לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

5/2006

אורגזמה בפעם הראשונה, וגם: הכל בגלל אראמיס, תלונות אליו


מי אמר "כותרת רייטינג" ולא קיבל? מצטער, הייתי חייב, לנוכח אתמול.

 

שוב לקחתי אותה לפאב חיפאי, הפעם אחד אחר. אפילו הגענו בלי יותר מדי בעיות, שזה מפתיע כשלעצמו, שלא לומר ממש לא צפוי. בסוף אני אולי אפילו אלמד את הדרך לכל הפאבים האלה. כן, בטח, זה יקרה מתישהו.

אני נשארתי עם הגינס הטקסי שלי. לא משנה כמה אני מנסה, אני לא רואה שום טעם לקחת בירות אחרות עדיין. "הפרי האסור" או לף בראון בהחלט לא רעות, אבל אין על גינס. פשוט אין (ואתה, תהיה בשקט. חכה לחלק השני של הפוסט). לה המלצתי על משהו גרמני מתוק. היא אהבה יותר מהגינס. טוב, היה צפוי. הסברתי לה כבר מה ההבדלים בין בירה שבאה בכוס גבוהה וצרה לבין אחת שבאה בכוס רחבה.

מניין הקוקטיילים של הפעם: ל"מרתף" יש שמות מוזרים לחלק מהקוקטיילים, ואת המרכיבים של "סנאי ורוד" לא הייתי מספיק חכם להכין מראש, אז ערכנו נסיונות אחרים. שקלתי בשביל הקטע להזמין "סקס על החוף" ו"אורגזמה" ביחד, אבל בסוף עברתי למשהו שהם קוראים לו "חימאיו", טקילה-ליים-תפוחים. היה מוצלח למדי, אבל לא כמו ה"אורגזמה". אבל באמת, הקוקטיילים החלביים תמיד היו לי הכי טעימים, אז זה לא היה מפתיע במיוחד.

 

קמתי בקושי היום. כשהעברתי כמעט את כל שיעור המבוא למימון שלי היום בהתעפצות אלימה, החלטתי שמיציתי את היום הזה די מהר והלכתי לתפוס תנומה בחווה. פנדורה זה דבר גאוני, כבר אמרתי?

 


 

הוא הכריח אותי, לכו לרשום לו תגובות נאצה אם אתם רוצים:

 

נדיר - כל מכונית שמעולם לא ראיתי בעבר מיד נכנסת לקטגוריה הזאת by default (ע"ע ה-Alfa Romeo Spider משבוע שעבר וכמובן ה-Mercedes SL 55 AMG לפניה). גם מכוניות שראיתי רק פעמיים או שלוש יכולות בקלות להתאים, כי אני מסתובב הרבה בכבישי רוב הארץ, ומקומות טחונים במרכז. זה שמכונית יקרה או יפה לא אומר שאני אצלם אותה, אני מצלם רק דברים שאני יכול להיות בטוח שיקח לי הרבה זמן עד הפעם הבאה שאני אראה אותם אם בכלל. ואגב, גם את הפורשה קאיימן S שבמקרה ראיתי תוך כדי נסיעה בהרצליה פיתוח הייתי מצלם, וקיללתי את הרגע שבחרתי לנסוע באותו יום בלי מצלמה.

אגב, אין שום חובה שהמכונית תהיה יקרה במיוחד כדי שתיחשב לנדירה. בדרך כלל, הנדירות נעשות נדירות בגלל שהן יקרות, אבל באמת שאין חובה. ומצד שני, דברים יקרים שאני רואה בתדירות גבוהה יחסית גם לא יזכו לצילום (נניח, מיני קופר, שעם כל הכבוד לגרמנים האלה, כבר נמאס לי לחלוטין לראות).

 

יפה - זה כבר ממש עניין של טעם, ואני מצלם מה שלדעתי יפה. זכותכם המלאה לא להבין למה אני בכלל חושב שדברים כאלה יפים, מעולם לא טענתי שטעם טוב זה דרישה לקרוא בבלוג הזה. hell, קריאה בבלוג הזה מלכתחילה אומרת משהו על הטעם שלכם. מה אני מחשיב יפה:

חזית נמוכה, מראה תוקפני (אחותי קוראת לזה "כרישי", ואני אימצתי), גריל מעוצב, פנסים מיוחדים מוסיפים המון, מכוניות קופה באופן כללי ורודסטרים בפרט. חתך נמוך בצמיגים, סמל גדול בחזית המכונית. מראה כללי "משוך לאחור" וגם כונסי אוויר וספוילרים במידת הצורך, למרות שמשום מה ויתרו עליהם בהרבה יותר מדי מכוניות לטעמי. קימורים, אבל רק כשהם במקומות הנכונים (וכן, אני עדיין מדבר על מכוניות!)

 

נ.ב: יש קישורים לתצלומים לדוגמה של כל מה שהזכרתי פה. לא בשבילכם. בשבילי, למרות שהכניסה אולי תעזור לכם להבין למה אני מצלם דברים כאלה.

 

זהו. רבאק, מה שאתם מאלצים אותי לעשות. ואפילו עוד לא הגעתי לפוסט מחאה בקשר ל"בלייזר".

נכתב על ידי , 23/5/2006 14:43   בקטגוריות סתם פוסטים  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-26/5/2006 17:39



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)