לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

8/2006

אנקדוטות, וגם: עכשיו, ורק עכשיו, גם אני אכתוב על ההופעה


אין לכם מושג כמה דברים אפשר לאסוף מצפיה ממושכת בחדשות במשך כמה ימים. אז כדי שיהיה לכם קצת מושג, הנה:

 


 

אני היחיד ששם לב לעובדה שאור בראון, הפצוע הקשה מהקרב במרון-א-ראס, ששתי רגליו נכרתו, ניגן את ריף הפתיחה של Fade to Black של מטאליקה לפני שהראיון איתו התחיל? אין ספק שהבחור קאוי להערכה וכל זה, איך שהחזיק מעמד והתאושש ממצב שבו נתנו לו סיכוי של 20% לחיות, אבל גם אין ספק שהתת מודע שלו עובד שעות נוספות פלוס תוספת סיכון רמה א+ ותוספת לחימה.

מזל שהוא לא ניגן את One.

 


 

לפני יומיים חגגנו יום הולדת להתנתקות. אם אתם תומכי התנתקות ובמקרה פספסתם את הפוסט הזה, כסו את המקלדות, אני לא מתכוון לפצות אתכם על מקלדות שהפסיקו לפעול בגלל שהוצפו בציניות.

 

איזה מזל שגירשנו יהודים מביתם. עכשיו, שנה אחרי, אנחנו באמת רואים עד כמה המצב השתפר.

 

בזמן הויכוחים שלי עם אנשים על ההתנתקות (או, איך שאני אוהב לקרוא לה: "כרוניקה של מוות ידוע מראש שנת 2005") חלק מהאנשים קראו לי נביא זעם, חלק נביא עיוור.

It seems I was neither. נביא אמת, אולי.

 


 

אני מת על אמנון אברמוביץ', הפרשן המדיני של ערוץ 2. לענות על שאלות כמו "מה החשיבות של הנאומים של אולמרט בזמנים כאלו?" ב"אין להם חשיבות" זו פשוט גאונות צרופה. הבן אדם תותח.

אני רוצה להתחתן איתו ולעשות לו אלפי תגובות סרקסטיות ועוקצניות.

 


 

רק כשיש אזעקה ונפילות בסביבת חיפה ובמקום שרשרת של טלפונים יש שתיקה רועמת מכיוון הנייד שלי, אני מתחיל להבין שאולי זה לא כל כך מטריד אחרי הכל כשכל העולם מתקשר אלי לבדוק מה שלומי.

 


 

יש כמויות מסחריות של שמנת המקרר בדירה שלי בחיפה. אני מתכנן להעלות אותה כעולה, כדי להבטיח את קיום ההופעה של פורבידן (ובדרך ככה אני גם לא אטבע בה).

 


 

ואם בהופעות עסקינן, עכשיו, כשהסיכוי שהיא תתבטל (שוב) אכן קלוש, אני מרשה לעצמי לפרסם אותה.

 

הופעה של Forbidden Fruit!

 מוצ"ש  05.08

 פתיחת שערים ב21:00

 מועדון הפטיפון- יצחק שדה 32

 שפע של חניה בחינם ליד הלינקולן

 מחיר כרטיס 35 שקלים

 בואו בהמוניכם!

 

 


 

- אבי נוסבאום מרגיש צורך להדגיש 5 (כתבתי ארבע על דך ומחקתי כשהוא אמר את זה שוב) פעמים איפה נפלו הקטיושות בשאר ישוב. חמש! ובסוף עוד חש צורך לציין שהן נפלו במרחק של פחות ממאה מטרים מהמקום שהו אירע אסון המסוקים, כאילו זה קשור למשהו בכלל, או משנה משהו.

