לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2006

פרי אסור, סיכום חופש, ופראצ'ט, כן, שוב.


"One or two of the other customers in the darkened bar of the Mended Drum tavern looked around hastily at the noise. They were new in town. Regular customers never took any notice or surprising noises like groans or unpleasantly gristly sounds. It was a lot healthier. In some parts of (Ankh-Morpork) curiousity didn't just kill the cat, it threw itin the river with lead weights tied to its feet."

  Sourcery, Terry Pratchett.

 

הספרים הראשונים של Discworld, ולכן מאוד מעניין לראות לעיתים את ניצוצות הגאונות של פראצ'ט, כי הם עדיין לא שכיחים כמו בספרים היותר מתקדמים.

 


 

לשם מה ולמה התכנסנו, כלומר התכנסתי כאן הלילה, פרט לעובדה ששוב העטלף שבי חזר להשתלט אחרי מעל שבוע של חופש שבו הלכתי לישון בשעות בריאות כגון ארבע בבוקר? שאלה טובה. הייתי אולי מחפש סיבה אמיתית אם לעיתים היו לפוסטים שלי כאלו. אבל בכל זאת, יש דברים שאני חש צורך לחלוק, כמו גם לדחוק קצת את העדות למיזנתרופיות הגואה שלי כאן למטה.

Mental note: אם אני רוצה לדאוג לשמור את מספר התגובות מינימלי, פשוט צריך לכתוב שאני לא מתכוון להגיב להן. זאת, כמובן, אם אני מוכן שכל בן אדם שאני מדבר איתו יגיד לי דברים בסגנון "should I be worried because of the latest disturbing post?" או "לא ממש הבנתי על מה הפוסט האחרון שלך." (שמיד מעלה את השאלה האם הבנת על מה הפוסטים הקודמים שלי והבלוג בכלל?)

בסך הכל קצת מיזנתרופיות להמונים. אם אמרתי לכם לא לדאוג אחרי פוסט כזה, באמת שאין סיבה שתדאגו אחרי כזה. ולא, זה לא קשור לאקסית. Give me a little credit. Just a little. זה שחזרתי לדבר איתה לא אומר שחזרתי ללהיות בסרטים בגללה.

 


 

הייתי אתמול, או שלשום, אם אתם רוצים להיות קטנוניים, בחזרה של Forbidden Fruit (כמו ההוגארדן), ואני חייב לומר שנהניתי ברמות מטורפות. יש לי גם בסביבות השלושים תמונות שאני עדיין לא עומד לפרסם משתי סיבות, שהפחותה שבהן היא העובדה שאני לא בטוח עד כמה אנשים יהיו מרוצים.

אדם ספקן שכמוני, סוף סוף שמעתי את ג'וני אכן שר, וכן, אני עדיין דבק בגרסא שלי שלפיה בחיים לא הייתי מזהה שזה הוא.

זה גם דרש זמן מסוים מתחילת ההופעה, אבל ראיתי את צ'רנובוג. לא, לא את טל, חייל צעיר בפועל ומ"כ בפוטנציה. אותו ראיתי עוד אז. אני מדבר על צ'רנובוג, האל השחור בכבודו ובעצמו.

לא שהייתי מעולם בחזרה של להקת מטאל, אבל משהו אמר לי שכשהמתופף לוקח גיטרה ומתחיל לנגן את ריף הפתיחה של Sanitarium, אחד הגיטריסטים מצטרף על התופים והגיטריסט הנוסף לוקח את הגיטרה שהתפנתה, זה דבר קצת חריג. למדתי גם מונחים מקצועיים בזמן האימון של השיר החדש, כמו "break", "מעברים", וכמובן "טום פה טום פה" (ג'וני מנסה להסביר למתופף מה הוא מחפש). היה משעשע. וכאילו הייתי צריך הוכחה, בדרך חזרה, כשצ'רנובוג שוב נעלם וטל חזר, מצאתי את עצמי מזמזם את הריף המרכזי של "Shooting Stars". קליט בצורה ממכרת.

