לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

11/2006

ברגעי חוסר מעש, וגם: Rock is Dead


אז ככה זה כשאני מנסה להעביר את הזמן תוך התעלמות מופגנת מהחדו"א (דמיינו סיבוב רעשן אגרסיבי) שלידי. כדי לעות את הנושא החם טיפה יותר מאתגר בשביל עצמי, אני אנסה למצוא את עשרת האלבומים האהובים עלי שלא כוללים רוק, או לפחות לא מטאל.

 

Pink Floyd - Darkside.

אם אני צריך להסביר לכם למה, אתם לא נמצאים בבלוג הנכון.

 

The Prodigy - Music for the Jilted Generation

אחד האלבומים הראשונים שקניתי, הרבה לפני שהתחלתי להשקיע זמן בהורדות מוזיקה במקום כסף בקניה. טכנו אסידי מאורגן להפליא, במומחיות ממש מתימטית. רק מאוחר יותר באה הקניה של שני הדיסקים האחרים של הפרודיג'י, ואף אחד מהם לא השתווה לגאונות של זה.

 

Enigma - Greatest hits

שימו לב, לא, אני חוזר, לא הדיסק של הרמיקסים. כמות הפעמים ששמעתי את הדיסק הזה בלילות בצבא הייתה יכולה להיקרא מוזגמת אם הוא לא היה כל כך טוב.

 

Madonna - the immaculate collection

השם אומר את הכל. בצעירותי הושפעתי הרבה מהאחיות שלי, גם בנושא מדונה. והאוסף הזה הוא אכן immaculate. ותודה לך שהוכחת לי שאני עדיין זוכר את כל המילים כמעט.

 

East 17- Walthamstow

הדיסק (אמרתי דיסק? אתכוונתי קלטת) שאי פעם קניתי. יש בו שירי רוק, מעט, לפני שהחבר'ה הפכו לבוי בנד ומגנט קיטש וזכו בבוז הנצחי שלי.

 

Alanis - Jagged little Pill

זהו, הגעתי למסקנה שבלי רוק בכלל אין לי טעם להמשיך את הרשימה. תנו לי קצת קרדיט, לפחות זה רוק רך. שוב, השפעה מהאחיות שלי, אבל השפעה מבורכת. אחת מאלפי האמנים שהאלבום הראשון שלהם הוא הטוב ביותר.

 

Radiohead - the Bends

ולא אכפת לי כמה כולם אומרים ש-ok computer יותר טוב. אין על Street Spirit ו-Just.

 

Queen - Greatest Hits

זאת הנקודה שכבר הלכתי לרשימה עצמה כדי לבדוק מה עוד אני יכול למצוא ששמעתי וממש אהבתי. לא מפתיע אותי בכלל לגלות שם הרבה דברים שכבר כתבתי. די מפליא אותי, לעומת זאת, מה שכחתי.

 

R.E.M - Automatic for the People

מדיסק לדיסק הרשימה הזאת נראית יותר כמו מסע למחוזות ילדותי. חוץ מ-Darkside אין שום דיסק ששמעתי במלואו בשנה האחרונה בערך, ויש כמה שלא שמעתי אפילו שיר יחיד מהם כבר מספר שנים לא מבוטל. מסקרן משהו, לראות אם אני עדיין אוהב אותם בנקודה זו בחיים שלי, אחרי כל כך הרבה גיטרות שהשתלטו לי על השמיעה.

 

נ.ב - Led Zeppelin לא נמצאים ברשימה מהסיבה הפשוטה שאני לא יודע איך השירים שלהם מתחלקים מבחינת האלבומים, ולבדוק עכשיו יהיה בעייתי בצורה שלא תיאמן.

 

 

נכתב על ידי , 25/11/2006 15:41   בקטגוריות סתם פוסטים  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-8/1/2007 13:46



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)