לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2006

יום ההולדת, השתכרות, או: הרבה הצלחות ומעט אכזבות


לפתיחה: אתה יודע שאתה שיכור כש-

 

1) אתה משעין את הראש בחיקה של בחורה וקורא לה 'נקבה' באותו זמן. (וחוטף סטירה)

2) אתה מתחיל לערוך תחרויות עם אנשים כדי לראות אם אתה מסוגל ללכת בקו ישר.

3) אתה מאבד את הספירה של מיץ התפוזים המהול בוודקה ששתית (ולא, לא התכוונתי וודקה מהולה במיץ תפוזים, ככה זה כשנותנים לרוסיות להכין לך את השתיה).

4) אנשים נעלמים לך מסביבתך המידית ואתה לא זוכר מתי הם הלכו, או בכלל שהלכו.

5) הדבר היחיד שמעניין אותך כששתי בחורות מחזיקות לך את הידיים והולכות איתך זה שאתה לא נופל.

6) אתה תוהה אם זה יהיה באמת מצחיק לזרוק מישהו לאגם בפארק רעננה ולראות את הברבורים תוקפים אותו (יצורים טריטוריאליים, אלה).

7) אתה רואה את "הנושא החם" בישראבלוג וחושב לעצמך: "מה היום שאחרי? בסדר, היו לי הרבה בלוגרים ביום הולדת, אבל אפשר לחשוב!"

8) אנשים מתחילים לדבר עליך בגוף שלישי למרות שהם ממש לידך.

9) אתה מנסה לחגור את חגורת הבטיחות, נכשל, ונכנע כשמישהו עושה את זה בשבילך.

10) אתה שוכח לחלוטין שיש לך מועד ב' באלגברה עוד יומיים, ואפילו לא התחלת ללמוד.

11) אתה לא זוכר אם אכלת, כמה אכלת, ואם בכלל יש אוכל מוחבא מאחורי הוודקה הזאת, ובמחשבה שניה, אם זה בכלל משנה.

12) אתה מתמוטט על המיטה, ולא מוצא יותר מדי טעם בלהוריד בגדים, להוציא דברים מהכיסים (קמתי עם מפתח מוטבע במקום מוצנע) או בכלל להגיד לילה טוב לאנשים שסחבו אותך עד לשם.

 

דברים שאתה מסוגל לעשות למרות שאתה שיכור:

 

1) לזהות Mazda 6 Premium רק לפי המתזים הכפולים של הפנסים.

2) להבין שלזרוק אבן על הבית של הברבורים כדי להעיר אותם בשתיים בלילה זה כנראה לא רעיון חכם.

3) לעבוד על רגשות אשם של בחורות בצורה יעילה ולדרוש פיצוי.

4) מסתבר, שגם לנצח אנשים בתחרויות וללכת בקו ישר, כל עוד מחכה לך אישה יפה בצד השני של הקו.

5) להבין שלנהוג זה כנראה לא רעיון מוצלח.

6) לזהות אנשים אחרים כשהם שיכורים.

7) להציל את האבסולוט וניל הסגורה שלך מידי פתיחה. 

8) לקום למחרת צלול לחלוטין ובלי הנג אובר, ואחרי פחות או יותר 9 שעות שינה וזהו.

 


 

אז כן, היה לי יום הולדת, כאילו שאתם לא יודעים, כל מי שקורא את זה היה שם. ובכל זאת, הנה הרשימה של האנשים (ולינק לפוסט שלהם על היום הולדת אם קיים) בתוספת חלק בלתי נשכח שהם היו חלק ממנו ביום ההולדת. ואל תתחילו להתבכיין לי על הסדר, זה לא מסודר לפי שום הגיון, בערך כמו שאר הפוסטים שלי:

 

1) טיטוס + 1 - הביא נרגילה, והשתלט לנו יפה על המנגל.

2) צ'ר - אזקה אותי לעצמי ואז לעמוד. הפלתי אותה "ממש בטעות" על החול של איזור המנגלים אחר כך, ואני גם "ממש מצטער". ברחה יותר מאוחר עם איקס ונעלמה לאיזה שעה. ואם אנחנו כבר בעניין,

3) איקס - כמו שאמרתי, ברח לי עם נקבה אחת, ואז עם נקבה אחרת. עוד ישלם ביוקר.

4) קאי - סטרה לי (פעמיים! הודעתי לה שבפעם השלישית אני מתחיל להחזיר) ובשלב מסוים אחרי ששתתה קצת החליטה שבא לה לעמוד על הספסל. הדליקה את כולנו במבטא אררררגנטינאי.

5) ג'וני +  1- שהביא גיטרה וכן ניגן למרות הצהרותיו, הבן אדם חלש אופי מול נשים יפות לפחות כמוני. לא פחות חשוב, הביא ארגז של 24 בירות.

6) אניגמה - ניסתה לשכנע אותי שהיא תרים כוסית עם וודקה, מ שאילץ אותי לשפוך לה את הוודקה לתוך מיץ אשכוליות של מישהו כדי לפנות לה את הכוס.

7) בימבה - הייתה שותפה לאזיקה, ולכן הרגשתי צורך לחלוק את הבירה שלי עם החולצה שלה. מהלה את הוודקה שלי בממש מעט ספרייט (אם אני לא מסוגל לשתות משהו כשאני כבר חצי שתוי, זה אומר שהוא חזק מדי).

