לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2006

The Birthday post, and not a moment too soon, and: Fakatzas, stay back!


אחרי הזעזוע העמוק מהתגובה הראשונה מזה חודשים של פקאצה בבלוג שלי, עברתי until further notice לכותרות באנגלית נטו, מה שלא אמור להפריע לקוראים האינטיליגנטים שלי, ובתקווה ישמור את עדרי הפקאצות הישרא-בלוגיים מלבאו להתדפק על שערי (הן היו מתדפקות אולי אם הן היו יודעות מה משמעות המילה).

ולענייננו.

 


 

ביום שישי הקרוב, ה-31 לחודש למתקשים בתאריכים לועזיים, בשעה 21:00, יתקיימו חגיגות חצי היובל לקיומי בעולם הזה בפארק רעננה. אם אתם קוראים את זה, ישנן שלוש אפשרויות:

 

1) הוזמנתם אישית, ע"י טלפון ממני, ואתם באים.

2) מתישהו במהלך החודש האחרון הזכרתי בפניכן (כל ארבעתכן) את יום ההולדת ואתן החלטתן שאני לא מספיק חשוב לכן כדי לבוא.

3) לא הוזמנתם, ואז רוב הסיכויים הם שאתם בכלל לא מכירים אותי ולהיפך, למרות שאני מעולם לא התנגדתי שעוד אנשים יבואו ליום הולדת שלי, וכל המעוניינים מוסמנים ליצור איתי קשר. הדרישות היחידות הן אינטיליגנציה בסיסית, אהבה לבשר ואלכוהול, ויכולת להעמיד פנים בצורה משכנעת שאני נורא נורא חשוב לכם.

 


 

רשימת הדברים שצריך להביא, בצירוף הסברים ופירוטים:

 

1) הרבה תיאבון. אני אישית כנראה לא מתכוון לאכול יותר מדי עד הערב, אבל אני בן אדם כזה. כמות האוכל שאני אביא תהיה די מאסיבית, כי כשהבחירה שלי היא בין שאנשים ישארו רעבים לבין שישאר אוכל, אני מעדיף את השניה, מן הסתם.

2) לעצלנים ביניכם: 20 ש"ח. זה באמת סכום סמלי, והרבה פחות מכמה שנדרש בפועל לארגן את כל הבלאגן הזה. אבל 200 ש"ח פלוס מינוס יעזרו לי בתור מקדמה לנושים שלי.

3) למי שפחות עצלן: כל סוג בשר לא סטנדרטי, או לחילופין אלכוהול שאתם יכולים לחשוב עליו. אני אשתדל לגוון במה שיהיה באופן אישי, אבל אולי חלקכם קרובי משפחה של איזה קצב או יש לכם מזקקה בבית (רוב מוחץ של רוסים) ומסוגלים להביא משהו כזה או אחר שיעזור. רק מה: תבדקו איתי קודם, כי ההכנה הלוגיסטית דורשת שאני אדע בדיוק מה צריך כדי להשלים. טלפון אחד קצר רק כדי להודיע מה מביאים.

4) בקשר למתנות: אלא אם כן זה משהו שאפשר לשתות או לאכול, תשכחו מזה. אני לא רוצה מתנות. תביאו את עצמכם, זאת תהיה המתנה. אם אתם מתעקשים, אין לי שום בעיה עם כרטיסי ברכה, אבל לא יותר. אני רציני לחלוטין. כל דבר אחר ישמש בתור תוספת לגחלים.

 


 

דרישות אחרות (כן, זה היום הולדת שלי, ומותר לי לדרוש דברים!):

 

1) אני יודע שאמרתי את זה לכולכם, ואמרתי את זה בצחוק, אבל הרשו לי לומר את זה שוב, הפעם יותר ברצינות: כל מי שהוזמן, הוזמן או הוזמנה כי אכפת לי ממנו או ממנה, וכי מאוד חשובה לי הנוכחות שלו או שלה ביום הולדת. מספר המוזמנים שאישרו את הגעתם לא עולה על 15 בסך הכל, אבל כל אחד ואחד מהאנשים האלה חשובים לי, והוזמנתם כדי לממש את מטרת יום ההולדת הזה. אהמ. והיא:

לגרום לי להרגיש שאוהבים אותי. בדיוק זה, לא יותר ולא פחות. ומכאן זו המטרה הראשונית וממנה נובעות המשניות ורוב שאר הדרישות:

 

2) אין לי שום בעיה שתביאו חברים, חברות, ידידים, ידידות, מכרים, מכרות, או סתם אנשים שאתם מוצאים ברחוב for all I care. The more the merrier, כל עוד תזכרו מה תפקידכם בכוח, והוא לגרום לי להרגיש שלאנשים אכפת ממני ואוהבים אותי. תביאו חברים אם אתם פוחדים שלא תסתדרו עם שאר האנשים שמגיעים (למרות שאני לא רואה סיבה שזה יקרה), אבל ברגע שאתם הולכים עם מי שבאתם הצידה לשבת לבד או סתם לא מתייחסים, אתם נהפכים למשהו מאוד לא נעים לי ולאחרים ואם אתם חושבים שדבר כזה יקרה, אני מעדיף שלא תבואו. באמת. להקדיש לי תשומת לב כשאני חוגג עשרים וחמישה אביבים זו לא דרישה גדולה מדי, נכון?

