לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

6/2006

Everybody else is doing it, so why can't I? וגם: מה נעשה באמת?


נו, אתה רואה, זה כבר הנושא החם. ועכשיו כל ישרא ולהקתו כותבים על זה, וגם אני.

 


 

ההרתעה הישראלית אף פעם לא הייתה מרתיעה במיוחד. ומצד שני, קשה לי לחשוב על משהו שיכול להיות מספיק מרתיע כשאנחנו עושים אותו מצד אחד ונסוגים מכל שטח שהפלשתינים משום מה החליטו שצריך להיות שלהם, בלי קשר לזה שהם לא באמת לאום והסיבה היחידה שהם פה היא בגלל שאנחנו היחידים בלי השכל בסביבה שמוכנים לסבול את הקיום שלהם בארץ שלנו.

 

מה נשתנה הלילה הזה? שבכל הלילות חמאס היו ארגון טרור ועדיין יכולנו לחיות באשליה שרוב הפלשתינים לא תומכים בטרור, עד כמה שברור היה להרבה אנשים, אני ביניהם, שזה לא באמת נכון. הלילה הזה, הלילה הזה חמאס עומד בראש מערכת השלטון הפלשתינית וממשיך לקחת אחריות על התקפות כמו זו האחרונה. אני לא רואה בחטיפה אירוע יותר גרוע מכל דבר אחר, כי דין חטופי צה"ל אחד הוא, למקרה שמישהו שכח. חייל חטוף מעולם לא חזר בחיים לישראל. מה שאי אפשר לומר על מחבלים וחזרתם לעזה.

מה שאני חושב שנעשה (או לא נעשה), מה לדעתי אנחנו צריכים לעשות (מישהו אמר "אש בשדה קוצים?") וממי אנחנו צריכים ללמוד (הצ'צ'נים כן מפחדים, בזה אני בטוח) לא משנה בכלל. גם לא למי אנחנו צריכים להגיד "תקפצו לנו" ולמי "אנחנו בסך הכל הולכים לעשות את מה שעשיתם באפגניסטן ובעיראק". כל "פעולה צבאים נרחבת" שאי פעם עשינו לא הייתה נרחבת מספיק, ועכשיו בטח שלא תהיה מספיק, כשהחמאס עומד בראש הרשות. אני מאוד פתוח לאפשרות של שלום, כשהיא עדיין תפקה. כיום, היא לא.

 

גאד, ממש קיויתי שאני לא אצטרך לכתוב יותר פוסטים כאלה.

נכתב על ידי , 27/6/2006 16:45  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ubermensch ב-5/7/2006 18:32



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)