לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

11/2006

היעדרות ממושכת, וגם: סיקור הפעילות הגופנית של השבוע


שבוע הבא אני לא עומד לכתוב שום פוסט, לפחות לא לפני הסופ"ש, ואז הוא עומד להיות כנראה סיכום של כל השבוע. הוא יהיה ככל הנראה ארוך, ואו במצב רוח ממש טוב (אם אני אעבור) או ממש רע (אם לא).

 

אם אתם לא יודעים (באתם, אני מתכוון את, בימבה, נראה לי שכל השאר פרשו מלקרוא פה) על מה אני מדבר, תתביישו לכם ולכו לקרוא לפחות שניים שלושה פוסטים אחורה.

 


 

עוד לא התחלתי להתאמן בחדר כושר, לא ראיתי טעם להתחיל בעניינים של כיווצים לפני שאני לפחות מסודר פה או לפחות שיש לי כושר מינימלי כדי לנסות למנוע הרגשה קרובה למוות אחרי אימון פשוט. ולכן, הדבר המתבקש הוא שחיה.

אני אמנם יודע לשחות רק חזה, אבל כל שחיה בכל זאת מאמנת את כל הגוף פחות או יותר, שלא לומר גם משפרת סיבולת. והרי הסיקור:

 

את השבוע התחלתי כשאני מסוגל לעשות בערך 13 בריכות ברצף לפני שאני חייב לנוח, וגם אחר כך כשאני ממשיך לפרוש די מהר.

סיימתי אותו כשאני עושה 25 בלי עצירה, לא כולל הראשונה של החימום (שאחריה אני עושה קצת מתיחות).

 

נקודות חושך בשחיה:

 * כשאתה רק מתחיל את הבריכה הראשונה, ומנסה לחשוב עוד כמה ישארו לך, אפילו אם תפרוש אחרי עשר.

 * כשאתה מסיים שלוש ומבין שבקושי התקדמת, למרות שכבר סיגלת קצב אחיד.

 * כשיוצא בטעות לעשות בריכה בקצב יותר מהיר מהרגיל ולבזבז יותר כוח.

 * כשהאוויר נגמר באמצע בריכה ואתה מוצא את עצמך נאלץ לחזור על התנועות פעמיים שלוש בלי להחזיר את הראש למים כדי להסדיר קצת את הנשימה.

 

נקודות אור:

 * כשאתה מסיים את הבריכה העשירית, האחת עשרה, והשתים-עשרה וכבר נמצא בחצי בלי ממש להרגיש את העייפות עדיין.

 * כשאתה מגיע לחמש-עשרה ומסמן לעצמך מנטאלית - טוב, מעכשיו כל בריכה שאני עושה היא עודף, אפילו אם אני אפרוש עוד שתיים.

 * כשאתה פתאום מאבד את הספירה ומבין שעשית שלוש בריכות בלי לשים לב.

 * כשאנשים סביבך נכנסים לבריכה אחריך ויוצאים לפניך בקצב, ואתה עדיין שוחה ברצף.

 

וכמובן:

 

* טבילה אלוהית בג'קוזי לפני הזרם הכי חזק, בטמפרטורה לא חוקית בעליל ולשחרר את הידיים והרגליים תוך כדי התעלמות מוחלטת מהזקנים שבוהים בפרד ודוריס.

 

שבוע הבא יהיה יותר קשה, אני מאמין. אבל לפחות אני עומד לרוקן מחסניות בקצב.

נכתב על ידי , 18/11/2006 09:25   בקטגוריות אופטימי, סתם פוסטים, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-17/12/2006 16:10



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)