לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

9/2006

איבוד הבתולים, וגם: ריחוק גיאוגרפי זה יתרון לפעמים


הגיע הזמן להודות על האמת. אמנם מצבי מבחינת טלויזיה עגום בדירה (רק ערוץ ראשון ושני, וגם זה לפעמים לא), אבל אין לי ממש תירוץ משכנע. ובכל זאת, ראיתי בפעם הראשונה את גמר כוכב נולד.

זהו, אני לא בתול גמרים יותר.

 

לפני שאתם מתחילים בסקילה המונית כאילו אמרתי "Jehova", כן, ראיתי כוכב נולד. הגמר הוא אפילו לא הפעם הראשונה שראיתי. אפילו לא השנה. בזמן "כוכב נולד" הראשון עדיין הייתי לחלוטין אטום לכל השטות הזו, ב"כוכב נולד 2" ממש לא יצא לי לצפות, וגם בשלוש לא יותר מדי. אבל אז הגענו לנוכחי, שהסתיים אתמול. יצא לי עוד לראות כמה תכניות של העונה, וכמו כל אדם שרואה ערוץ 2 בארץ, ראיתי אלפי פרומואים. כך שבסופו של דבר הייתי די מעורה במה שקורה. גם העניין של להקרין את ההופעות של כוכב נולד בין תכניות, שהתחיל לקראת חצי הגמר, לא ממש עזר לי להתעלם מהעובדה. אתמול, בצירוץ מקרים באמת מוזר (וכן, זה באמת היה צירוף מקרים) חזרתי לדירה מהטכניון בדיוק בזמן לתחילת הגמר. השותפה שלי כמובן כבר צפתה ביראת קודש בתכנית, וזה היה מאוד משעשע. לי לא הפריע במיוחד כשאחותי התקשרה אלי באמצע, גם לא כשהשיחה הייתה הראשונה מזה כמעט שבועיים וארכה בסביבות הארבעים דקות. אז הפסדתי דואטים עם נינט טייב ויהודה סעדו, שניים מהאנשים שאני מעריך הכי פחות מכל האנשים שאי פעם הגיעו למקום מכובד כלשהו בכוכב נולד. לא הפסד גדול.

הסולואים היו ממש בהתחלה, ואותם ראיתי, ואני חייב לומר שלפי הופעות קודמות היה לי ברור שיש מישהו שאני מעדיף שינצח. עוד מהפרומואים ז'קו ומאיה סומנו כ"רוקרים", אני חייב לומר שאני לא יותר מדי שמתי לב לעניין, אבל אין ספק שכשיצא לי לראות את האודישן של מאיה בשידור חוזר (עם שיר של בוב דילן במקור, והיא אפילו שרה תוך כדי נגינה בגיטרה ומפוחית כמו הדילן ההוא) הבנתי שלילדה יש כשרון. גם הפעם, בניגוד לשנים קודמות, כמו שצביקה הדר דאג להזכיר בכל הזדמנות אפשרית, שלושת הפיינליסטים גם מנגנים ויוצרים, ולא רק יודעים לשיר, כמו נניח, נינט או יהודה.

אז אמנם מהרגע שראיתי את הסולואים היה לי ברור לחלוטין מי ינצח, ודאגתי גם לומר את זה לשותפה שלי שהייתה צריכה ללכת והתקשרה אלי במיוחד כדי לבדוק מי ניצח בסוף שזה היה אחת וכניות הגמר בכל תחרות שהיא הכי ברורות שאי פעם ראיתי, אבל בכל זאת היה נחמד. הקטע שז'קו כה והתחיל לבכות היה באמת משעשע. אחר כך שמעתי שגם בחצי הגמר הוא בכה. טוב, נו. אני מניח שהרגש שלו מאפשר לו להכניס כמה ילדות בנות 12 שהוא רוצה להריון.

 

באותו עניין, אני אציין מה היה שונה השנה משנים קודמות (והסיבה היחידה שאני ממש מודע למה שהיה שנים קודמות היא בגלל כל ההייפ המטורף סביב התוכנית הזו והעובדה שכשהייתי מאבטח אחת העבודות כללה גם הופעה של כוכב נולד, שם התוודעתי לעובדה שנינט באמת שרה יפה). מעבר לעובדה של הפיינליסטים הבאמת- כשרוניים שאותה ציינתי קודם, השנה היו הרבה יותר שירים שאפשר להגדיר אותם כרוק. אמנם ישראלי, אבל רוק. אז כן, כל הקטע הזה של הרצח האכזרי של Killing in the Name of של Rage Against the Machine והעיבוד העברי שלו לגמר קצת חרה לי, אבל בסך הכל היה נחמד לצפות ברוב המכריע של השירים שיצא לי לראות. את ההופעה של מרגול הצלחתי להדחיק, ועל כן הצלחתי לישון טוב בלילה. שוב התוודעתי לעובדה שכל פעם כשאני רואה את נינט במקום אחר אני לא מזהה אותה, אבל היא כמו שציינתי באמת לא אדם שאני מעריך, לא כשבמקום להוציא דיסק או לפחות סינגל אחרי התוכנית (כמו שי גבסו, שירי מיימון, הראל מויאל, הראל סקעת לדוגמה) היא בחרה להופיע בטלנובלה ארבע שנים ורק אז לתת לאביב גפן לכתוב, להלחין ולהפיק לה דיסק שהיא לחלוטין לא עושה בו כלום חוץ מלשיר (מה שלא הפריע לה לקבל את אלבום הזהב תוך יום).

בכל מקרה, השורה התחתונה היא שגם מאיה וגם ג'קו שהיו מקום ראשון ושני מקבלים חוזה הקלטות עם הליקון, ולא שאני אעצור את נשימתי על ליציאת הדיסקים שלהם, אבל בהחלט יהיה מעניין לשמוע, ונקווה שהם באמת ינצלו את המצב, לא כמו ילדות קרית- גתיות שמנות-לשעבר למיניהן.

 


 

בנימה אחרת, כן, נראה לי שאני אמשיך לעדכן כל שלושה ימים, ואתם תצטרכו להתמודד עם זה, לפחות כל עוד כתיבת פוסטים בשבילי היא תחליף לתלישת שערות וטיפוס על קירות. אגב, מה קרה לתגובות? משום מה הפסקתי לעבור את המאה בזמן האחרון, כשאני חושב שיש לי רק פחות קוראת אחת. מעניין...

נכתב על ידי , 8/9/2006 15:37   בקטגוריות סתם פוסטים, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
15978 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 25eet5 ב-25/6/2017 16:53



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)