בכל מקרה, אם אתם מביאים מישהו חוץ מאת עצמכם, תודיעו לי. אני צריך לדעת כמה שיותר זמן מראש בדיוק כמה אנשים מגיעים.

 

3) בקשר להסעה: בדרך הלוך למקום היום הולדת, אם אתם גרים בכל מקום בין צפת לקריית גת אני מוכן להסיע אתכם(למרות שאם יש לכם דרך להגיע בעצמכם זה יחסוך לי טרטור רציני). בדרך חזרה, תמצאו לעצמכם הסעה, או תודיעו לי מראש שאין לכם ואני אסדר לכם מקום אצלי בבית. הרבה אנשים באים עם מכוניות, בכל זאת, יום שישי בערב, וזה מרכז הארץ, לא צריכה להיות בעיה מיוחדת. אם יש, תפנו אלי. אני מדגיש: בדרך חזרה אני בשום פנים ואופן לא אהיה מסוגל להסיע, כי אני מתכנן להשתכר עד לכמות הכי קרובה לעילפון שאני יכול בלי ממש לאבד הכרה. אפילו את הדרך הקצרה עד לבית שלי אני לא מתכוון לנהוג בעצמי, יש לי קריית גתי שנשאר אצלי וינהג במקומי. קחו את זה בחשבון.

 

4) תהיה שתיה. הרבה שתיה. אני אישית מביא שני בקבוקי וודקה ומשהו לדלל אותם איתו, ועוד שמפניה בשביל הרמת הכוסית (תכינו ברכות, אני לא אקבל ביישנות בתור תירוץ. גם אני ביישן, ואם אני מוכן שיקריאו לי ברכות בקול רם, אתם צריכים להיות מוכנים לעשות את זה). בקיצור, אם אתם באים ברכב, תחסכו ריבים ותקבעו designated driver מראש. אני אולי לא אהיה צלול, אבל אני אדאג שמישהו כן יהיה וידאג שאנשים ישארו כשירים לנהיגה. אני לא אומר לכם לא לשתות, אבל אני מאמין שכל מי שמגיע יודע בדיוק מתי הגבול שלו ועד כמה הוא יכול לשתות ועדיין לנהוג הביתה. אם אני מקבל דיווח מהצופה (שישאר אלמוני כרגע) שמישהו שאמור לנהוג לא נראה לו בסדר, אני שומר לעצמי את הזכות להכריח את אותו בן אדם להישאר אצלי ולנהוג חזרה הביתה בבוקר. אני לא מוכן שתעשו תאונה על חשבוני, ובטח לא שיקרה לכם משהו.

 

5) יום ההולדת שלי אינו מפגש פנוים פנויות! יהיו בו פנויים, יהיו בו פנויות, זה כן, יהיו בו גם אנשים בעל ערך רב בשוק הבשר (סטודנטים, עתודאיות), אבל אם אתם באים במטרה למצוא שידוך, שוב, אני מעדיף שלא תבואו, בגלל אותה מטרה עיקרית ליום ההולדת.

אני לא אומר, אם יש קליק בין אנשים ואתם קובעים להיפגש שוב בפורום אחר, אדרבא, צאו ותיהנו עם ברכתי. אם כיף לכם, שבו ודברו חצי מהיום הולדת. אבל יש מטרה ראשית, וממנה לא סוטים. אני במרכז. אנוכי? מעולם לא טענתי שאני לא. אני לא חוגג חצי יובל כל יום.

 

That being said, תבואו. מסתמן שיהיה הרבה כיף, ועם כל המטרה הראשית שלי, יש מטרה אחת חשובה לא פחות, והיא שגם אתם תיהנו. כי אנשים שנהנים ביום ההולדת שלי אוטומטית משפיעים עלי לטובה, ואז גם אני נהנה, שלא לציין שלחיצת יד (או יותר) בסוף הערב עם הצהרה כנה של "נהניתי" תתרום פלאים לאותה מטרה ראשית שכבר הזכרתי.

 

בחיי, אני מזדקן.

נכתב על ידי , 27/3/2006 21:50   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-31/3/2006 18:41



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)