8) אליאנורה + 1 - הביאה ברכה מחורזת באנגלית, שאלה אותי את השאלה הטקטית "do you want to blow chunks?" והייתה הראשונה להגיד "give this man another beer!" כשהוכחתי שאני עדיין צלול מספיק כדי לעמוד בכוחות עצמי.

9) אראמיס - עוד שותף לאזיקה, גילה לי שלא ממש חייבים מפתחות בשביל לפתוח אותם, ולכן ניצל מעונש.

10) עדי + 1 - עוד אחת שלא מקשיבה להוראות והביאה לי מתנה, היא אולי עזבה קצת מוקדם ואני בספק אם תדבר איתי בעתיד הקרוב אחרי חשיפה לכמה חברים שלי, אבל בכל זאת, לראות אותה היה כיף.

11) תאודור - שמשום מה, היה היחיד מהחברים הכי קרובים שלי שמצא לנכון להגיע לחגוג איתי.

12) אדם - אותו בחור נחמד שכל כך דומה לי שהוזכר מספר פעמים בעבר, הדגים לנו קצת "איסאי", שזה תמיד כיף לראות.

13) מאנוורו - עתודאי מחמד לשעבר (עדיין עתודאי, כבר לא מחמד), אמנם יצר לי מעט בעיות בהסעה בגלל שהוא נהג חדש, אבל העיקר שהסכים לעשות טיול קטן בדרום-מרכז הארץ כדי לאסוף בחורות.

 

שבעה עשר אנשים, אם נחשיב את אליאנורה אלו אחד-עשר בלוגרים. כן, נו, אז היה רוב בלוגרים ביום הולדת, ביג דיל. זה לא כאילו לא הזמנתי עוד אנשים לא בלוגרים, אבל ככה זה כשלא כולם הגיעו, ואחד הגיע והרגיש מספיק רע כדי לפרוש לפני שבכלל התחיל משהו (רם). כמו שאמרו אנשים: בטח יהיו איזה עשרה פוסטים ליום הולדת הזה. אני אקשר כשיתחילו להופיע עוד. 

 


 

חלקים זכורים לטובה שקשורים או אלי או to no one in particular:

 

- שמפניה שכבר הפכה לחומץ מרוב הזמן שישבה בארון, וגילינו את זה רק אחרי בערך שעה וחצי של נסיון לפתוח את הבקבוק (כמו הבדיחה הידועה: "כמה סטודנטים דרושים כדי לפתוח בקבוק שמפניה?")

- אני נסחב קשור עיניים לעבר עמוד, ומוחה על זה שמישהו לקח לי את הבירה מהיד, ואחרי שהיא חוזרת, מוודא שהיא לא קרלסברג, כי זה הרבה יותר חשוב מלראות לאן אוזקים אותי.

- אני הולך לשער כדי להביא את המצלמה מהאוטו, מגלה ששכחתי את המפחות וחוזר, רק כדי לחזור שוב ולהביא למאבטחים (חברים שלי, בכל זאת) אוכל, ושוב כדי לבדוק איך לעזאזל אנשים הצליחו ללכת לאיבוד בדרך מהחניה לאיזור המנגלים (הם לא הלכו לאיבוד, הם חלפו על פנינו וכשהתקשרנו הם כבר היו במקום). המצלמה, אגב, אפילו לא הייתה באוטו.

- הרמת כוסית לכבוד העובדה ש"אקסיות הן השטן" שלי, של טיטוס ושל איקס.

- אני מצהיר בפני כל מי שמתחיל לריב בהתחלה ש"לא מתחילים מכות עדיין, צ'ר עוד לא הגיעה."

- וכמובן, עומד במילה שלי ודואג לאזוק גם את צ'ר מיד אחרי.

- בדרך לאגם, מישהו שואל לאן אנחנו הולכים, ואליאנורה אומרת "we're going to see the wizard" ואני משלים "the wonderful wizard of Oz!"

- אני משחק "כמה פילים" עם אליאנורה, החבר, בימבה, ואולי עוד מישהו שאני לא זוכר (כבר הייתי די שתוי בנקודה ההיא) והם לא מצליחים לגלות את הטריק גם אחרי שאני מסביר להם אותו...

 


 

דברים שהפריעו לי ביום הולדת (כי מה לעשות, היו גם כאלה):

1) עדי שעזבה אחרי הצהרה שהיא לא מרגישה שייכת עם החבר שלה. וכשאני באתי לבד לשני הימי הולדת שלה, כן הרגשתי שייך?

2) דן שבכלל לא טרח לבוא כי יש לו מבחן מחר. אני בדרך כלל לא מאחל רע לאף אחד, אבל בהתחשב בזה שאני הייתי מגיע ליום הולדת שלו ולא משנה מה, הלוואי שיכשל.

3) רם שלא באשמתו הרגיש רע והיה צריך לעזוב מעט אחרי שהגיע.

4) ההיעלמות של צ'ר ואיקס למשך יותר משעה. במיוחד אחרי שציינתי בפירוש שאם דבר כזה עומד לקרות, אני מעדיף שלא יגיעו בכלל.

 


 

בקשר לתמונות, בגלל שלא הייתי במצב לצלם והמצלמה שלי לא הייתה בנמצא, נצטרך לסמוך על הרומאי הזקן שיעביר לי אותן ואני אחליט אילו ולפרסם ואילו לא.

נכתב על ידי , 1/4/2006 16:00   בקטגוריות למה אין קטגוריה לגם פסימי וגם אופטימי לסכיזופרנים?  
128 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   9 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-14/4/2006 09:52



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)