לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

7/2006

*הכנס כותרת מונדיאל מטופשת כאן*, וגם: ראיתי את המשחק, what do you know?


ונפתח במשהו קטן כי חייבים:

 

אתה יודע שהמצב באמת קשה כשאין לך כל כך על מה לכתוב, שאתה כותב פוסט על גמר המונדיאל למרות שאתה לא רואה כדורגל.

 


 

לא ראיתי שום משחק במונדיאל הזה. מן שילוב של התשלום המוגזם, אי ידיעה שחלק מהמשחקים משודרים בערוצים ללא תשלום, וחוסר עניין משווע. אני חושב שזה היה אחד המונדיאלים הכי משעממים שהיו אי פעם רק לפי השמועות, וכן, זה כולל את אנגליה, ברזיל וארגנטינה שעפו. זה לא הופך את המונזיאל ליותר טוב.

שום משחק, עד חצאי הגמר.

מיותר לציין את מי עודדתי? זה לא כאילו אני מבין או מתיימר להבין בכדורגל, ולכן קיויתי לפורטוגל-איטליה בגמר. את צרפת מעולם לא אהבתי, במיוחד אחרי גמר המונדיאל של '98, וגרמניה תהיה תמיד גרמניה ואני לעולם לא אהיה לטובתם. את איטליה קיבלתי בגמר, אחרי משחק מורט עצבים אבל טוב, את פורטוגל לא, אחרי משחק שבו הם שיחקו יותר טוב מצרפת באופן ברור, מה שרק העצים את השנאה שלי לצרפת בכלל וזידאן בפרט. נכון, ראיתי רק שני משחקים שלו במונדיאל, אבל השדרנים הישראלים שדיברו עליו באותה נשימה עם פלה כמעט עלו לאמא שלי בטלויזיה חדשה. כל מה שאני ראיתי עליו זה שהוא יודע לבעוט פנדלים. וכן, הוא שחקן לא רע.

את המשחק של מקומות 3-4 עזבתי באמצע מחמת התסכול. קיויתי שלפחות הגמר יביא לי קצת נחת. והוא הביא. אני עובר עכשיו פעמיים על כל משפט כדי לתקן שגיאות הדפסה שנובעות מהיי מטורף. היה אחד המשחקים הנחמדים יותר שראיתי, וכן, אני מודע לחלוטין לעובדה שמהדקה ה-75 פחות או יותר איטליה נראתה כאילו היא רק מחכה לפנדלים. לא אכפת לי.

 

יש רק דבר אחד חשוב. אמרו הרבה על זידאן, הרבה יותר טוב מרע, אבל מה שחשוב זה איך שיזכרו אותו, במשחק האחרון בקריירה שלו.

 

כך יעשה לאיש אשר נוגח במטארצי.

 

וככה אני אוהב לזכור אותו. ואת צרפת. וככה אני עומד לאהוב לזכור את איטליה:

 

שניה אחרי הפנדל האחרון מה אתם יודעים. לפעמים משתלם לראות מונדיאל. כל עוד זה חינם, כן?

 

 

נכתב על ידי , 10/7/2006 00:14   בקטגוריות אופטימי, אקטואליה, סתם פוסטים  
107 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-17/7/2006 11:51



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)