לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

1/2006

מופע הקולנוע של רוקי #2, או: פריקים זה best #2, וגם: שתי חתולות במיטה


כן, הנה אני ממחזר כותרות, וכאילו זה לא מספיק גרוע, אפשר גם לומר שאני חצי-ממחזר פוסטים. ובכל זאת, יש כמה הבדלים משמעותיים מאז הפעם הקודמת בה הלכתי לרוקי עם טיטוס:

 

1) הפעם, מן הסתם (למרות שמין זה בהחלט לא סתם), לא הייתי וירג'ין.

2) הפעם, הייתה לי חברה נשית, או חתולית, אם תרצו (כן, אני יודע, המצב מסתבך אם אני מתמכר לצ'ר, איזה חרוזים, זה לא עץ תפוזים?). ואם זה לא מספיק, גם וירג'ינית בעצמה.

3) הפעם לא, אני חוזר, לא שכחתי את המצלמה, מה שאומר שחצי מכרטיס הזכרון שלי היה מלא (או ריק, תלוי בהשקפה) כשחזרתי הביתה.

4) הקאסט הפעם היה קאסט רב שנים ומעללים, ההולוקאסט. ההופעה הייתה בערך בשלוש ליגות מעל ההופעה הקודמת בה היינו, ונשאר לי רק להודות על העובדה שזו הייתה הראשונה שלי, ונמנעה ממני האפשרות להשוות להופעות טובות יותר.

 

אני חייב לחזור על האזהרה של הפעם הקודמת: אנשים עם לב חלש, נשים בהריון, אנשים שיש להם אישזהו סוג של מוסר ערכי או קטינים שבמקרה הגיעו לפה בטעות מוזמנים ומוזמנות לעזוב עכשיו, ותודה על שיתוף הפעולה.

 


 

תמונות מהביקור הקודם מבאר שבע גם יש, אז כבר נרכז את הכל במקום אחד. הנה לכם צ'ר על המיטה של השותפה שלה. לבקשתה, נציין שהיא הייתה חולה, למרות שלכו תבינו למה היא חושבת שהיא לא נראית פה טוב. נשים!

 


 

ומאתמול:

 

כבר אחה"צ סידרתי את המיטה בשביל חתולה אחת, אבל משום מה, חתולה אחרת חשבה שזה בשבילה:

 

 

כן, תראו איזה מבט תמים... כאילו היא ממש לא מודעת לעובדה שלא, ממש לא סידרתי את המיטה בשבילה:

 

 

וחתולה אחרת, בתמונות של לפני המופע (אין ספק שזה מקור לגאווה, ללכת איתה תלויה על הזרוע):

 

 

הוירג'ינית שלי מסומנת על ידי, כמו ההבטחה שסחטתי ממנה. כמה משעשע שהיא ממש התחילה לרעוד פיזית ככל שהתקרב המועד של הסקריפייס (מספר אנשים הבטיחו לה שהיא תיגרר לבמה, אבל לא קיימו, ובסוף נלקחה מתנדבת אמיצה אחרת):

 

 

היא הוירג'ינית שלי, ואני אצטלם איתה כמה שבא לי! שלי, אמרתי!  אפילו קשרתי לה פעמון, כדי שלא תלך לאיבוד!

 

הנה שוב אני ממסחר את עצמי למען רייטינד על ידי פרסום תמונות של בחורות וחתולות, ונותר רק לשאול, איפה הבושה? וובכן, זה די חסר טעם לשאול, כשאתה הולך למופע שנראה ככה:

 

Elbow sex! Elbow sex!

 

 

 

Lets do the time warp again!

 

הנה שתי תמונות שבואו נודה, מדברות בעד עצמן מספיק והותר:

 

 

מישהו ביקש קטינות חצי ערומות ולא קיבל? הייתם באים לרוקי, הייתם מקבלים:

 

 

 

השבוע ציטוטי הטכניון היו די מועטי, אני חייב לציין, וגם לא היתה הרצאה בספרתיות, אז נשמור אותם לשבוע הבא, ובינתיים הנה לכם ציטוטים (לא מדויקים, בכל זאת, לא באתי עם פנקס) מהמופע:

 

-"אתה מפריע לה להתלבש!"

-"זאת הפעם הראשונה שאני שומע את המשפט הזה ברוקי!"

 

-"יורקי אש, בולעי חרבות, האיש החזק בעולם! כל אלה - לא יהיו פה!"

 

-"קנו רוקית! כל מה שצריך בשביל המופע, בעשרה שקלים בלבד!" (קשרים עם בחורות יפות, מסתבר, משיגים "רוקית" גם בחינם.)

 

לסיכום: אם אתם פריקים, או רוצים להיות מתויגים ככאלה, "רוקי" הוא בהחלט בשבילכם. מומלץ בחום.

 

עוד תמונות (למי שמתעניין בדברים חשובים, לא כמו הבחירות ברשות, למשל) גם אצל טיטוס, וגם כאן וכאן...

נכתב על ידי , 28/1/2006 17:53   בקטגוריות תמונות מחיים חסרי חיים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-3/2/2006 12:27



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)