לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2007

שינויים בהסדרי העבודה, וגם: שמונה עשרה דקות, היית פה!


שמונה עשרה דקות זה הזמן שהקצבתי לעצמי לכתוב את הפוסט. ואם השורה הזו לבד לקחה לי דקה, אתם יכולים לתאר לעצמכם איזה אורך הוא יהיה.

 


 

אחרי יומיים של עבודה בבית החולים הגדול שבו קיויתי לא לעבוד לעולם, הסקתי כמה מסקנות:

 

1) להסיק משמועות שבבי"ח מסוים השכר כבר עלה ל-25 ש"ח לשעה זה לא טוב.

2) לא לשאול בתמימות יתרה את אחד המאבטחים "איפה אפשר לשבת פה?" (נעניתי בחיוך מריר אך משועשע)

3) לעמוד קרוב לשמונה שעות רצוף זה לא קל, אבל זה משהו שידעתי עוד קודם ופשוט לא בדקתי אמפירית.

4) הקב"ט הקודם שלי היה פלצני בצורה שלא תיאמן.

5) העבודה הקודמת שלי ביחס לזו הייתה קלה בצורה שלא תיאמן כמעט.

6) עם זקט עליון מעל החולצה (שנועד להסתיר את הנשק, המחסניות, הגז המדמיע ומכשיר הקשר) כל מאבטח רגיל יכול להיראות כמו איזה איש שב"כ או מאבטח אישים בפוטנציה (כן, זה כולל אותי).

7) אבל להיראות כמו מאבטח מאגניב (במלעיל) לא תמיד עוזר כשאתה עומד בשמש וחם נורא.

 

9 דקות. הממ.

 

התכנון להיום: לצאת עוד 8 דקות לטיול קטן בקניון בתקווה למצוא כרטיס ברכה, עדיף עם חתול או פינגווין, אבל כל אחד אחר חמוד יספק אותי, לחזור עד 12, לנסוע לשיננית (עכשיו אולי יהיה אפשרי לעשות ניקוי שיניים אחרי שהורידו לי כמה וסתמו כמה אחרות), לחזור, לאסוף בשלב כלשהו את דן מתחנת הרכבת בחדרה ולנסוע ליום הפתוח ברופין, להירשם, לראות את שוטי הנבואה וברי סחרוף (כן, שוב, זה בחינם, מה אכפת לי) לחזור, עדיין לא ברור איך, וללכת לישון בשעה נורמלית כדי לקום בזמן למשמרת החפיפה האחרונה שלי מחר בבוקר.

 

ב-3 הדקות שנותרו לי אני רק אומר שיש מצב שאני לא אישאר בעבודה הזו יותר מדי, יש דברים שאפילו אני לא מוכן לעשות בשביל שקל אחד מעל שכר המינימום, ולפגוע בבירות שלי (כלומר, בגב) זה אחד מהם. אני אבדוק אם אני מתרגל לעניין, אבל יש בהחלט מצב שתוך שבוע-שבועיים אני אלך למיקי ואגיד לו שימצא לי מקום אחר, כי זה לא מקובל עלי.

 

רות סוף.

 


 

חה! עבדתי עליכם! לא סוף! קבלו עריכה, בצורת זוג אנקדוטות:

 

1)יש פרסומת לקראת תוכנית ב"יס דוקו" שנקראת "משפחה מושלמת", תוכנית על ישובים קהילתיים שמסננים אנשים שמנסים להצטרף. הפרסומת נגמרת בזוג צעיר, כשהבעל אומר "אנחנו לא מתאימים לפרופיל של הישוב בגלל ש-" וכך מסתיימת, לפני ששומעים את המשך המשפט.

כל מה שיש לי לשאול זה "בגלל שמה?" בגלל שהמקצועות שלכם לא מכובדים? בגלל שאתם סוטי מין? רוצחים סדרתיים? מעריצים של "כוכב נולד"? כי אם מדובר במקרה האחרון, גם אני לא הייתי רוצה אתכם בסביבתי. עם כל השאר אני מוכן להתמודד.

 

2) הזוי - להיות ב"רוקי"

    סופר הזוי - לראות אנשים שנמצאים ב"רוקי" בסרט בטלויזיה (ועוד ישראלי!)

 

עכשיו באמת סיימתי.

נכתב על ידי , 16/5/2007 10:43   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, תראו, פוסט!  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-23/6/2007 12:55



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)