לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

9/2006

מה קיבלתי מישרא, וגם: Looking up to the Sky.


מה אתם אומרים? אולמרט חשוד בעוד עבירה פלילית? כמה מטריד, כמה מפתיע. כמה לא צפוי שמפלגה שמורכבת מאנשים שהם אבני היסוד של השחיתות בכנסת גם מונהגת על ידי כאלה. פשוט מזעזע. הרשו לי לומר: פיהוק.

 


 

- החלטתי לעבור קצת לתחנה השניה שלי בפנדורה, זאת שרוב הנושא שלה סובב סביב מטאליקה ופנתרה, ולשפר בה את המוזיקה. זה גרר כמה עובדות מרעישות יותר ופחות. התחנה מתעקשת לתת לי כל שלושה שירים פחות או יותר שיר אחד של Slayer. זה כנראה עומד להמשיך עד שאני אסמן כל שיר ושיר של הלהקה המסריחה הזו ב- "I don't like it". בנוסף, ל- Skid Row יש שיר שנקרא Quicksand Jesus. להקה לעניין, תמיד אמרתי.

 

- אחרי שיחה בדיוק בנושא הזה איתה, גיליתי שיש את האלון שעכשיו אני אענה עליו, ברצינות, בניגוד לאופי שלי:

 

קרה לך משהו טוב בזכות "ישרא"?

 

פחות או יותר הכפלתי פי חמש את כמות החברים שלי, חברים שאני פוגש באופן קבוע. יום ההולדת ה-25 שלי כלל ברובו בלוגרים והוא נכון להיום יום ההולדת הכי טוב שהיה בחיים שלי.

 

קרה לך משהו רע בגלל "ישרא"?

 

כמה שאני מנסה לחשוב על זה עכשיו, חוץ מאולי קצת תסכול על האוכלוסיה פה, אני לא מוצא שום דבר.

 

קרה לך משהו שבלעדי "ישרא" לא היה קורה?

 

חוץ מהעובדה שהכרתי קרוב לעשרים חברים חדשים? אני חושב שלחזור לכתוב בעברית כן עשה קצת טוב ליכולת ההתבטאות שלי. אני חושב יותר מהר, מגיב יותר מהר בשיחות. נראה קצת פחות שוקיסט, אם תרצו (החסרון בלשקול יותר מדי את מה שאתה אומר). מצד שני, לפעמים אני אומר דברים שנשמעים ממש לא כמו מה שהתכוונתי (החסרון בלשקול פחות מדי את מה שאתה אומר).

 

גילית משהו חדש בזכות "ישרא"?

 

בהחלט. יכולת שיפוט האופי שלי עובדת ביעילות הרבה יותר גדולה כשאני קורא את הבלוג ולא מדבר עם האדם עצמו. בנוסף, היצור הקרוי "פקצה" וזה הקרוי "פריקצה" נמצא בכל מקום, ובכמויות מטרידות.

 

קרה לך מקרה מוזר בעקבות גלישה ל"ישרא"?

 

עד היום זכור לי המקרה של המגיב המסתורי שסיפר לי על Dream Weaver בקרבתי בפוסט על החלומות המוזרים שלי. זיין שכל ממדרגה ראשונה שהסתלק כשהבין שאין לי כוח לשטויות שלו. לא פחות מוזר, היא העובדה שאנשים מתעצבנים כשמגיבים להם בצורה אינטיליגנטית, ומאבדים לחלוטין את ההגיון בטיעונים שלהם אפילו אם היה כזה בתחילה (ע"ע "הרווק", אבל לא רק).

 

האם פגשת מישהו משמעותי לך בזכות ישרא?

 

אני מרגיש דז'ה וו כלשהו. פחות או יותר כל מי שפגשתי הוא משמעותי בשבילי. כמעט כולם, לפחות. זה כולל גם כמה אנשים שלא באמת "פגשתי" במונח הפיזי של המילה.