 


 

- הקטע הבא מנוסח הלשון נקבה, כי רק נקבות מסוגלות לעשות לי את בקטע הזה, מסתבר:

כתבתי בדברים שלא יודעים עלי בעבר שכשאני מרגיש שעשיתי למישהו עוול, זה יכול פיזית להדיר שינה מעיני. אני לא מבין, אתן עושות לי דווקא? בפוסט הקודם ציינתי ברפרוף שניים מהאנשים שזכרתי שקוראים באופן קבוע את השירים שאני מעלה, זה שלא הזכרתי את כולם לא אומר שאתן לא חשובות או שאתן צריכות לעשות לי קטעים פולניים בתגובות. זה לא נעים לי בכלל. תגובה אישית במסנג'ר יכולה להספיק, אם זה באמת מפריע לכן.

כולה לינק בבלוג שגם ככה אף אחד לא מכיר.

 


 

פינת ה"סטגדיש" (וכן, זה מה שאמרנו בערך בכל אחת מהסיטואציות האלה):

 

- אני וסקאי מסבירים לשותפה שבערך כל דבר עטוף בבצק הוא במקור רוסי, וכשאנחנו מחפשים שם לדובדבנים בעטופים בבצק סקאי שולפת "דובדבריניקס".

 

- כתב של דובר צה"ל בזמן חדשות: "אין לנו את האמצעים שיש לערוץ 2 או 10"

 סקאי משלימה: "אבל יש לנו קצת יותר מהאמצעים של ערוץ 1!"

 

- אני וסקאי מנהלים דיון על טיב הילד הורוד והפרוותי שרן דנקר יעשה לה.

 

- אני וסקאי מתפקדים כמודיעין צבאי (היא) וחיל האויר (אני) בהשמדת ג'וק חבלני בדירה. (וכמובן, אני מדגמן לה תנוחות הרקולס לאחר ההפצצה).

 

- סקאי ואני מתפקדים כמודיעין הצבאי הישראלי ומספקים מידע מוטעה לגבי ג'וק על הצוואר של שירלי בוגנים (בחיי, השרשרת השאת נראתה חשודה).

 

- בדרך הביתה, אני מדקלם מכוניות אחרי שזיהיתי מאזדה 3 שעברה לידנו במהירות של פחות או יותר פעמיים המותרת.

 אני: "מאזדה לאנטיס 323. רנו סניק."

 סקאי: "טוב די."

 אני: "טוב, נו. זה לא כאילו אני באמת יודע שמות של כל מכונית, נניח המשאית הזו."

 סקאי: "איזו?"

 אני: "זאת שנסעה לפני הרנו אקספרס."

(ומזל שאני יותר חזק ממנה והיא לא הצליחה לדחוף אותי לכביש).

 

- פרומו ל"כוכב נולד": "למאיה, כמו לכל רוקיסטית, אמיתית, יש גיטרה."

  צביקה פיק: "אני צופה לה עתיד ורוד."

  סקאי: "יפה, הוא צופה עתיד ורוד לרוקרית."

 

- סקאי, בזמן צפיה בפרסומת של בזק שמראה אותם מחברים מקלטים בצפון לטלפונים ואינטרנט מהיר: "יופי, סוף סוף תהיה אינטרנט בקרית שמונה!"

 


 

הנה חזרתי:

 

;His golden locks time hath to silver turmed

!O time too swift, O swiftness never ceasing  

,His youth 'gainst time and age hath ever spurned

;But spurned in vain; youth waneth by increasing  

;Beauty, strength, youth, are flowers but fading seen

.Duty, faith, love, are roots, and ever green

 

;His helmet now shall make a hive for bees

,And lovers' sonnets turned to holy psalms  

,A man-at-arms must now serve on his knees

:And feed on prayers, which are age's alms  

,But though from court to cottage he depart

.His saint is sure of his unspotted heart

 

,And when he saddest sits in homely cell

:He'll teach his swains this carol for a song  

,Blest be the hearts that wish my sovereign well"

".Curst be the souls that think her any wrong  

,Goddess, allow this aged man his right

.To be your beadsman now that was your knight

 

"Geogre Peele, "His golden locks time hath to silver turned

נכתב על ידי , 4/8/2006 18:42   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, סתם פוסטים, מחשבות שעוברות לי בראש באופן לא רציף, שחרור קיטור, אקטואליה  
117 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-7/11/2006 22:49



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)