לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2007

מבזקון, וגם: אתם רואים?


אם לא עשיתם את זה עד עכשיו, תקראו גם את הפוסט הקודם. זה שאני מעדכן פעמיים ביומיים לא אומר שמותר לכם לוותר על אחד מהפוסטים, במיוחד לא אחרי הפגרה הארוכה שקיבלתם.

 


 

ציטוטים נבחרים:

 

"בוא תפתח בקבוק בירה, ונשתה חצי-חצי." אשתו של אבא שלי.

"רוצה ויסקי עם זה?" אמא של חברה שלי.

"תן לבן לשתות, הוא צריך להוריד את האוכל איכשהו." חבר של אבא שלי.

"תוציא שלושה בקבוקי בירה ותביא אחד לעצמך." אבא שלי.

"אז נקנה גם וודקה בדרך?" חברה שלי.

"אני מממן לך את האלכוהול היום בתנאי שתשתכר." אראמיס.

 

אתם רואים? זה לא אני! אני לא אלכוהוליסט, אני פשוט לא מסרב לאלכוהול חינם!

 

ולמה הרגשתי צורך לכתוב את זה עכשיו? בגלל הכפתור החדש שלי ברשימה:

 

 



עיצוב שלה. לא כי אני עד כדי כך מוגבל בפוטושופ, אלא בגלל שאין לי פוטושופ ותהליך ההשתלוטות על המחשב של אבא שלי עוד לא הושלם.

 

הפוסט בחלקים עוד יבוא. You won't get away so easy!

(ורק מי שראה את אלאדין של דיסני ממש-ממש-הרבה פעמים יכול לשים לב שהתחלתי להשתמש בכל כך הרבה משפטים משם שזה מפחיד. לראות סרטי דיסני איזה 20 פעם מההתחלה ועד הסוף כולל בקולנוע ועוד מספר שאני פוחד אפילו לחשוב עליו רק קטעים מסוימים ממנו כשאתה צעיר ויפה זה עוד בסדר, בגיל כמעט 26 זה פשוט אומר שאתה נזכר בקטעים מהסרט ביותר-מדי-הזדמנויות בחיים וגם ככה יכול לדקלם אותו מההתחלה לסוף ומהסוף להתחלה. אגב, ח"ח למי שיגיד לי מי אמר את זה למי באיזו נקודה בסרט, ומה הייתה התשובה)

נכתב על ידי , 10/3/2007 19:49   בקטגוריות תראו, פוסט!  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-5/4/2007 13:39



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)