לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2007

פוסט בחלקים, חלק #1 - ציפורי קמיקאזה (ואין שום קשר לתוכנות שיתוף) ורוסיפיליה


החלק הראשון. אני לא נוהג לפרסם פוסטים בכזו תדירות ועל אחת כמה וכמה כשבקושי יש תגובות בפוסטים האחרונים, אבל הבטחתי ולכן אקיים (למי שזה נשמע מוכר, יכול להיות ש"מקבילית המוחות" אומרת לכם משהו).

 

על ציפורים מתאבדות:

יום רביעי, משמרת בוקר. אני יושב לי להנאתי בתוך הבודקה, עסוק בענייני (מיינתי הודעות בפלאפון, או ליתר דיוק חיפשתי מאילו אני מוכן להיפרד ולמחוק לעולמי עולמים, משימה משימתית שיש בה הרבה מין המשימתיות {ותודה לגשש} ונעשית קשה יותר ויותר מיום ליום). פתאום פוגעת אבן בינונית בחלון בכוח, אבל למרבה הפלא קופצת ממנו במקום לשבור אותו, ונופלת לרצפה. יצאתי לבחון מה קרה וגיליתי שהאבן היא בעצם שתי ציפורים קטנות, שמסיבה לא ברורה החליטו ללכת מכות עם החלון ומן הסתם הפסידו, למרות שהן היו שתיים והחלון רק אחד. שתיהן נראו חיות בקושי, אחת מתעוותת קלות והשנייה לא זזה בכלל, אבל אחד מעובדי המלבן שלח את אמיר (הקרוי "השבדי", בגלל המוצא האתיופי שלו, וכן, זה נראה לי הגיוני לחלוטין) להביא מים ופחות או יותר השקה אותן בכוח. הן היו המומות מדי בשביל לזוז (למי שתהה מה קורה לציפור אם היא מקבלת זעזוע מוח), אבל אחרי כמה דקות אחת כבר פרשה כנפיים ועפה והשנייה עפה בעקבותיה בחיפוש אחרי חלונות פחות עמידים.

This goes for show שלא רק בטכניון יש לי חוויות הזויות.

 

על רוסיפיליה:

מאז ומתמיד הסתדרתי טוב עם רוסים איכותיים, ויש מספיק כאלה. אחותי נהגה לומר שזו פשוט המנטאליות האירופאית, ואני נהגתי לומר לה שהיא מדברת שטויות בלי קשר למה שהיא אמרה, אבל נגמלתי מזה ועכשיו אני קודם מקשיב ורק אז אומר לה שהיא מדברת שטויות. בכל מקרה, השורה התחתונה היא שבכל מקום בו אני נמצא יש סביבי כמה מיוצאי ברה"מ לשעבר איתם אני מסתדר לתפארת מזרח אירופה. כבר ציינתי את יורי, שהיה בהחלט השותף המועדף שלי למשמרות בעבודה (ובינתיים עזב למקום טוב הרבה יותר מכל הבחינות והשכר בראשן), אבל הוא רק הדוגמה האחרונה. אני מעריך בהערכה גסה שחצי מכם שקוראים את שורות אלה הם מהמוצא דלעיל, וכמובן יש צורך לציין ששתי החברות האחרונות שלי, הקודמת והנוכחית חולקות את המוצא הזה.

אי לכך ובהתאם לזאת התחלתי (שוב) ללמוד רוסית. הפעם האחרונה הסתיימה באישוש היותי קורבן מועדף של הרפיה, אפילו בזמן הצבא שהיה חופשי ברובו, אבל עכשיו החלטתי לחזור ולהילחם בנטייתי הטבעית לא לעשות שום דבר שאני חייב לעשות ולרוב גם לא דברים שאני כן חייב וללמוד שוב. את רשימת האותיות כבר השגתי מיורי, ועכשיו בעזרת מספר סטודנטים מהטכניון (הידוע בכינויו "פארק היורי") ובמיוחד אחת ספציפית, אני אנסה שוב, בתקווה לצמצם את רשימת השפות שאני רוצה ללמוד לפחות בצורה בסיסית באחת.

 

חלק שני יבוא כשיהיה לי יותר זמן. לידיעתכם, השבוע אני יותר בעבודה מאשר בבית, וזה כולל זמן שינה. 12-12 ו-8-8 זה לא מוי כיף, אבל זה כן מוצ'ו דינרו.

נכתב על ידי , 13/3/2007 16:32   בקטגוריות סתם פוסטים, תראו, פוסט!  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-21/3/2007 16:16



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)