prey among the wolves

Someday, I will feed a snake
Drink her venom, stay awake
With time all pain will fade
Through your memory I will wade

Barely cold in her grave
Barely warm in my bed
Settling for a draw tonight
Puppet girl, your strings are mine

This one is for you for you
Only for you
Just give in to it never think again
I feel for you

נכתב על ידי , 11/11/2005 13:48   בקטגוריות הטכניון כמשל לחיים&catdesc= או יותר נכון&catdesc= לחסרונם  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-24/11/2005 14:39



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)