לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

9/2006

אז נניח שזה פוסט אמיתי, וגם: שאלון מוזיקה


משעשע מה שמוצאים בבלוגים של אנשים כשחוקרים חודשים רבים אחורה (יותר משנה, למעשה). נניח, את זה:

 


 

שאלון מוזיקה

 (אם הבנתי נכון, הרעיון זה לשים את רשימת המוזיקה ב-random ושהשירים שתקבל יהיו התשובות לשאלות. אז כן, קצת רימיתי, עשיתי פעמיים, אבל בחייכם, לקבל שירים נכונים ברשימה של מעל 4,000 שירים זה לא הולך ברגל...)

 

- איך העולם רואה אותי?

Pantera - Goddamn Electric.

 

יה, בייבי.

 

- האם יהיו לי חיים מאושרים?

Rhapsody - Riding the Wings of Eternity

 

I'll take that as a 'yes', thank you.

 

- מה אנשים באמת חושבים עלי?

Megadeth - Symphony of Destruction.

 

תשמעו, מה שנכון נכון...P-:

 

- האם אנשים חושקים בי בסתר?

Roxette - Center of the Heart

 

זה גם נראה כמו ה"כן" בערך הכי מוחלט שיש לי ברשימה כתשובה... עכשיו רק צריך למצוא את האנשים האלה, ולקוות שהם בחורות.

 

- איך אני יכול לעשות את עצמי מאושר?

Alanis Morisette - Hand in My Pocket.

 

זה הכל? באמת ציפיתי למשהו טיפ-טיפה יותר מסובך. (לצורך העניין, בפעם הראשונה קיבלתי את Angra -Freedom Call. הרבה יותר נחמד)

 

- מה אני צריך לעשות עם חיי?

Nightwish - The Carpenter.

 

אין ספק, מקצוע ראוי לאדם ברמתי.

 

- האם יהיו לי ילדים?

Alice in Chains - Head Creeps

 

It certainly does, when kids enter the conversation.

 

- עצה טובה בשבילי:

Papa Roach - Shut Up N' Die

 

אמנם החלפתי את התשובה עם הבאה, אבל הייתי חייב. זה פשוט היה יותר מדי משעשע בשביל לוותר...

 

- השיר שיתנגן בהלוויה שלי:

כן, אני יודע שהקודם מתאים גם לכאן. כל כך קל להגיע ברשימה שלי לשירים טובים... קיבלתי את Paradise Lost -Fader שהוא אחד הדברים ההכי קרובים ל- Metallica- Fade to Black שהוא במקרה השיר שאני באמת רוצה שיתנגן בהלוויה שלי, ואת Porcupine Tree - Heartattack in a Lay By. קלאסיקות, אין ספק :-)

 

- איך יהיה לי מחר?

פה אני חייב לציין שהשאלון נעשה בלילה לפני המבחן שלי בכלכלה ומימון. Guns N' Roses - Pretty Tied Up היה משעשע כמעט כמו Megadeth - Die Dead Enough, אז החלטתי לשמור את שניהם...

 

- למה אני כאן?

They Corrs - Leave Me Alone.

 

או במילים אחרות: תעזבו אותי, באמ'שכם.

 

- בתור מה אנשים יזכרו אותי?

Pearl Jam -Alive.

 

פשוט, ועם זאת מלא משמעות. או שלא.

 

- איזה שיר יתקע לי מחר?

(Nighwish - Crimson Tide (Deep Blue Sea

 

לזכות השאלון יאמר שהקטע האינסטרומנטלי הזה מההופעה נתקע לי הרבה פעמים, אני פשוט חולה עליו וזוכר אותו בע"פ, נראה לי שאם תתנו לי כל כלי ורבע שעה אני אוכל לנגן אותו מהזכרון, אבל אני לא מתחייב.

 

- איך תהיה השנה הזו?

משעשע אילו ניגודים אני מקבל. נסיון ראשון: Fear Factory - Hurt Conveyor. מי שראה אותי כבר בטח רואה את החיוך המריר שלי. מצד שני - Pantera - I'll be Allright. מסתבר שגם להם יש שירים אופטימיים, אם הולכים מספיק אחורה בדיסקוגרפיה שלהם.

 


 

נפטרתי משאלה או שתיים, אבל באמת, אפילו אם אני אבחר בעצמי שיר אני לא אמצא ברשימה שלי תשובה מתאימה ל"האם יש בחוץ אנשים שבאים לקחת אותי", ו"איזה סוג של אישה אני אוהב" לא הניב לי שום שיר שבאמת אפשר לסחוט ממנו משמעות בתור תשובה, ואני יודע שבטח הייתם מתים שאני אבחר לעצמי שיר מתאים, ויש לי, אבל הוא ממש לא עומד להתפרסם כאן בבלוג. תיחנקו.

 


 

נ.ב. - הפוסט האמיתי נדחה ליום בו אני לא אתחיל לכתוב את הפוסט אחרי 2 בלילה, נניח,עוד יומיים או משהו כזה. אבל שתדעו שבעקרון הוא מבוסס על הפרויקט שלו, שקיבלתי ממנה. הוא הולך להיות מושקע, וכנראה ארוך, אבל בהתאם לכל החיים שלי (והבלוג הזה) לא מעניין. ואל תגידו שלא הזהרתי אתכם.

נכתב על ידי , 12/9/2006 02:29   בקטגוריות סתם פוסטים  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-29/9/2006 19:24



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)