לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2006

שירים שלא נמאסים (וכנראה לא ימאסו לעולם), וגם: Dear Professor Sidi


הממ... עוד עדכון. {הכנס פה הערה צינית לגבי תכיפות הפוסטים למרות חוסר החיים שלי בטכניון, ועוד הערה צינית שמפקפקת בשפיותם של הקוראים}. בואו נתחיל:

 

לשם מה ולמה התכנסנו פה היום? קודם כל, כדי לפרסם באופן פתוח את המכתב ששלחתי היום לפרופסור סידי, המרצה האחראי של הקורס "מערכות ספרתיות", שבמשך כל הסמסטר לא התקשיתי בו יותר מדי, אבל הלחץ, כמו גם מבחנים שהם מוי כיף כמו פיזיקה 1מ' וחדו"א 1ת' גרמו לי להיכשל במבחן הסופי שלו. הציון הסופי שלי? נכשל, אבל בקושי. בגלל שהחלטתי שאני גם ככה עושה מספיק מועדי ב' שספק אם גם אותם אני עומד לעבור, שלחתי אי מייל לפרופסור, בזו הלשון: (כן, זה אנגלית, תסבלו):

 

Good day, Pro. Sidi.

I have recently taken the Moed A exam of Digital Systems. While I have done
poorly on the test itself, due to stress and other looming subjects such as
Hedva 1 T and Physics 1 M (Iam a Malach student that had aspired to transfer to
Electrical Engineering), it is easy to notice I have done more than adequately
during the entire semster, with wet excecizes scores of 92 and 100, and a total
average of dry excercizes that is also noteable. While I have scores a mere 40
on the test itself, my final score is 53, and I have wondered if there is
anything you might be able to do about my missing 2 points, so that I could
continue and move to my new faculty (Industry Engineering and management) with
an easy mind while dedicating myself to my new subjects as well as other
'moadei B' I am required to do. if you would like me to come and talk to you in
person, I will be more than happy to do so, as this subject is very important
to me.
  Thank you,
          Gil.

 

נראה לכם שהוא יעתר לבקשה? Bets, anyone?

 


 

ובגלל שיש לי משהו מאוד עקרוני נגד נושא יחיד לכל פוסט, הנה מספר שירים שפנדורה מעלה לי בכמות מסחרית (לפחות פעם אחת אם לא פעמיים כל פעם שאני יושב כמה שעות ומקשיב למוזיקה): מה שמיוחד בשירים האלה, הוא שלא משנה כמה פעמים הם יעלו לי, אני אשמע אותם מההתחלה עד הסוף and enjoy myself throughly. הנה:

 

Nightwish / Bless the Child

Scorpions & Berliner Philharmoniker / Big City Nights

Guano Apes / Living in a Lie

The Crest / My War

(Within Temptation / Jillian (I'd Give my Heart

Epica / The Embrace That Smothers (יש איזה ארבעה חלקים שונים, כל אחד מהם מדהים, וחוץ מזה, הסולנית שלהם היא בת 21, ג'ינג'ית עם עיניים כחולות מהמדהימות ביותר שראיתי, ואני עומד לטוס להולנד ולהתחתן איתה)

(Symphony X - Inferno (start the fire

Evanescense / My Last Breath (חה! בטח חשבתם שאני אגיד bring me to life! פלו לרגליי, קונפורמיסטים שכמוכם! מוווווווהאהאהאהאהאהא!)

Hoodoo Gurus / Mind the Spider (כן, אני יודע שזה חידוש של ג'ימי, אני לא בור, אבל הם הפכו את השיר למטאל מגניב שכזה)

Dream Theater / As I Am

Yngwie Malmsteen / Deja Vu (עוד בן אדם מטורף, מטאליסט פרוגרסיבי שלא הכרתי לפני פנדורה, ונסלח לו על זה שאין לי מושג איך לבטא את השם שלו ואפילו כדי לכתוב אותו הייתי צריך להסתכל במיוחד)

In Flames / Only for the Weak

Sentenced / Lower the Flags

 

יש עוד שפשוט לא העליתי מחמת זכרון לוקה בחסר (אני זוכר את הלהקות אבל לא את שמות השירים). אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, תשמעו את השירים האלו, ותבינו מה זו מוזיקת מטאל משובחת.

 


 

את המשחק של מכבי ביום חמישי הפסדתי. כלומר, לא ראיתי אותו, אבל תודות לה, קיבלתי דיווחים כל שתי דקות בערך על התוצאה, וגם אחרי שהיא התנתקה מהמסנג'ר, בערך ארבע דקות לסיום, היא הספיקה לשלוח לי ארבע-עשרה (!!) הודעות אס-אמ-אס, שכללו תוצאה, עבירות, נקודות, שחקנים מצטיינים ומה לא.

בימבה, את הבטחת לעצמך שליטה מוחלטת על ארץ אירופאית לבחירתך כשאני אשתלט על העולם...;-)

 

יאללה, לכו תמצאו משהו מעניין לקרוא.

נכתב על ידי , 21/3/2006 21:16   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
92 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-29/3/2006 18:09



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)