לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    




הוסף מסר

2/2006

בטח חשבתם שנגמר, מה? וגם: Mr. nice guy


אז נגמר הסמסטר... נראה לכם שזה אומר שאין לי ציטוטים של מרצים? תכל'ס, כן. אבל מה שעשיתי בימי חמישי-שישי-שבת, היה ללמוד לאלגברה ולראות הרצאות בוידאו של פרופסור דוד צילג, שעליו שמעתי הרבה ומעולם לא ראיתי עד סוף השבוע הזה, כשנשארתי לבד בדירה בחיפה כדי ללמוד. סופ"ש ראשון שאני נשאר בדירה הזו, ולמרות שהיה הרבה פחות קשה מהסופ"ש היחיד שביליתי בקודמת שנה שעברה (היה לי יותר מקום להסתובב בו, אני כמו חתול גם בעניין הזה, מסתבר. כשמשאירים אותי לבד, אני צריך שלפחות יהיה לי מרחב), קל ממש הוא לא היה. אבל על זה בהמשך. הנה הציטוטים של הפרופסור בהרצאות באלגברה (כרגיל, הערות שלי נטויות אחרי הציטוטים):

 

- "אם אתם הולכים הרחוב ומישהו אומר לכם 'מטריצה רגולרית' ומישהו אחר אומר לכם 'מטריצה לא סינגולרית', הם אומרים אותו דבר." אם מישהו יבוא אלי ברחוב ויגיד לי 'מטריצה לא סינגולרית', אני אדקור אותו סינגולרית עם מברג בעין.

 

- (כשהוא עשה טעות וגילה אותה רק אחרי כמה דקות) "מישהו רואה עכשיו את הטייפ בספריה האור קולית עד לכאן, ואחרי זה כל הלילה הוא לא ישן." כשאלגברה תדיר שינה מעיני...that'll be the day!

 

- "אני לא רוצה לקחת אחריות, אני מחכה שתגידו לי 'בסדר' ואז אתם אחראים." מוכיח שוב את הטענה שהכי טוב לשחק אותה ראש קטן, לא רק בצבא.

 

- "יש מקצוע שנקרא אנליזה נומרית, שם פותרים בערך דברים שאי אפשר לפתור בדיוק." mental note: never take numerical analysis"

 

-"עוד דוגמה. זו לא עוד-עוד דוגמה, זו אותה-עוד דוגמה." ועל זה נותר רק להגיד: "(דוג)מה?!"

 

- "בהסכם שלי בחוזה כתוב שאני צריך לדרג 12 מטריצות כל סמסטר." דפקו אותך, גבר.

 

- "מי שאין לו מחשבון, יכול להשאיר sin10 כמו שהוא. מי שיש לו צריך לחשב עד 3 ספרות יותר מהמחשבון, אז עדיף לא להביא."

 

הנה לכם. עכשיו אתם יכולים להפסיק לקרוא, כי פה מתחיל הפוסט, and it's not pretty, I can tell you that.

 


 

כולם אומרים לי שאני בחור נחמד. "חמוד" זה מילה שגורה בפי בחורות מסביבי, ולא משנה כמה אני אומר ש"חמוד" אומרים על כלב. אנשים שמכירים אותי בכלל, לא רק נשים יכולים להעיד עלי שאני נחמד. כן. כמו הפתגם הידוע "that and 3.50 can get you a coffee at starbucks". סתם משהו שרציתי להגיד. מה לעשות שעכשיו כבר מאוחר מדי לשנות הרגל וחינוך רב שנים של אמא שלי. בנות יכולות להגיד כמה שהן רוצות שהן רק רוצות מישהו שיקשיב להן, יכבד אותן וכל זה. יש לי הוכחות שזה ממש לא ככה. עמוק בפנים, אתן מחפשות את הגבר המאצ'ו השוביניסט שישפיל אתכן לפעמים, ואז תוכלו ללכת לבכות לידיד שלכן שהוא מקשיב לכן, תומך בכן, ובכלל, הוא נורא "חמוד."

גררררר.

 


 

אבא שלי בא לבקר אותי בשבת. הוא נשא איתו ארוחת מק רויאל, ולא פחות חשוב, תוכחות בשבילי.

"אני פשוט לא מבין מה אתה עושה עם הזמן", "אתה כבר מבוגר" , "בשביל מה לך כל זה" וכל מיני דברים כאלה זה ממש לא דבר שאני צריך או רוצה לשמוע כשאני גם ככה בשבת לבד, ואולי כשאני בבית לבד אני מסתדר, אבל כשאני בדירה לבד ממש לא נוח לי עם המצב, ועוד כשאני לומד, או מנסה ללמוד לאלגברה. ממש לא.

 


 

איכשהו, בתוך כל המצב העגום הזה, הצלחתי לעשות את זה. אני מניח שזו לפחות חלק מהסיבה ששרדתי את סוף השבוע. את הבירות שנשארו לי מהמפגש הזה שכחתי בחיפה (מופתעים? גם אני לא), כך שלא יצא לי לנסות אותן עד הבחורה הבאה (שתהיה גם הראשונה) שתבוא לבקר אותי בדירה. מדובר בהוגארדן גרנד קרו ואובר דה רוקס, 8.5% ו-9% אלכוהול בהתאמה, ונאמר לי ממקור מוסמך שהן מעולות.

 


 

כן, ככה זה פוסט ממורמר כשאת פוסט חיתוך הורידים שלי כבר מיציתי לפני פחות משבוע. ועם כל זה, יש תמונה אחת שפשוט מעבירה בי צמרמורת נעימה.

 



פורשה קאררה 4, או בשמה האמיתי The Goddess. באדיבותה. כן, אני יודע שיש לי את ג'ינה ואותה אני אוהב, אבל  גם פרה קשורה אוכלת עשב... בחיי, הייתי מוכר כליה, ריאה ואונה בשביל כזה דבר.

נכתב על ידי , 26/2/2006 19:24   בקטגוריות למה אין קטגוריה לגם פסימי וגם אופטימי לסכיזופרנים?  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-31/3/2010 16:03



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)