 

איך ישרא שינה לך את היום יום?

 

לא שינה לי כלום! אני יכול להפסיק מתי שאני רוצה, אני אומר לכם! מתי שאני רוצה!!

 


 

מה זה אומר כשאני כותב כבר פוסט שלישי תוך שבוע, ואפילו לא אחד מהם חף מהנושא הזה?

מה זה אומר כשכבר עכשיו מתוכננת לי בראש מתנת החזרה?

מה זה אומר שבדרך היציאה מהמקלחת, אני מחפש על עצמי סימנים במראה כאילו יש סיכוי שהם עדיין נשארו?

מה זה אומר שאני מחפש כל זכרון לאחוז בו, כולל פוסטים ישנים, ואפילו חוזר אחורה לתקופות של שנים עברו?

מה זה אומר שאני בודק את האימייל שלי באדיקות בצורה יומיומית?

מה זה אומר שאני קורא יותר פעמים משאני יכול לספור את המכתב שנשלח לי, שאני כבר משנן אותו וזוכר אותו בעל פה?

מה זה אומר שאני שומר את מכתב התגובה שלי, וחוזר וקורא גם אותו מתי שאני רק יכול?

מה זה אומר שאני שומר תיקיה מיוחדת בפלאפון להודעות סמס מיוחדות?

מה זה אומר שאני יושב מול פונקציות היצע וביקוש ונוסחאות מימון, וכל מה שעולה לי בראש הוא ערב אחד שבו ישבתי עם הרפרנס בחווה והכנתי את השיעורים בחברה מאוד מיוחדת?

מה זה אומר שאני אוטומטית כבר כחלק מהקניות קונה שמנת בשביל להכין אלאדושקה, אבל לא ממש מסוגל להביא את עצמי באמת להכין, אפילו שכל פעם כשאני פותח את המקרר זה רק מעורר זכרונות?

מה זה אומר שכשאני צריך לשקול שתי אפשרויות מרכזיות בחיים שלי כדי לחסוך כסף, ואני שוקל לשלילה את זו שתחסוך לי בקלות 25 עד 30 אלף שקל יותר תוך שנה, רק בגלל שאני אהיה רחוק יותר?

מה זה אומר שאני מחשיב את המרחק הזה "רחוק יותר?" חמישים ק"מ מעולם לא היוו לי בעיה של מרחק מאף אחד, לא מאז שיש לי את ג'ינה לפחות. במצב הנוכחי, אני בכל מקרה אסע כל סוף שבוע את אותם חמישים קילומטרים הלוך חזור כדי לאכול ארוחת שבת אצל אבא שלי.

מה זה אומר שאני מנסה לדבר עם כמה שיותר אנשים, גם אנשים שלא דיברתי איתם הרבה זמן, ומנסה לרכז סביבי חברה כלשהי, כי אחרת אני מרגיש לגמרי לבד?

 

נ.ב. - אם עוד מישהו אחד יקרא לי "חמוד", אני אפצח במסע קטל ברחבי הצפון. עשרות אנשים יטבחו באכזריות. תחשבו אם אתם רוצים את זה על המצפון שלכם.

 

Why should you fair eyes with such sovereign grace

,Disperse their rays on every vulgar spirit

Whilst I in darkness in the self-same place

?Get not one glance to recompense my merit

,So doth the ploughman gaze the wandering star

,And only rest contented with the light

,That never learned what constellations are

.Beyond the bent of his unknowing sight

,O! Why should beauty, custom to obey

?To their gross sense apply herself so ill

,Would God I was as ignorant as they

;When I am made unhappy by my skill

,Only compelled on this poor good to boast

.Heavens are not kind to them who know them most

 

" Michael Drayton, "Why Should Your fair Eyes

נכתב על ידי , 4/9/2006 17:34   בקטגוריות מחשבות שעוברות לי בראש באופן לא רציף, סתם פוסטים, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
81 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-19/9/2006 02:21



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)