לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

6/2006

מריבות ישרא (כן, גם אני), וגם: איך לגרום לאנשים לשנוא אותך בתגובה קצרה אחת


כן, אם יש עוד מישהו שקיים בישראבלוג בכלל שעוד לא קרא אותו, לכו לקרוא את הפוסט של חרוטון.

 

עכשיו, אני לא מכיר את חרוטון מעבר לקריאה מלאה של הבלוג שלו, ואני בטח לא מתיימר להבין את הרווק מעבר לקריאה של כמה פוסטים אצלו, ואז תיוק מהיר באחת משתי קטגוריות של בלוגרים, שאת שתיהן אני לא קורא. מה שכן אני יכול להציע הנושא הזה, זה הכרה של כמה וכמה גברים ונשים שקוראים אצלו, או, צריך כנראה להגיד, קראו אצלו, כי הוא מצליח להרחיק את כל הקוראים האיכותיים שלו ולהחליף אותן בפקאצות ששמות בבלוג שלהן כפתור של "גם אני רוצה לעשות את הרווק" וגברים שוביניסטיים מעבר למה שאני, בתור גבר, מוצא מקובל.

 

עד עכשיו הסתפקתי בלהגיב בפוסט של חרוטון. גם נמנעתי מלפתח משהו דמוי דיון עם הרווק עצמו, בגלל שיש לי נסיון בדיונים, אם אפשר לקרוא להם ככה, שלו עם אל באנדי (עוד כשהיה הארנב הרוסי) ואני מאוד מצטער, כשהדברים מגיעים למריבות על גדלים של איברים מסוימים, שני הצדדים נראים מעוררי רחמים. לא שאני חושב שאי פעם הייתי מגיע לדברים כאלה, אבל ראיתי גם שרשור ארוך מאוד בבלוג של סבסטיאן שבו הרווק שוב ושוב נראה פחות ופחות כמו אדם מבוגר ויותר ויותר כמו ילד בן 12 ועדיין בטוח שהוא יוצא עם ידו על העליונה.

התגובה היחידה שרשמתי לו היא זו, והוא לא טרח לענות, אני יוצא מנקודת הנחה שפשוט אין לו שום הוכחה כי ה"אאוטינג" שחרוטון כביכול ביצע לו פשוט לא קרה מעולם.

 

אין לי הרבה דרך לשפוט אנשים חוץ מהרושם שהם עושים עלי. מיותר לציין שזה שהרווק עשה עלי היה רע למדי to begin with. מה שאני חושב הוא, שאנשים שפעם קראו את הרווק כעת משלמים על זה. פעם היה להם נוח לקרוא אותו ולצחוק על אחרים, אבל כשפתאום הרייטינג התחיל לרדת והרווק עבר לרדת גם עליהם, פתאום הם נפגעים. אמרתי את זה גם לאנשים עצמם, אני מאמין שהציטוט שלי היה משהו בסגנון "ברומא התנהג כרומאי אם זה מתאים לך, אבל אל תתפלא כשאנשים בטוגות יקומו עליך עם סכינים." הציטוט מופנה כאחד לכל קוראי העבר של הרווק שנפגעו מהחיצים שלו. אני לא מצדד ברווק אפילו קצת, אני חושב שיש קווים שלא עוברים שהוא עבר כבר ממזמן, אבל אני כם מעולם לא קראתי אותו.

כמה שמפריע לי שהוא מגיב בצורה כזאת למישהי שאכפת לי ממנה, יש לי מין קול קטן באחורי הראש שתוקע בחצוצרה וצועק "אמרתי לכם" לסירוגין. כזה אני. אני לא חושב שהרווק ראוי יותר להתיחסות, התנצלות אף אחד מכם בטח לא יקבל מהאדם הזה, והוא לא צריך לעניין אתכם יותר. אני בטוח שאם הוא יהיה מודע לפוסט הזה הוא ימצא לנכון גם להגיב לי בצורה מעליבה כזו או אחרת, אבל באמת שהוא אחד האנשים שמעניין אותי הכי פחות שאפשר. אין ספק שאאוטינג והכפשת שמות למען רייטינג הם מעשים שפלים, ומעצם ההגדרה הזו המעשים הללו הפכים את האדם לאדם שפל, אבל ככה זה. הוא לא השתנה. הוא תמיד היה כזה, פשוט כשהוא עשה את זה לאחרים לא היה לכם אכפת, והעליתם אותו מספר פעמים אפילו לראש טבלת הרייטינג, ועכשיו הוא גם עומד להישאר בה, מכוח האינרציה.

מה שאני מנסה לומר זה, תאכלו את הדייסה שבישלתם.

כדי להבהיר ואולי אפילו להודיע לאנשים הנוגעים בדבר, הפוסט הזה מופנה לאנשים הבאים:

 

באד זיינמאן

חרוטון

צ'ר

בימבה (אני יודע שעוד לא נפגעת, אבל לקרוא אותו באופן קבוע ופתאום להתפלא כשהוא עושה דברים כאלה זה אותו דבר)

רחם פרגיה 

 

וכל אדם אחר שמגיב, הגיב, קרא, קורא, או כל פועל אחר שקשור אליו. לצערי אני לא מכיר כמעט אף אחד מכם, כי הבלוג שלו מעניין אותי קצת פחות מלקרוא על אופי חיי עשי הלילה באינדונזיה ורק מעט יותר מלצפות בדשא צומח. אותי אי אפשר להאשים בצביעות.

 


 

הדבתי יותר מפעם אחת וליותר מאדם אחד בפוסט של חרוטון, כי מה לעשות, לפעמים אני מרגיש שיש תגובות שדורשות התייחסות שלי. ולכן, אני מביא לכם פה קווים מנחים, כיצד לגרום לאנשים לשנוא אתכם אפילו אם אין להם מושג מי אתם:

 

בקרו אותם, תהו על שאלותיהם, אמרו להם שלא מוצא חן בעיניכם שהם מכנים אתכם בשמות.

עשו זאת עם מעט ציניות, ואז רק התרווחו בכיסא, המשיכו לקוות שהגבתם לאנשים הנכונים (אלו שאינם מסוגלים לקבל ביקורת, לא יודעים להעריך ציניות, ואם התמזל מזלכם, גם לא אינטיליגנטים במיוחד) וחכו להודעות התשובה הזועמות, והמשעשעות more often than not. הן לא יאחרו לבוא.

 

כן, הייתי ציני גם פה. כאילו זה חדש לכם. אם להיות פחות ציני, עם קצת מזל תקבלו תגובות כאלה.

פוסט אמיתי, הרבה פחות מעניין (כלומר, שנושאו העיקרי הוא אני ומה מצבי כרגע) יבוא בהמשך.

 


 

,I loathe that I did love

  ,In youth that I thought sweet

,As time requires to my behove

Methinks they are not meet

 

,My lusts they do me leave

,My fancies all be fled

,And tract of time begins to weave

.Gray hairs upon my head

 

"Thomas, Lord Vaux , "The Aged Lover Renounceth Love -

 

(שאלה מיותרת - מי טורח לקרוא את השירים?)

נכתב על ידי , 9/6/2006 14:22   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, מחשבות שעוברות לי בראש באופן לא רציף  
150 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Johnnie Walker ב-15/6/2006 03:47



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)