לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2006

כן, אני זה בטכניון, הקדשה, וגם: בעז"ה נצליח בפיזיקה


השעה: 00:53.

המקום: כל פאב בארץ, באירלנד ואני מאמין שגם בהרבה ארצות אחרות.

האוכלוסיה: אנשים שיש להם אהבה מיוחדת לבירה או כל שתיה אחרת, אנשים עם ערב חופשי, ובאופן כללי אנשים בעלי חיים.

 

אני: ממש, אבל ממש, לא נוכח.

 


 

אף אחד לא עומד לקרוא את הפוסט הזה. אפילו אם יש אנשים בבית בשעה הזאת, ורשימת המסנג'ר שלי מכילה רק אחד שלא נמצע ב-away או busy (וגם הוא עתודאי, אז זה לא באמת נחשב), מה שאומר שאין הרבה, אתם עושים משהו הרבה יותר משמעותי מלהגיב לפוסט של סטודנט בטכניון שמספר כמה רע לו שהוא יושב בחווה ב-st. Patrick's Day. ואם לשניה חשבתם שיש לפוסט הזה איזושהי מטרה אחרת, בטח כבר חזרתם מהפאב, כי אתם ממש ממש שתויים.

 


 

אתמול הגעתי לחווה בסביבות שבע ומשהו בערב. עזבתי בסביבות שבע ומשהו בבוקר, כשאני יודע שבזאת חתמתי בשעווה את צו הפיכת הימים שלי ועכשיו אני הופך למין יצור לילה מוזר שמגיע לחווה באולמן כדי ללמוד בשתים עשרה בלילה. והנה הנבואה הגשימה את עצמה.

אני חייב לומר שארבעה אנשים כולל אני בחווה ביום שתיה אירי זה מספר לא צפוי וקצת מפתיע, גדול בערך באחד ועוד אחד עבור ערכים מאוד גדולים של אחד מכמה שציפיתי (אל תתאמצו, זה בדיחת טכניון. אחד ועוד אחד שווה שלוש עבור ערכים מאוד גדולים של אחד. מה אתם מצפים ממקום שבו "X פוגש את Xo, ושואל אותו: "איפה אפסילון?" "בסביבה"" זה בדיחה שאנשים ממש צוחקים ממנה?). בכל זאת, החווה מספיק ריקה, ואני מספיק אדיש ומספיק מדוכא כדי לעדכן את הבלוג, אגב, שוב ארבעה ימים אחרי העדכון הקודם.

 


 

יום רביעי היה היום הראשון של הסמסטר והיום האחרון שבו למדתי נכון לרגע זה. כל מה שהיה בו הן שעתיים של מבוא להנדסת תעשיה עם מרצה זה שרוט (יש לו נטיה להכניס "זה" במקומות לא ברורים במשפט, לפני\אחרי פועל, בסוף\תחילת משפט, בחיי, הבן אדם אומר "זה" יותר ממה שרוסי עצבני אומר "בלאט") ועוד שעתיים של "מחשבת ישראל" שהעביר הרובו-רביי, הלוא הוא רב הטכניון, הרב אליהו זייני, ואם חשבתם לשניה שהוא נורמלי למרות שהוא רב, אז הוא גם דוקטור למתמטיקה.

למי מכם שמכיר אותי קצת, דבר ראשון, אני משתתף בצערכם אבל רוב בסיכויים שהזהרתי אתכם מבעוד מועד, ודבר שני, I dare you למצוא משהו יותר הזוי ממני יושב בשיעור יהדות, הפאלם שלי בתיק, הספר של Discworld אצלי בתיק, אפילו עיתון הטכניון אצלי בתיק, ואני יושב ומקשיב.

 

לפני שאתם מזדעקים, אין צורך לקנות לי מתנה כיפה ליום ההולדת, עד כמה שמשעשע זה יכול להיות (האמא החורגת שלי טענה שמתאימה לי כיפה סרוגה פעם אחת כששמתי אותה בשביל הקידוש אצל אבא שלי, וזו הייתה הפעם האחרונה שהיא זכתה לראות אותי איתה). ביום כיפור הבא אני אחגוג י"א שנים של היותי אתאיסט גמור, בעז"ה.

 


 

בקיצור...

סלחו לי, הייתי צריך לקום מהרצפה. אני עדיין מוצא את זה מגוחך לחלוטין שאני מקדים סיפור בפסקה וחצי ואז אומר "בקיצור."

בכל מקרה, הבן אדם משעשע. ניגוד הדעות של הדוקטור למתמטיקה ניכר בכל משפט, אבל הוא מדבר בהגיון, שזו כבר הפתעה מסוימת. הנה כמה משפטים נבחרים:

 

"מה זה בדיוק המפץ הגדול? אנרגיה? אז בואו נעשה אינטגרל של כוח לאורך דרך ונגיד שזה יצר אותנו."

 

"ויאמר אלוהים 'ויהי אור'. ומה אתם מצפים שיהיה כתוב, 'ולא יהי אור?'"

 

"'וירא אלוהים את האור כי טוב', כאילו, הבורא מסתכל ואומר 'לא רע, מה שעשיתי'."

 

"יהודי שרומס את כל ערכי היהדות עדיין נחשב יהודי, ומזל, כי אחרת כבר ממזמן לא היינו נשארים."

 

יש הרבה פוטנציאל שעשוע, שלא לומר אפילו עניין בהרצאה הזו. מה גם שמצאתי עתודאית חמודה מהמכינה שגם כן לקחה את הקורס, ועתודאיות זה תמיד נחמד, ע"ע צ'ר.

 


 

ואת: תפסיקי לקחת דברים ללב, לחברות שלך לא מגיע אותך מלכתחילה, והן טפשות אם הן לא קולטות את זה ועוד עושות לך קטעים כאלה. אני ממש לא מאמין שרציתי שתשדכי לי אחת מהן פעם. תודה לאל שזה לא יצא לפועל. אני אמנם מוחמא שהתקשרת אלי עד לרמה שזה כמעט לא העלה לי בחזרה זכרונות של הפוסט שלי על nice guys, אבל שלא תחשבי לרגע שזה אומר שאת לא עומדת לחטוף מכות כשאני אראה אותך.

וזה בשבילך:

 

Within Temptation / Ice Queen

 

When leaves have fallen
And skies turned into grey.
The night keeps on closing in on the day
A nightingale sings his song of farewell
You better hide for her freezing hell

On cold wings she's coming
You better keep moving
For warmth, you'll be longing
Come on just feel it
Don't you see it?
You better believe it.

When she embraces
Your heart turns to stone
She comes at night when you are all alone
And when she whispers
Your blood shall run cold
You better hide before she finds you

Whenever she is raging
She takes all life away
Haven't you seen?
Haven't you seen?
The ruins of our world

She covers the earth with a breathtaking cloak
The sun awakes and melts it away
The world now opens its eyes and sees
The dawning of a new day

Whenever she is raging
She takes all life away
Haven't you seen?
Haven't you seen?
The ruins of our world 
 

נכתב על ידי , 18/3/2006 00:51   בקטגוריות סתם פוסטים  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-23/3/2006 22:03



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)