 


 

והגענו לסיכום החופש שלי:

 

פגישות מתוכננות (עם בחורות): 4

פגישות שבוטלו: 1

כלומר פגישות שהתרחשו (וכללו חיבוקים בכמות זו או אחרת): 3

מתוכן בלוגריות: 2

מתוכן פגישות שהייתי מוכן לוותר עליהן, או לפחות לסיים אותן בצורה אחרת: 2 (לא אותן שתיים)

כמות מצות שאכלתי: 0 (דווקא לא ברור מאליו כמו שאתם חושבים)

לעומתן, כמות פיצות: 2

סדר פסח אחד הזוי במיוחד (על השולחן מצות, ליד הצלי כתף ותפוחי האדמה בשמנת.): 1

איבוד כרטיס אשראי: 1

הכרה בעובדה שפסח: 1 (ובדיוק מאותה סיבה של שנה שעברה. אין בירות, damnit!)

מכוניות שעולות מעל למליון ש"ח: 4

שהיות בחזרה של להקת מטאל: 1

שקרים לסבתא פולניה: 1 (ארור תהיה, טל)

ביקור בפס יצור (עם השותפים לפרויקט): 1

נשים שהחליטו שאני "נורא חמוד": 1. ועוד קטינה. גרררר.

 


 

משהו שאני חייב לעשות כדי להיות מסוגל לזרוק סוף סוף את דף הציטוטים המקומט שלי שהועתק מליד המחשב שלי לחיפה, ועם הנוגעים בדבר הסליחה:

 

"זה נורא נחמד כששני אנשים לחוצים נפגשים" - בימבה, יום אחרי שנפגשנו ביום ההולדת שלה.

"שעתיים וחצי בלי תקיעה זה הישג" - אראמיס, באחד הציטוטים שהוצאו מהקשרם הכי מוצלחים שאי פעם שמעתי.

"אתה יכול למקד קצת ולהסביר לי, אולי אני אראה את האור בזכותך." - הנקבה מדברת בהגיון.

"אתה מנגן, נכון? לפי התמונות יש לך לוק של גיטריסט" - ג'וני במשפט השני שכתב לי באייסי, שזוכה בתואר "המחמאה הכי הזויה שאי פעם קיבלתי."

 

"תשמע, הרעש של חתולים במשחטת בשר הוא בסדר כשהם עוד בחיים, אבל אחר כך, כשהיא מתחילה להיתקע ולחרוק, הוא מתחיל להיות לא נעים." - אני מסביר לג'וני מה ההבדל בין Forbidden ל-256K ולמה את הראשונה אני אוהב ואת השניה לא.

 

Quote of the post #1:

The sounds in my head had started again... Good. It helps me think. Focus

Max, "The Maxx"

 

Quote of hte post #2:

"Life is prety pathetic when your own hallucination lie to you. The only thing stupider than a talking horse is someone that looks to onw for answers."

Sarah, "The Maxx"

 

Quote of the post #3:

"Maybe I'm so screwed up I wouldn't know my own spirit animal if it bit me in the ass. Maybe I'm not so screwed up... Yeah, and maybe the toilet paper spirit will show up and hand me some fresh toilet paper."

Julie, "The Maxx"

 

Quote of the post #4:

"I'd tell you the truth, but you have a nasty habit of cutting off my head when I do that."

Mr. Gone, "The Maxx"

 

Quote of the post #5:

"Do you think I like torturing her? seeing her in pain and confused? Of course I do!"

Mr. Gone, "The Maxx"

 

סדרה הזויה, ועם זאת גאונית. אח, ימי הזוהר של MTV. לאן, הו לאן הלכתם?

נ.ב. : זהו זה, מעכשיו מתחילים ציטוטים של משוררים בריטים מתים. Be afraid. Be very afraid.

נ.נ.ב : תצטרפו לטבעת יום ההולדת שלי, נבלות!

נכתב על ידי , 24/4/2006 05:10   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-4/5/2006 16:08



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)