לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

8/2006

שני שירים מקוריים, וגם: אתגר לקוראים


אני עושה סקר. תוך כמה שורות אנשים מזהים את השירים האלה, או לפחות את המקור עליהם הם מבוססים?

 

 

מס' 1

היה זה יום ראשון, והשמירה המשיכה,

הוא היה מטורף, שבוז, משבת של מלאות

'חסרים לנו אנשים', סיים אחראי השמירות,

'מצטער, אבל זה קורה, עכשיו תעלה לשמור'

השמירה כבר ארוכה, והמחליף חייב לתפור,

עם מחשבות על התאבדות חוזר לבוטקה האפור

לא יכול להפסיק לשמור גם כשהצעירות נגמרת

רק כשאקבל סמ"ר זה עומד להשתנות.

 

-השמירות, מאות, אי שם בבסיס בקעות,

אני רואה סמל, והוא אומר פק"ל: 'משמרת שלישית'

 

חזרתי משמירה, עם הפנים בין הידיים,

הש.ג. לא מפחיד, הוא רק זקוק לרחמים,

מחר תהיה שמירה, ברורות התחזיות,

טוחן בלי הפסקה, ואין שום חדשות

עם קופסת שתיה מפח, שוב בבוטקה האפור,

זה חורף ארוך, ואני עדיין ממשיך לשמור

 

מרגיש כמו תאונה, אבל ממשיך לשמור כמו צעיר,

חוזר מתאונה, אבל ממשיך לשמור כמו צעיר.

 

- השמירות, מאות, אי שם בבסיס בקעות,

אני רואה סמל, והוא אומר פק"ל:

'שבור, ת'שמירה, תרותק, עשרים ושמונה'...

 

זה, חברים, מה שעושים בצבא, כשיש לך הרבה יותר מדי זמן פנוי והרבה, הרבה יותר מדי שעות שמירה כל שבוע. גם זה שהראשי תיבות של השם שלך זה ש.ג. לא עוזר יותר מדי.

חיכיתי הרבה זמן לפרסם את זה, אבל הגיע הזמן. היו שניים שלושה אנשים בבסיס ובקורס מש"קים שסגדו לי כשכתבתי להם את מילות השיר הזה.

תהיו רציניים, מישהו באמת עדיין לא זיהה אותו? יש לי עוד רמז. קוראים לו "להתראות נעורים, שלום לשמירה". מאת Quicksand.

 

מס' 2

 

בקושי עובר מדעי המחשב,

נכשל בחדו"א וזה כואב,

ופיזיקה דיכאון,

סטודנט שבוז, בטכניון!

 

עם זה לא התקדמתי הרבה מעבר. מישהו רוצה לשבת איתי ולעזור לי?

(כתשובה לשאלה המתבקשת: כן, אני עד כדי כך חסר חיים)

 

הפעם גם לא יהיו שירים של משוררים בריטים. למה? כי ככה בא לי (וגם כי שכחתי את הספר בבית). תסתפקו בשני השירים האלה, פרי עטי ומוחי הקודח.

נכתב על ידי , 18/8/2006 23:59   בקטגוריות סתם פוסטים, הטכניון כמשל לחיים&catdesc= או יותר נכון&catdesc= לחסרונם  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-29/8/2006 23:32



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)