לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2006

שותפות, פיזיקה ופראצ'ט


- In short, Mort was one of those people that are more dangerous than a bag full of rattlesnakes. He was determined to discover the underlying logic behind the universe.

Which was going to be hard, because there wasn't one.

 

 

גאון, כבר אמרתי? טוב, אני אגיד את זה שוב, כי עכשיו קיבלתי בזכות אנשים יקרים את ספרים מס' 4 ו-5 בסדרת Discworld, כי אם הייתי מחכה לו הייתי כבר מסיים את התואר לפני שהייתי מקבל אותם.

 


 

כבר כשנכנסתי לדירה ביום ראשון בערב הרגשתי משהו שונה. הרחתי את האוויר. היה לו מין ניחוח לימוני משהו שבהחלט לא היה קיים בו כשעזבתי. הסתכלתי על הסלון. הוא היה מסודר, בלי הניירות של דן ושל החשבונות על השידה. נכנסתי למטבח. המתקן ליבוש הכלים הוחלף באחד מפלסטיק גדול בערך פי שניים, ונראה חדש לחלוטין. היו עליו כוסות חרסינה לקפה. אפילו בבית אני לא משתמש בכוסות חרסינה לקפה.

פתחתי את המקרר וחשדותיי התחזקו. הוא היה מפוצץ באוכל. לא ראיתי את הדברים שלי מרוב ירקות, גבינות, ושאר מאכלים שאנשים נורמליים אוכלים, בניגוד לסטודנטים. היו ממש דברים שדורשים בישול בפריזר לצד המלווחים שלי.

פתחתי את הארונות לאשש את הדברים סופית. כלים מסודרים בסדר מופתי, מונחים שורות שורות, מבריקים כאילו הם נקנו לפני שעה. לא, כאילו יצאו מפס היצור לפני פחות מזה. באותו הרגע הבנתי, זה אכן קרה.

מצאנו שותפה.

 


 

בניתי מערכת, הפעם, לידיעתכם, יותר מ-24 (כן, עשרים וארבע) שעות לפני תחילת הסמסטר. אני משתפר. כמובן שההרשמה שלי לא תוכל ממש להתבצע על כשלושה ימים לפני היום הולדת שלי, אבל חפיף. אולי סמסטר הבא אני אפילו אירשם בהרשמה מוקדמת.

רגע, אמרנו משהו על להגיד דברים מופרכים, לא? bad Quicksand! bad!

בכל מקרה, הנה הדברים עליהם אני הולך לבכות במספר החודשים הקרובים, הכינו את האשמות הבכיינות מראש:

 

1) מבוא להנדסת תעשיה - אין על קורסי מבוא, במיוחד כאלה ידועים לשמצה כמו זה. אני מניח שהוא יעביר לי הרבה שעות על הדשא.

2) כלכלה ומימון למהנדסים - כן, לפי השמועות, זה גרוע כמו שזה נשמע.

3) חדו"א 2 מ' - אני באמת צריך להרחיב?

4) מעבדה לישומי מחשב - זה קורס שאין לי מושג מה הוא, אבל הוא נשמע כמו משהו לילדים מוגבלים. אם זה רק לא היה הטכניון, הייתי מוכן להתערב שזה קורס קל.

 

5,6) שני קורסים הומניים, תרבות צרפת ומחשבת ישראל. ככה ממלאים מערכת ריקה מדי בגלל שלא לקחתי את כל הקורסים המומלצים. אף אחד מהקורסים האלה, אגב, לא כולל מבחן בסופו.

כמה ריקה, אתם שואלים? טוב, אני אגיד לכם בכל מקרה: יום חמישי חופשי לחלוטין. יום שני כולל שעתיים בלבד של הרצאה על תרבות צרפת (או במילים אחרות, כתיבה בפאלם). יום רביעי, אם אני רק אשתמש בדרך מתוחכמת של אי הופעה להרצאה על מחשבת ישראל שהוא נתן לי, אני מסיים בשתים עשרה בצהריים ואחרי הצהריים אני כבר בבית, בשאיפה.

מיאו. פשוט מיאו.

נכתב על ידי , 14/3/2006 15:00   בקטגוריות אופטימי  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-18/3/2006 00:29



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)